Skrevet af Lukas Skywalker - 30-08-2010 22:13
Michael Pachter analyserer ofte spil, spiludviklere og spilfirmaer. Denne gang er det Take-Two der har fået kniven for struben og skal høre for hvad de nu end har gjort forkert. Se den meget løse oversættelse her (ikke ment som et citat, men som en beskrivelse af det Michael Pachter har sagt om Take-Two):
Følgende er løst baseret på Michael Pachters originale udtalelse, se den her.
Så snart at et firma kan fremvise en direkte vej der viser hvad de vil frigive, så kan vi [analytikerne] være mere konstruktive. Ved længere udviklings-cyklusser opfylder Take-Two ikke ligefrem dette. Vi mener at et firma først og fremmest skal fokusere på at strømline sin udviklingsproces, og dermed kunne give et meget bedre billede af hvordan deres udvikling vil være i fremtiden. Selvom Take-Two har annonceret masser af titler i den seneste tid, så modtager de alligevel tæsk - det reflekterer ganske enkelt på baggrund af den skuffelse fra folk der har skudt penge i Take-Two, at der ikke har været en eneste update på det næste Grand Theft Auto-spil.
- Michael Pachter, spilmarkedsanalytiker
Kort sagt mener Michael Pachter altså, at Take-Two ikke er gode nok til at fortælle og give andre indsigt i, hvad der skal ske i fremtiden med dem og deres titler.