Skrevet 21-09-2006 09:26 - Redigeret 21-09-2006 09:49
Jeg sad lige og stende over to video fra Twilight princess. Da bemærkede jeg at i deres E3 demo til deres seneste demo af temple banen, har ændret sig. Det lader til det ikk kun er Link der er blevet spejlvendt for at gører ham højre håndet...#1 - Skrevet 21-09-2006 09:41
omg, plz call care police hehe#2 - Skrevet 21-09-2006 10:45
hvad er der galt i at de bare har lavet det om#3 - Skrevet 21-09-2006 11:37
Kunne det tænkes at det bare var et andet sted i det dungeon?#4 - Skrevet 21-09-2006 11:37
jeg har ikk sagt at der er noget galt med det... I svarer ikk på mine spørgsmål#5 - Skrevet 21-09-2006 13:21
Mærkeligt. Jeg tror de har gjort det af tidsmesige årsaer, det kan være de var under tidspres, eller noget.#6 - Skrevet 21-09-2006 14:11 - Redigeret 21-09-2006 14:52
Well.. For mig ser det ud som om at det er et andet område .#7 - Skrevet 21-09-2006 15:21
Tror det har noget at gøre med, at man har valgt at spejlvende hele området, måske det er sværere, end at ændre ham til at være højrehåndet.#8 - Skrevet 21-09-2006 15:53
Eller måske står Link bare et andet sted og ser fra en anden vinkel.#9 - Skrevet 21-09-2006 16:36
#10 - Skrevet 21-09-2006 16:51 - Redigeret 21-09-2006 16:52
Lader til, at du har ret.#11 - Skrevet 21-09-2006 17:21
Siger I ikke at link er Venstre-håndet i GCN versionen..?#12 - Skrevet 21-09-2006 17:52 - Redigeret 21-09-2006 17:52
det er da idioti. De kunne bare lave en funktion hvor man kunne vælge om man var højrehåndet eller ej (allá warioware touched). Der er da ikke grund til at spejlvende hele spillet.#13 - Skrevet 21-09-2006 17:55
Det gør de sikkert heller ikke#14 - Skrevet 21-09-2006 17:55
det kunne være at hvis der er den indstilling på wii versionen med at gøre link venstre håndet, så bliver det vendt tilbage til NGC- versionen ???#15 - Skrevet 21-09-2006 18:02
Der er mange problemstillinger ved at skifte hånd, som nødvendiggør at man spejlvender hele verdenen. Et rigtig godt eksempel er at han vil holde buen omvendt, hvilket skaber store udfordringer for spildesignerne hvis verden skal vende som den gjorde før de spejlvendte.