Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

SD Kort til Wii

MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 21-03-2007 19:33

Hej.

Jeg skal til at købe et SD Kort, da jeg gerne vil kunne se billeder og sådan noget på min Wii.

Har lige et spørgsmål til jer herinde på siden:

Skal det være et SD Kort fra Nintendo eller kan jeg tage ud i Bilka og købe et?

Kan man lægge andet ind på SD Kortet udover billeder?

På forhånd tak.

/O.G.

M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 21-03-2007 22:34

Du kan hoere dem hvis du lave et slideshow i photochannel. eller spiller excite truck :/

Ang. backup af vc-spil viste det sig at jeg godt kunne flytte dem over paa SDkortet. Men kan man saa ogsaa flytte dem fra SD til en andens Wii?


ShiniTenshi
ShiniTenshi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 21-03-2007 22:53

Tror godt du kan flytte dem hen på en anden Wii, tror dog ikke at du kan spille dem derpå, da channels eftersigende skulle være låst til den Wii det er hentet på... men jeg har dog ikke kunnet teste dette endnu...


jacobhs
jacobhs

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 22-03-2007 10:57

Nogen der ved om man kan få disse kort http://www.etraders.dk/flash_ram/memoristick_pro_duo_da/ til at virke på wii'en? Evt om der findes en adapter eller noget? Ville være fedt da det er disse kort både min mobil og mit digital kamera bruger


Arne aka Den gamle
Arne aka Den gamle

10
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 22-03-2007 11:30

Jeg synes ikke helt det ligner de MMC kort, som kan omdannes til et SD kort, ved at hægte en lille adapter på.

Iøvrigt ville jeg ikke været helt tryg ved at putte sådan et lille kort ind i min Wii - tænk nu hvis adapteren røg af, og efterlod det inde i maskinen Smiley


ShiniTenshi
ShiniTenshi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 22-03-2007 11:58

@Jacobhs
MemoryStick er hovedsageligt brugt af Sony, så du får et gæt Smiley

@Den gamle
Wii er jo ikke kompatibel med MMC, så hvorfor i det hele taget prøve at sætte sådan et i? Smiley hehe


Arne aka Den gamle
Arne aka Den gamle

10
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 22-03-2007 12:26

Næh, det kan du såmænd have ret i. Men min pointe var nu også mere, at jeg ikke synes om de der adaptere, der i givet fald ville have været nødvendig Smiley


 Ed
Ed

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 22-03-2007 17:56

Hmm har også fået et lille problem nu.. Det er fordi, jeg har 2 sd-kortSmiley Og kun det ene af det virker til computeren, og det er kun på 32 mb.. Og så har jeg et sandisk, 532 mb er det vist, og det vil computeren ikke læse.. Jeg bruger det til mit kamera som er et Canon Ixus 70, og jeg ville så prøve på samme måde at overføre musik fra min computer til sd-kortet vha. mit kamera og usb-tilslutningSmiley Mit problem er så, at når jeg tilslutter mit kamera kommer der en mappe frem inde i denne computer der hedder Canon Digital Ixus 70.. Og derinde ligger alle de billeder jeg har liggende på kortetSmiley Men jeg kan ikke smide nye filer ind i den mappe, der sker intet!Smiley Som om kameraet ikke vil have at jeg ligger andre filer derind.. Nogen der ved hva jeg kan gøre?