? N-CLUB .DK N N-CLUB B A

Vinderen i Soul Calibur II

Vinderen i Soul Calibur II
De første konkurrencer under N-club Live 6 skulle oprindeligt have været de to seedingturneringer i Super Smash Bros. Melee og Super Smash Bros. Brawl, men grundet tidspres blev disse aflyst. Dermed blev konkurrencen i Soul Calibur II den allerførste.

Jakob Andreasen og undertegnede formåede at skrabe 14 deltagere sammen (16 inkl. os selv, dog uden mulighed for at vinde), gode som dårlige. Lige fra start havde en del dog gættet hvem der ville vinde, nemlig Eagle.

Eagle vandt alle kampe stort, og bortset fra finalen der stod mod Jakob, så var han ikke engang tæt på at tabe nogen af dem. Undertegnede røg selv ud mod Jainay i allerførste runde, hvilket dog selvfølgelig skyldtes de fantastisk dårlige controllers... Der vist nok var mine egne. Nemlig.

Stort tillykke til Eagle!
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 4 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 5 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 7 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 7 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 8 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 9 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 13 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop