Det japanske nyhedsmedie Nikkei, der primært koncentrerer sig om økonomi fortæller, at flere japanske tredjepartsudviklere skifter fokus fra Playstation 3 til Wii.
De firmaer, der bliver nævnt i artiklen er blandt andet Bandai Namco, Sega og Capcom. Det betyder ikke, at de stopper med at lave spil til Playstation 3 på nogen måde. De vil stadig komme med eksklusive spil til Playstation 3 også. Det det betyder er, at de har en del flere spil på vej til Wii end til Sonys nyeste konsol. Dvs. vi kan forvente os en større support til Wii end vi nogensinde havde til GameCube. Det er primært pga. skuffende salgstal fra Playstation 3s side af og Wiis salsgsmæssige succes, der gør, at disse firmaer skifter fokus.
Lad os håbe at se nogle nye spændende spil fra disse firmaer, til E3 messen om få uger.
Læs videre
Pokémon GO Fest 2026 indtager København denne weekend
1 dag siden
Dog Man: Bark in Action annonceret - kommer senere på året
1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Direct 2026 reaktion, hvad sker der!?
1 dag siden
The Legend of Heroes: Trails from Zero og Trails to Azure udgives 10. september
1 dag siden
Multiplayer-udsalg på eShop startet
2 dage siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.