Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Danish Goldeneye meet 2011

InkosiDeVinyl
InkosiDeVinyl

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 23-05-2011 01:36

Alrighty, har lige været til "Swedish Goldeneye meet 2011" i en hel uge hvor bl.a 2 amerikanere deltog og det var super awesome Smiley Jeg har været herinde en gang før hvor jeg ville holde en Goldeneye tunering, men det blev ikke til noget. Nu kan jeg sige at projektet er oppe 100% og hvis nok folk tilmelder så er det officielt. Jeg har min egen lejlighed i Vejle nu, så det gør det en del nemmere.

Datoen er ikke på plads, men det kommer til at være ca. 3-5 dage i Juli måned. Det er et "Goldeneye Elite meet" så det vil primært være fokuseret på Goldeneye, men der er også rimelig med tid til smash og alt muligt andet hvis i vil spille det Smiley indtil videre er 3 svenskere fra eliten intereseret og min papbror. Lad mig høre fra jer hvis i er intereseret Smiley


Vi kan lige så godt få reglerne til tuneringen på plads med det samme da de er meget skrappere end sidst så her er de:

Scenario: License to kill (Et skud og du er død)

Game Length: First to 10 points (best ud af 3 spil, finalen er best ud a 5)

Weapons: Pistols

Aim: Sight ON, Auto Aim OFF


Det er ikke lovligt at vælge Oddjob eller alle de kvindelige Characters undtagen Natalya og Xenia. Hvis en spiller vælger Boris, har modstanderen lov til at vælge ham i næste spil da han er forholdsvis lidt svære at ramme og er godt camofleret i nogle af banerne.


Caverns og Facility er diskvalificeret.


Spawn killing: For at forhindre spawn killing så best som muligt skal man løbe hen til modstanderens lig, bukke og kigge ned i jorden indtil modstanderen har spawnet. Der må ikke åbnes døre i mellemtiden.

"The Underdogg" vælger bane først. Dvs. spilleren som man mener har mindst chance for at vinde. Modstanderen vælger så bane i 2. runde og hvis det bliver 1-1, er 3. runde random, men spillet skal genstartes hvis det bliver en af de baner der allerede er spillet i kampen, eller Caverns og Facility som er diskvalificeret i tuneringer.


Tilskuere må gerne komme med reaktioner (F.eks. råbe "wooow" efter en kill, ligesom tilskuer ville reagere på et mål eller en chance i fodbold, men tilskuer må ikke snakke til hindanden eller til de 2 der spiller kampen. De 2 spillere må heller ikke snakke til hindanden med mindre de begge to ikke har noget imod det.



    Abild
    Abild

    7
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 23-05-2011 17:29

    Awesome!

    Jeg synes det er fedt, at der holdes sådan nogle arrangementer. Jeg er super glad for spillet, selv om jeg bestemt ikke har nogen chance for at vinde (er rigtig dårlig), men det er sgu sjovt nok. Har endda fået en ordentlgi controller igen.

    Du kan ikke komme tættere å en dato vel? 3 Dage er forresten nok maks for mig, længere tid til spil-arrangementer gider jeg normalt ikke, medmindre det er i udlandet elelr lignende, men jeg kan jo også bare tage hjem.
    Jeg har måske et par venner, der ville overveje dette. Og visse af smasherne har da også spillet Goldeneye, så der burde også være muligheder der.

    Men jeg overvejer det helt sikkert! Smiley


    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 23-05-2011 18:11

    Det originale tror jeg godt jeg tør vove at påstå. Smiley


    InkosiDeVinyl
    InkosiDeVinyl

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 23-05-2011 22:45

    Abild - 3 dage er helt fint Smiley Selve tuneringen kommer kun til at vare 2 dage. Hmm er ikke sikker på datoen endnu, da jeg skal se hvad der passer svenskerne bedst og muligvis en hollænder, men det kommer til at være onsdag/torsdag til søndag mellem d. 10 - 30 juli.


    InkosiDeVinyl
    InkosiDeVinyl

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 23-05-2011 22:50

    Lazze: Den originale til N64 selvfølelig. Goldeneye Wii failer på så mange punkter Smiley


    InkosiDeVinyl
    InkosiDeVinyl

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 06-06-2011 19:08

    Alright, datoen er på plads. Danish GE Elite meet er fra tirsdag d. 26. - Sønddag d. 31. Juli. Selve Goldeneye tuneringen spilles Torsdag, Fredag og noget af lørdag. Så til dem der vil være her kortest muligt, så er torsdag - lørdag det bedste tidspunkt.

    Jeg skal vide hvem der er intereseret i at deltage, gerne snarest muligt. Jeg vil gerne høre fra dem som skrev nogle posts i det gamle emne jeg lavede for 1-2 år siden, bl.a Lars og Eagle. Lad mig vide hvor jeg kan kontakte dem, hvis de ikke er på dette her forum mere.

    Mere info senere.


    Jonas
    Jonas

    204
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 06-06-2011 19:12 - Redigeret 06-06-2011 19:12

    Stelzig (Lars) og Eagle og andre kan findes på Smashbros.dk, men de tjekker da vist stadig dette forum Smiley


    InkosiDeVinyl
    InkosiDeVinyl

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 09-06-2011 14:14

    Så må de tjekke forumet meget sjældent, da de ikke har svaret endnu. Jeg prøver at efterlyse dem inde på smashbros.dk Smiley

    Vil også gerne høre fra dig, Abild og jer andre Smiley Vær også venlig at skrive hvis i måske kommer eller bare er intereseret Smiley

    Btw, er der andre danske nintendo hjemmesider hvor jeg måske også kunne sprede mine budskaber om tuneringen? Smiley

    Marc Rützou


    Jonas
    Jonas

    204
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 09-06-2011 15:02

    Kan lige komme i tanker om N-Gamez.com, selvom den er rimelig død. Ellers er der generelle gaming sider som Gamereactor, Gamerslounge, Playstadium osv.


    Abild
    Abild

    7
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 09-06-2011 17:46

    Jeg er stadigvæk interesseret, men datoen er usikker for mit vedkommende. Jeg ved, at jeg kommer tilbage fra en tur til Frankrig mellem den 25-26. juni, og skal muligvis på ferie med familien derefter. Det er dog ikke sikkert endnu, så måske kan jeg. Desværre kan jeg ikke rigtig melde ud, før jeg får mere at vide fra dem af :/

    Jeg snakkede med en af mine venner om det, han er også interesseret. Jeg må lige sende ham datoen, så han kan se, om det passer ind Smiley