Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii???

The ultimate beast
The ultimate beast

2772
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

Skrevet 08-10-2006 10:02 - Redigeret 10-10-2006 16:33

Ok jeg starter helt fra begyndelsen.
Først da jeg hørte om Wii syntes jeg at den lød lidt mystisk og lidt dum, sååh efter noget tid blev der jo også snakket meget om Wii her på N-Club. Jeg ville ikke snakke om den fordi den lød mærkelig og den skulle jeg da ikke have... For det første syntes jeg ikke jeg ville spare så mange penge op med min løn... For det andet vis den blev en lige så stor fiasko som gamecuben sååh... Men nu har jeg så opdaget lidt efter lidt at jeg faktisk kan holde den med min penge pung... så må jeg bare ikke bruge penge i over 2 måneder... Men så kan jeg ønske mig den i julegave og selv give en lille hånd med på pengene så kan jeg få denSmiley Men desværre har jeg ikke været så aktiv med at høre om Wii så jeg ved ik rigtig vad den kan og sådan lidt... Det eneste jeg ved er at controlleren er speciel og at den har et SÅKALDT virtuel consol system sååh jeg vil høre om i kan give mig nogle links til både nyt og gammelt om Wii...

Desuden vil jeg høre om i kender nogle af de spil der kommer til Wii ikke vitual consol men WiiSmiley og noget andet... kommer super smash brothers brawl den dag at Wii udkommerSmiley

ShiniTenshi
ShiniTenshi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 09-10-2006 11:17

sensor baren/skinnen er en lang skinne, der skal ligges på eller under TV'et...
Den aflæser så hvor wiimotes'ne befinder sig og aflæser deres bevægelser... det er ihvertfald sådan jeg har forstået det...


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 09-10-2006 12:02

ja husk jeres matmatik-timer.
vist du har en linje og på den linje har du 2 punkter hvorfra du ved af det punkt du prøver af finde er en vis afstend fra de 2 punkter på din linje, kan du tage din passer og finde det punkt du leder efter.

og sådan finder den sensorbar ud af hvor wii kontroleren er, bare med mange flere punkter.

hvilken er derfor du ikke skal juster wii for af bruge en kontroller, den finder selv ud af hvor den er, og hvordan den bevæger sig iforhold til hvor den var.