Skrevet 12-10-2011 20:11 - Redigeret 11-05-2012 17:47
.#16 - Skrevet 13-10-2011 14:19
Lokal multiplayer toppede på N64'en. Mario Kart 64, Smash Bros., Mario Party 1-3, Pokémon Stadium 1 & 2, Goldeneye, Perfect Dark, Fighter's Destiny (hey, det er altså ok!), Donkey Kong 64 & Conker's (lidt lol), Snowboard Kids samt alle dem jeg har glemt.#17 - Skrevet 13-10-2011 14:28
Oni Nick skrev:
Lokal multiplayer toppede på N64'en. Mario Kart 64, Smash Bros., Mario Party 1-3, Pokémon Stadium 1 & 2, Goldeneye, Perfect Dark, Fighter's Destiny (hey, det er altså ok!), Donkey Kong 64 & Conker's (lidt lol), Snowboard Kids samt alle dem jeg har glemt.
Go Vacation ligner også blot en naturlig udvikling af, hvad vi så i den generation. Vi burde have været meget længere fremme i udviklingen af lokal multiplayer, end vi er.
#18 - Skrevet 13-10-2011 14:33
Men industrien er jo gået på standby, siden udviklerne fik adgang til 3D cutscenes.#19 - Skrevet 13-10-2011 14:36
Volleyball skulle vist være random, men nogle af de andre skulle være fede. Der er trods alt vandscootere og vandpistoler!#20 - Skrevet 13-10-2011 14:40 - Redigeret 13-10-2011 14:40
Jeg synes heller ikke det ser ud til, at de har pumpet alt for mange penge ind i projektet... Forestil dig Go Vacation, med Skyward Swords budget! Årh!#21 - Skrevet 13-10-2011 14:49 - Redigeret 13-10-2011 14:51
Oni Nick skrev:
Jeg synes heller ikke det ser ud til, at de har pumpet alt for mange penge ind i projektet... Forestil dig Go Vacation, med Skyward Swords budget! Årh!
Forestil dig at de holdte sig til et af elementerne i Go Vacation og lavede et ordentligt spil med detaljerne i orden MED skyward swords budget, åårrrhhh!
ps. Jeg HADER free roaming og vil jo bare spille. Det var sådan noget sandbox noget der ødelagde burnout og det er nok det samme der gør at jeg finder terraria uinteressant og aldrig syntes at GTA var specielt sjovt medmindre man rent faktisk gik efter at klare missionerne, hvilket de færreste gjorde (tænker på de gamle 2D GTA, de nyere har jeg aldrig rigtig gidet)
#22 - Skrevet 13-10-2011 14:55 - Redigeret 13-10-2011 15:02
Sandbox-konceptet ødelægger tit dele af spil, og det fjerner nok også fokus i Go Vacation. Jeg synes dog det er en interessant ide, som jeg er villig til at se nærmere på. Nu må vi se.#23 - Skrevet 13-10-2011 15:04 - Redigeret 13-10-2011 15:08
Jaeh, jeg har det bare sådan at hvis jeg virkelig vil spille et ordentlig racing spil, et ordentlig volley ball spil eller hvad man ellers kan i det her så ville jeg sgu nok gå efter et spil der var fokuseret på det - mener ikke at et party spil har behov for et budget i skyward swords størrelsesorden, mario party 1, 2 og 3 gør det helt udemærket til den type spil.#24 - Skrevet 13-10-2011 15:09
Slagesen skrev:
Jaeh, jeg har det bare sådan at hvis jeg virkelig vil spille et ordentlig racing spil, et ordentlig volley ball spil eller hvad man ellers kan i det her så ville jeg sgu nok gå efter et spil der var fokuseret på det
Jeg er sådan set enig. Men problemet er jo, at der nærmest ikke engang findes sjove racing eller vandscooter-spil mere. Jeg tror nærmest, at Go Vacations racing-del er sjovere det der nye Need For Speed-skidt.
#25 - Skrevet 13-10-2011 15:13 - Redigeret 13-10-2011 15:17
Det skal jeg ikke kunne sige (selvom jeg ellers hørte at need for speed var gået tilbage til rødderne?), det var udelukkende en kommentar til hvorvidt det her spil burde være et budget spil eller ej. Jeg mener det bør være det fordi de enkelte spildele aldrig kan blive så gode som et spil der kun har den del, så derfor skal de ikke ud i et eller andet kompliceret, men bare enkelte og fungerende spil til party.#26 - Skrevet 13-10-2011 15:16
Den næste udgave af Need for Speed bliver et forsøg på at lave Heavy Rain i en racing-udgave - og nej, det er ikke en joke.#27 - Skrevet 13-10-2011 18:38
Bleh, i Heavy Rain kan man da i det mindste selv vælge, i hvilken retning historien skal gå. Need for Speed The Run er bare "iiih se vores seje parkour-sekvens!"#28 - Skrevet 13-10-2011 21:00 - Redigeret 13-10-2011 21:02
Go Vacation - Lightsaber Fights (Tron like)#29 - Skrevet 13-10-2011 21:09
Det virker for mig oftest at de fleste spilfirmaer altid spiller det sikre kort, ved at lave et spil som hverken er nyskabende eller intuitivt, men mere et tilsvarende spil, som man tidligere har haft nogen succes med.#30 - Skrevet 27-10-2011 12:51
@ Alexander (og andre interesserede )