Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Pokemon Gul

Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 02-01-2009 18:17

Hej.
Jeg har nogle spørgsmål ang. pokemon gul. jeg har lige fået det.. er der nogle gode fif til at starte med. hvilke pokemon'er er gode at fange og ha.
jeg har allerede problomer med det første gym. hvor der er sten og sand pokemon, hos brock.

hilsen havstein

Erik Madsen
Erik Madsen

710
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 02-01-2009 18:34

Du kunne fange dig en Mankey som lære lov kick.

Der findes rigtig mange walktroughs osv. hvis du googler det. Kender du ikke noget til pokémon i forvejen?


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 02-01-2009 18:55

Få dig en græs eller vand pokemon til det første Gym. græs er godt at have fordi 2 gym er vand og der er græs også godt.


Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 02-01-2009 19:04

Tak for svarSmiley
jo jeg kender lidt til pokemon. har set en masse da jeg var mindre. men har ikk spillet det.
hvordan lærer man dem nye styrker. er det ikk bare noget der kommer i det er de stiger i levels.

Kan i nævne 4 gode pokemon'er at have? udover pikachu.
hvilken græs er den bedste og til at få i starten.

er det kun thundershok og quick attack der kan bruges?

Tak på forhåndSmiley


Erik Madsen
Erik Madsen

710
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 02-01-2009 19:36

Efterhånden som din pokémon stiger i lvl vil den lære nye angreb. I starten af spillet er det begrænset med hvor mange forskellige pokemons du kan fange. Du kan fx først fange vand og græs pokemoner efter! du har klaret Brock. Mit råd er at få dig en mankey, som du kan fange det første sted du kæmpede mod din rival. Når du er kommet til Cerulian city ved 2. gym (Misty's vand-gym) skulle du fint kunne klare dig med Pikachus strøm. Mistys Starmie er dog lidt tricky, men du kan fange dig en Oddish eller Bellsprout oven over byen, de er begge græs pokémoner, jegselv foretrækker Oddish, da dens sidste udvikling Vileplume er relativt god.

Du må endelig spørge til råds når du kommer i stå osv... Det er vel bla. det forum er til for tror jeg nok Smiley


Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 02-01-2009 19:46

hvornår og hvordan bliver ens pokemon udviklet? er det først langt senere..
tak for svaret.. jeg vil prøve at starte med det som du siger..
synes bare at pikachu's tre andre angreb ikk kan fungere. jeg skriver helt sikkert senere:9 hehe er pidgey god at få?




Erik Madsen
Erik Madsen

710
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 02-01-2009 21:15

din Pikachu vil udvikle sig ved den 4. gymleders by hvor du kan købe en Thunderstone til den. Pidgey bliver en udemærket pokemon at have med fra start. Den udvikler sig første gang i lvl 16 og derefter i lvl 36.


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 02-01-2009 21:26

her er en liste hvor du kan se hvornår hver pokemon bliver udviklet så vidt jeg ved kan man i alle pokemoncenter se hvad nummer ens pokemon fx bulbasaur er nummer 1 og udvikler sig i lv 16. Smiley


Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 08-01-2009 15:54

Hej igen.

når man går rundt og samler alle de der TM11 f.eks eller TM34. hvordan skal man bruge dem.. er de ikk til at kunne lære sine pokemon'er andre angreb? for jeg har ikk plads til mere i min ITEMS liste. også hvordan kommer man ind til det gym der ligger der ved havnen og yachten. der er buske der er i vejen.

det var mange spørgsmålSmiley håber i kan hjælpe..
Mange tak.


Erik Madsen
Erik Madsen

710
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 08-01-2009 16:11

Mht til dine TM's og items generelt:
Du kan i ethvert pokecenter, på din pc, lagre dine ting. Fx mange af de items ingen af dine nuværende pokemoner kan lære vil være en god ide at sætte ind på pc'en.

Jeg går udfra du snakker om det 3.gym. Du skal først ombord på båden (S.S Anne). På den båd er der masser af trænere, navnligt med waterpokemons, men på båden finder du også din rival, efter at ha tævet din rival kan du gå hen til et rum hvor kaptajnen står og knækker sig, snak med ham og snak med ham bagfra (klappe ham på ryggen) så giver han dig HM1, som er CUT. HM's er specielle angreb som kan bruges udenfor kampzonen. Med de forskellige HMs kan du surfe, skubbe sten, flyve og som HM1 gør, skære de tynde træer over hvilket du skal gøre for at komme ind til gym.

Har du fået biletten til S.S Anne?


Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 08-01-2009 16:31

skal jeg så bare sætte alle TM'erne ind på pc'en.
jeg tror jeg har vundet over alle nu på s.s. Anne.men havde ikk plads til det som kaptajnen ville gi migSmiley


Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 08-01-2009 17:25

hvordan åbner man døren indtil LT. SURGE


Kunz
Kunz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 08-01-2009 19:38

Vis du har brug få hjelp så prøv at kig inde på www.serebii.net den er en god hjelp Smiley


Havstein
Havstein

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 27-01-2009 22:31

Hej.. Har endnu et spørgsmål.
Hvordan får man sin pokemon til at lære flash så man kan se noget nede i stone cave. tror det er det den hedder..

Tak


Mr. Mario
Mr. Mario

5732
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 27-01-2009 22:41 - Redigeret 27-01-2009 22:48

Kan ikke lige huske navne på de forskellig ting.

Men...

... HM 05 (Flash) skal du have fat i for at lære din POKéMON Flash. For at få fat i denne Hidden Machine skal du når du er i byen hvor du får dit 3. emblem drage mod øst til du kommer til 'Diglett Cave', som du skal igennem. Når du kommer ud på den anden side af 'Diglett Cave' kan du i et af de to huse under udgangen finde én af Oak's medhjælpere, som vil give dig HM 05, hvis du altså har fanget et bestemt antal POKéMONs.

Sådan husker jeg det. Smiley


Erik Madsen
Erik Madsen

710
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 28-01-2009 07:55

Det er helt korrekt Mr. MarioSmiley. Det er 12 forskellige pokémons man skal have fanget.

Det problem man kan have er, at man ikke har en pokemon i sit team som kan bruge flash. Man skal dog ikke benytte Flash særlig tit, så jeg plejer at gøre det at jeg fanger en Diglett, som jeg både lærer Flash og CutSmiley