Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Internet på WII

rhv
rhv

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 04-05-2009 11:22

Hej Alle.

Har netop sat min WII op til internettet. KANON!

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at surfe på nettet med WII'en. Det kunne være ret belejligt nogle gange i og med vi ikke har en bærbar.

Jeg ved at man for 500 point kan downloade en browser, men kan man tilkøbe et tastatur til WII'en - det kunne da være ret irreterende at skrive via WII-remotes...

Vh. Rasmus



    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 04-05-2009 11:25 - Redigeret 04-05-2009 11:30

    Hej Rasmus.

    Jeg har faktisk aldrig selv testet det, men har læst adskillige steder at man godt kan bruge et USB-tastatur - men det kan være at en anden kan svare bedre end mig Smiley

    Edit: Dette tastatur skulle gerne virke med Wii'en Smiley (som jeg også sagde i den anden tråd, bruger du dette link, støtter du N-club uden selv at skulle betale mere)
    Ifølge beskrivelsen er tastaturet trådløst, og kan også kobles til PC'en hvis det er det man ønsker Smiley


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 04-05-2009 12:20 - Redigeret 04-05-2009 12:21

    Teknisk er der ikke noget problem. Et hvilket som helst USB tastatur fungerer upåklageligt. Dog er der ikke understøttelse af dansk layout.

    Derimod sutter browseren big time. Opløsningen er simpelthen så ringe, at det er vanskeligt at læse tekst. Så til almindelig surfing er den komplet uanvendelig.

    Der findes dog sider, som er optimeret til Wii. Så helt ubrugelig er browseren trods alt ikke. Man skal bare ikke bruge den som alternativ til en "rigtig" browser Smiley


    rhv
    rhv

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 04-05-2009 15:57

    Jeg tror jeg dropper ideen med at surfe med WII'en... hvis der er sådan noget man får æange løg af kan det da være lige meget ... hehe

    /Rasmus


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 04-05-2009 19:20

    Fornuftig beslutning Smiley

    Et USB tastatur kan dog stadig godt være en god idé. Det kan f.eks. bruges til at skrive såkaldte wiimails på (det bruger jeg selv mit til).


    LinkTheWindWaker
    LinkTheWindWaker

    3036
    Offline
    Level: 22 (Ice Keese)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 04-05-2009 20:29

    Hvis du har en computer med en browser, er der ingen grund til at bruge penge på Opera-browseren til Wii. Den er fin nok at have, når man hurtigt skal tjekke YouTube-film, men mere er den heller ikke.


    Malte Schmidt
    Malte Schmidt

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 04-05-2009 21:59

    For lige først at svare på dit spørgsmål. - Som sagt, kan du sagtens bruge et tastatur til din Wii. Logitech har endda lavet et fint trådløst et til formålet.Smiley

    Jeg kan så godt nok ikke se, hvorfor du gerne vil have browseren på din Wii. Da du skriver her på N-club, må du naturligvis have både en computer og en internetforbindelse, så hvorfor ikke bare surfe på nettet fra den? Kan heller ikke lige se, hvor den bærbare kommer ind i billedet - en Wii er jo heller ikke ligefrem bærbar, omend det er en ret lille konsol.Smiley