Nintendo World Championsh...

N-cast #218: Endelig tale...

Salgstal for perioden mar...

Nintendo Switch-efterføl...

Animal Well ude nu - se l...

Endless Ocean Luminous (S...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Fortnite

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Virus?

WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 15-07-2007 20:03

kan i hjælpe mig med at finden et virus progam Grunden til det er jeg ikke kan få mit Movie maker i gang så har i nogen gode ting jeg kan brugeSmiley

Roflmao 4 år O_O? Smiley
Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#61 - Skrevet 16-07-2007 18:30

Jamen hvis der ikke er blevet fundet nogen fejl i den, så er der vel ikke noget galt med den, og så er det vel bare din ven som ikke kan finde ud af at benytte den? Forstår ikke?

Kigger vi på facts kan en Mac jo alt hvad en almindelig computer kan, plus lidt mere, netop pga. OS X og de eksklusive programmer og den høje sikkerhed - og OS X udnytter som sagt også processorkraften bedre end Windows.

Alle spil man kan spille på en alm. pc, kan man jo også spille på de nye Macs, og det samme med alle programmer. Og som sagt er der ikke flere fejl i Apples produkter end i alle andre firmaers, så har du dårlige erfaringer mht. fejl i Apple-produkter, har du åbenbart bare været uheldig. For som sagt har jeg rigtig mange Apple-produkter der virker helt fremragende.


Cartman
Cartman

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#62 - Skrevet 16-07-2007 18:32

Jeg tror ikk at den begynder at gå i stå mens han skriver et dokument pga. han ikk kan finde ud af at bruge den..


Bambi
Bambi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#63 - Skrevet 16-07-2007 18:33

At han programmerer spil betyder jo ikke at han nødvendigvis er god til at betjene en computer...

Hvis hans Mac ikke fejler noget, og han alligevel har en masse problemer med den, skyldes det nok at han ikke har haft lysten til at sætte sig ind i hvordan den bruges...

Jeg måtte f.eks. også lige hente et par programmer til min Mac, før jeg fandt ud af hvordan de rent faktisk skulle installeres...
Ikke at det er svært. Det er bare lavet så simpelt at man skulle tro det var løgn.Smiley


Cartman
Cartman

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#64 - Skrevet 16-07-2007 18:35

Jeg ved at det ikk er pga. han ikk kan, og vis mac osx er så bruger venligt skulle det så være nødvendigt?


Foxy_Lady
Foxy_Lady

47
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#65 - Skrevet 16-07-2007 18:36

Cartman skrev:
Jeg tror ikk at den begynder at gå i stå mens han skriver et dokument pga. han ikk kan finde ud af at bruge den..



Så er det sikkert fordi han har hentet en cracket version af microsoft word... det er ikke mac'ens skyld..


Cartman
Cartman

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#66 - Skrevet 16-07-2007 18:37 - Redigeret 16-07-2007 18:37

Det er skam den ægte version han får fra hans fars arbejde. Men en Mac kan åbenbart ikk køre word 2007 uden lag


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#67 - Skrevet 16-07-2007 18:38 - Redigeret 16-07-2007 18:40

Man kan altid være uheldig, jeg har kun oplevet at et program er gået i stå på den her én eneste gang i de måneder jeg har haft den, hvorimod det sker konstant på min anden computer jeg kører Windows på. Og så er det jo smart at man lynhurtigt kan lukke programmer der går i stå ned ved at trykke Command + Alt + Escape. Smiley Din ven kan jo også overveje at prøve at geninstallere OS X, fejl kan der jo altid ske.

I øvrigt så er Word et program lavet af MICROSOFT, som du jo synes er så godt, og det er dermed ikke Apples skyld, men Microsofts. Smiley Prøv en anden text-editor.

Nå, men jeg tror jeg vil åbne GarageBand og producere min egen musik med bl.a. mit USB midi-keyboard, og derefter vil jeg åbne iMovie HD og optage en musikvideo, hvorefter jeg redigerer den, og ser den trådløst på min 42" fladskærm i HD-kvalitet vha. Apple TV, og så kan jeg jo få den til at spille i hele huset vha. min Airport Express og mine store Apple-højttalere. Smiley Bliver man lidt misundelig? Smiley


Bambi
Bambi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#68 - Skrevet 16-07-2007 18:38

Eller også går Microsoft ikke voldsomt meget op i at lave software til deres konkurents styresystem...


Cartman
Cartman

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#69 - Skrevet 16-07-2007 18:41

Og så tror jeg jeg vil spille et spil på min windows, misundelig?


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#70 - Skrevet 16-07-2007 18:41 - Redigeret 16-07-2007 18:42

Ja, og man kan jo bare køre Windows-versionen af Office i et vindue på sin Mac vha. Parallels, og så vil man jo ingen problemer opleve, hvis det er fordi de ikke har lavet Mac-versionen vildt godt.

Cartman skrev:
Og så tror jeg jeg vil spille et spil på min windows, misundelig?


Sjovt nok kan jeg spille alle de samme spil som dig på min Mac, da den kan køre Windows, og jeg kan skifte mellem Windows og OS X lynhurtigt. Så nej, ikke misundelig. Smiley


Bambi
Bambi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#71 - Skrevet 16-07-2007 18:44

Cartman skrev:
Og så tror jeg jeg vil spille et spil på min windows, misundelig?


Egentlig ikke... Jeg har spillet et par timer på min Mac i dag.

Forresten er dette vist 3. gang i denne diskussion, nogen prøver at fortælle dig at der også findes masser af spil til Mac.


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#72 - Skrevet 16-07-2007 18:45

Ja Bambi, og alle de spil der ikke findes til mac kan man alligevel spille, da man kan køre Windows på alle nyere Macs. Smiley


Josso
Josso

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#73 - Skrevet 16-07-2007 18:55 - Redigeret 16-07-2007 18:56

Mario86 skrev:
[...]
Nå, men jeg tror jeg vil åbne GarageBand og producere min egen musik med bl.a. mit USB midi-keyboard, og derefter vil jeg åbne iMovie HD og optage en musikvideo, hvorefter jeg redigerer den, og ser den trådløst på min 42" fladskærm i HD-kvalitet vha. Apple TV, og så kan jeg jo få den til at spille i hele huset vha. min Airport Express og mine store Apple-højttalere. Smiley Bliver man lidt misundelig? Smiley


JA, HELT VILDT!!
Hvorfor har jeg ikke sådan noget herhjemme?
Og det er helt sikkert at jeg skal havde noget i den stil, når jeg bliver ældre. (Er 14 Smiley)


Johnnos
Johnnos

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#74 - Skrevet 16-07-2007 19:00

Cartman skrev:
Og så tror jeg jeg vil spille et spil på min windows, misundelig?



Overhovedet ikke Smiley


Jonas Jessen
Jonas Jessen

60
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#75 - Skrevet 16-07-2007 19:22

Jeg bruger AVG og der er ingen proplemer Smiley