Skrevet af Erik Madsen - 22-04-2011 22:39
Miyamoto har ladet sig interviewe angående det Super Mario logo, som blev fremvist ved GDC. Han siger bl.a. at spillet vil være et originalt spil, og at vi vil få det at se i år!
Miyamoto beskriver Super Mario 3D som en blanding af Super Mario Galaxy og Super Mario 64.
[i]“It’s a combination of Super Mario Galaxy and Super Mario on N64. It won’t convey the message if I talk to you today, but if you play it at E3 that will give you more understanding of what I’m talking about.
For example, the floors floating in space: in 2D it’s difficult to judge the distance, but in 3D it’s really easy.
The game is completely original, and coming this year.
The tail you mentioned on the logo – it’s what you think it is. You probably know what’s going to happen using that character.
[/i]Shigeru Miyamoto, Nintendo
Dette giver os virkelig noget at se frem til ved E3. Derudover er det nu afkræftet, at Super Mario 3D vil blive en genudgivelse af Super Mario Bros. 3 til NES, men Racoon Mario vil dog være en del af spillet.
#1 - Dead-Cheese
Level: 25 (Kokiri)
23-04-2011 00:04
Lige hvad jeg har håbet på#2 - PD
Level: 1 (Goomba)
23-04-2011 00:22
Maxio@ Sikkert. Nok en blanding mellem dén måde og den måde man skulle i 64 for at flyve ;b#3 - Erik Madsen
Level: 19 (Bullet Bill)
23-04-2011 00:36
Det tænker jeg også PD . Jeg glæder mig virkelig virkelig meget til at spille som Raicoon igen. Jeg ved godt det lyder åndsvagt, men jeg føler kun overskilled og hjemme, når jeg er Raicoon i SMB3 . Jeg glæder mig rigtig meget til denne titel#4 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
23-04-2011 00:37
Jeg forstår altså ikke helt al den snak jeg efterhånden ser om at afstande er svære at bedømme uden "ægte" 3D. Så svært er det altså heller ikke at bedømme afstande i normale 3D spil...#5 - Jonas
Level: 15 (Geega)
23-04-2011 00:44
Skal indrømme at jeg har haft lidt problemer med det, men det plejer ikke at tage mere end et par forsøg at hoppe det rigtige sted hen.#6 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
23-04-2011 00:45
Stelzig >> Iwata og Miyamoto er besat af at udvikle 3D-spil. Hele argumentet med, at stereoskopisk 3D er 'en game changer', fordi man nu bedre kan bedømme afstande er rent spin og marketingssnak.#7 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
23-04-2011 00:47
@ Stelzig#8 - Dead-Cheese
Level: 25 (Kokiri)
23-04-2011 00:53
Alexander; det ville ikke hjælpe, det vil have nogenlunde samme effekt. Det er normalt det første mario spil som trækker, uanset om det er 2d eller 3d. Som vi f.eks. så med stining af gameboy salg efter super mario land og med stining af n64 konsol salg med super mario 64. Min vurdering. min konklusion er at bare der kommer et er godt, og længe nok for de fleste, kun fans af serien stiller højere krav, hvilket er halvdelen og den halvdel deles igen op i 2d og 3d etautiaster.#9 - Togbis
Level: 16 (Space Pirate)
23-04-2011 01:26
Jeg ved ikke om et 2D-Mario ville sælge særlig godt på 3DS'en, hvis køberne mest af alt søger de spil, som udnytter 3D'en bedst.#10 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
23-04-2011 02:24
Maxio >> Du vrøvler. Det er gang på gang bevist at 2D-Mario-spillene sælger bedre. Læs min artikel herom. Derudover kom der aldrig et 2D Mario-spil til N64 - måske derfor, at konsollen fejlede så meget?#11 - stelzig
Level: 24 (Whomp)
23-04-2011 09:49
Jamen det var da også til tider svært at hoppe præcist i crash bandicoot, men det var bare ikke kun i dyben...#12 - PD
Level: 1 (Goomba)
23-04-2011 12:33
Måske er jeg den eneste, men jeg syntes altså bedst om 3D spil, heribland Mario...#13 - HGC
Level: 16 (Space Pirate)
23-04-2011 13:09
Du bliver sågar tvunget til at gøre brug af bestemte power-ups (Cloud Mario) for at gennemføre bestemte baner, hvorimod du i 2D Mario selv bestemmer om du vil gøre brug af power ups eller ej - du kan fx gennemføre hele spillet som lille.
Men hvorfor er det skidt, at man er nødt til at bruge bestemte power-ups? Jeg har fået det indtryk, at du synes alle spil, hvor man ikke kan bestemme alt helt selv, er fiaskoer Cloud Mario, f.eks., er da temmelig skæg at bruge og bringer nogle anderledes udfordringer til spillet. Hvorfor er det dårligt?
Og jeg tror ikke på, at "forbrugerne er løbet væk", fordi man bliver tvunget til at hoppe på skyer i bestemte baner.
Og forresten, i Super Mario World er der da også et par baner, man kun kan klare, hvis man bruger kappen. Den hemmelige udgang på Vanilla Bridge, f.eks Men det gør jo ikke spillet ringere af den grund.
#14 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
23-04-2011 16:02
@HGC#15 - Dead-Cheese
Level: 25 (Kokiri)
23-04-2011 23:29
Alexander; N64 failede ikke på grund af spillene, nærmere fordi at playstation bare var langt bedre. Billigere og nemere controls. mere tilgængelig.#16 - kasper88
Level: 28 (Skeeter)
10-10-2011 22:11
Ny trailer i dette preview af Super Mario Kart 7 (ja, weird, I know).#17 - KJ85
Level: 58 (Tektite)
21-10-2020 15:51
^ Den linkede jeg til for nogle dage siden i denne tråd sammen med adskillige andre nyheder om spillet..