Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Fire Emblem: Radiant Dawn

Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

Skrevet 06-06-2008 20:56

Jeg har kigget lidt på nogle reviews af det og der virkede det som om at spillet var virkeligt dårligt, men i comments fra brugerne skrev de fleste af dem gode ting om det...

Er der nogen der har prøvet det som kan fortælle lidt om hvorfor man bør/ikke bør købe det? Smiley

The best way to live a full life is to be a child, no matter what your age. ~Sakata Gintoki
    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 06-06-2008 21:02

    Nu har jeg ikke prøvet det, men her er en anmeldelse af spillet fra min yndlings anmelder side.
    Jeg er 95% af gangene enig med deres anmeldelser, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle være uenig med denne...



    Dingler_
    Dingler_

    21
    Offline
    Level: 3 (Koopa-Troopa)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 06-06-2008 21:24

    Jeg har det, og er fint tilfreds med det. Købte det udelukkende fordi jeg altid har været stor Fire Emblem fan. Det holder stilen, og der er egentlig ikke rigtig noget nyt under solen, hvilket er en god ting.
    Det er svært, meget _svært_ og hvis man ikke har spillet Fire Emblem før kan det måske godt virke en smule overvældende.

    Men jeg vil da opfordre dig til at købe det.


    Phazyck
    Phazyck

    20
    Offline
    Level: 4 (Stalkid)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 06-06-2008 21:36

    Jeg har godt nok aldrig spillet Fire Emblem før (desværre).
    Men er spillestilen næsten ikke det samme som Advance Wars? (Bortset lige for sten, saks, papir opbygningen) I så fald burde jeg nok have en chance Smiley


    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 06-06-2008 21:44

    Det er den ihvertfald ifølge den anmeldelse jeg linkede til Smiley


    Dingler_
    Dingler_

    21
    Offline
    Level: 3 (Koopa-Troopa)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 06-06-2008 21:46

    Jo, det er nok den bedste sammeligning du kan lave.


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 06-06-2008 21:52 - Redigeret 06-06-2008 21:53

    Køb ikke Radiant Dawn hvis du ikke har spillet Path of Radiance.

    Det er min mening anyway. PoR er ret vitalt for historien og det skulle give dig en god fornemmelse om du kan lide genren i det hele taget. Det er sandsynligvis også billigere, og det er IMO det bedre spil, selvom EU-versionen ikke har Mania mode-sværhedsgraden D:

    EDIT: Så lige dit andet emne. De fleste Fire Emblem-spil hænger ikke sammen historie-mæssigt, men PoR og RD er en undtagelse til dette. Du misser altså ikke noget hvis du ikke har spil i serien fra før PoR.


    Rotjen
    Rotjen

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 06-06-2008 22:07

    Købte Radiant Dawn her for 3 uger siden.jeg har ikke spillet nogle af dem før.
    Hvis man er til Advance Wars 'n' such, så er det et godt køb! Smiley

    +'er:

    *God historie. Skal dog siges at jeg blev nødt til lige at læse Path Of Radiance's handling på internettet igennem, hvor virkeligt at få noget ud af den Smiley

    *Godt og udfordrende Gameplay (Selvom jeg sux på alt over Medium)

    *Nice kampsekvenser (Advance wars kan godt gå hjem og lægge sig.)

    *Nice character designs

    -'er:

    *Hvis din figur dør, så DØR den altså!, Ikke noget med lige at hive en Phoenix Down ud af baglommen og så fortsætte... Jeg har allerede flere gange måtte prøve en bane om fordi at en af mine yndlings figurer døde Smiley

    *Der mangler en "free-mode" imellem story missionerne hvor man bare kan grinde noget EXP til sine guys, (Er det sådan i alle Fire Emblem spil?).

    Havde ikke regnet med noget stort ud af spillet, men jeg blev glædeligt overrasket Smiley

    BTW, nogen der ved mere om det der Fire Emblem som skulle komme til DS'en? Mener at Marth er hovedgutten i det.

    -Rotjen,,


    Eagle
    Eagle

    3
    Offline
    Level: 21 (Paragoomba)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 06-06-2008 23:24

    Rotjen,, skrev:
    *Der mangler en "free-mode" imellem story missionerne hvor man bare kan grinde noget EXP til sine guys, (Er det sådan i alle Fire Emblem spil?).

    BTW, nogen der ved mere om det der Fire Emblem som skulle komme til DS'en? Mener at Marth er hovedgutten i det.

    -Rotjen,,



    Det er der i Sacred Stones til GBA. Det ødelagde i øvrigt også sværhedsgraden for spillet, og det var endda nemt nok i forvejen. >_>

    DS-udgaven er en remake af original-spillet til NES, med Marth i hovedrollen.


    Phazyck
    Phazyck

    20
    Offline
    Level: 4 (Stalkid)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 08-06-2008 18:16 - Redigeret 09-06-2008 20:03

    Det lyder ret godt... Jeg tror lige jeg skaffer Path of Radiance først.. Har desuden oprettet en tråd i købsforummet, kig lige forbi hvis i har det og er interesseret i at sælge det Smiley


    dkrules
    dkrules

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 15-06-2008 13:31 - Redigeret 16-06-2008 17:32

    [/citat] Det er der i Sacred Stones til GBA. Det ødelagde i øvrigt også sværhedsgraden for spillet, og det var endda nemt nok i forvejen. >_>

    DS-udgaven er en remake af original-spillet til NES, med Marth i hovedrollen. [/citat]

    Mener at Marth var med i det tredje fire emblem der blev udgivet men er ikke sikre da de ikke udkom andre steder end Japan indtil fire emblem nummer 7 til GBA