KuvertMinecraft fejrer 15 års ...

KuvertLEGO annoncerer LEGO Lege...

KuvertSuika Game får ny multip...

KuvertN-club Streams: Uge 21

KuvertNintendo World Championsh...

KuvertTre nye Game Boy-titler l...

KuvertN-cast #218: Endelig tale...

KuvertSalgstal for perioden mar...

KuvertNintendo Switch-efterføl...

KuvertAnimal Well ude nu - se l...

KuvertLegend of Zelda: Tears of...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertPaper Mario: The Thousand...

KuvertAmiibo!

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertSuper Mario 3D World + Bo...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertNintendo Switch

KuvertAnnonceringer af annoncer...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

KuvertS:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2009

Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-05-2009 15:36

Hej medbrugere af N-club.Smiley

Dette emne kan bruges til at diskuterer alt, der har med dette års E3-konference at gøre. - Både før, under og efter E3.

Hvad er jeres forventninger af årets E3? Hvad forventer I at se fra Nintendo i år? Forventer I, at der gøres bod på sidste års konference, som i manges øjne var skuffende? Hvad forventer I at se fra de andre udviklere til Nintendos konsoller?

Giv din mening her i emnet! - Snak løs!Smiley

zwicks
zwicks

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 15-05-2009 14:51

Jeg skal med! ... og glæder mig vildt meget. Sidst jeg var med var i 06 og det var sgu fedt! Smiley


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 15-05-2009 16:58

Hvilken tilknytning har du til pressen?


zwicks
zwicks

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 18-05-2009 11:35

Ignorancia skrev:
Hvilken tilknytning har du til pressen?


PM sendt Smiley


KKR
KKR

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 18-05-2009 16:27

Hvilket spil ser i mest frem til til E3? Personligt tror jeg det er Punch Out for mig!


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2198
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 18-05-2009 16:41

Kommer der noget med Punch-Out!! Smiley?

Det udkommer jo her om få dage Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 18-05-2009 18:41

Jep, der er vist ikke så meget at tale om til E3 med hensyn til Punch-Out!!, med mindre de har tænkt sig at annoncere DLC. 12 modstandere virker lidt pebret Smiley


Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 18-05-2009 22:48

ja kom med 20 til 25 man kan kæmpe mod Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2198
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 18-05-2009 22:53

Nu siger du pebret... Altså, som jeg har forstået det, så betyder pebret at det er dyrt e.lign., i dette tilfælde vil du så mene, at 12 modstandere er rimelig svært og lidt i overkanten.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 19-05-2009 16:42

Arh, det kan du vel have ret i. Det kunne nu godt have været "pebret" i den forstand, at det var en dyr pris for et spil med 13 baner Smiley
Måske skulle jeg have sagt "billigt", altså at udviklerne er sluppet billigt fra det?


KKR
KKR

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 19-05-2009 19:54

2 fiktive udfald Nintendo kunne annoncerer til E3 - hvad ville i vælge:

En slags world of warcraft MMORPG med en af disse temaer:

1. Pokémon
2. Zelda


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 19-05-2009 19:59

Det lader til at Capcom Japan trækker sig grundet... svineinfluenza!

Kilde


PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 19-05-2009 20:29

Damn det er stened af CapCom hvis de ikke kommer pga. det! Smiley

Vil da også lige smide Mine 25 ører om E3...

First of all:

You don't know me! skrev:
Til sidst men ej at forglemme er Miyomato begyndt at blive gammel, passionen for spil er falmet (...)

No Effin' Way!! Miyamoto mister aldrig passionen for spil!! Det er det samme som at sige at Einstein en dag ikke længere gider tal, eller at George Bush pludselig beslutter sig for at være god - Won't F***** happen!! Det at Miyamoto eksperimenterer med genrer og med selve måden at lave spil på, viser netop at Han stadig gider, og stadig har modet på at prøve noget nyt, uanset om det betyder bred success eller ej!

Udover det holder Jeg med Zøvnig - Nintendo har fået en huskekage sidste år, og nu ved de hvad det er E3 handler om, så Jeg forventer også annonceringen af en større titel der primært henvender sig til den rutinerede spiller.
Om Vi så skal sidde igennem 4 års Zelda-hype igen, ved Jeg ikke...
Efter Factor5's lukning er Nintendo nok ikke klar til at forpligte sig til noget med hensyn til Kid Icarus...
Et nyt Mario er det for tidligt til og StarFox pg Pikmin har ligget stille længe ud over diverse genudgivelser på VC og NPC.

Mit bud bliver et nyt F-Zero - Sega som Nintendo arbejdede sammen med om F-Zero GX/AX, rejser til E3 med en kuffertfuld af hardcore-titler her det sidste stykke tid, og de har vundet en del respekt iblandt de rutinerede spillere med MadWorld og The Conduit, som de selv skal vise frem.
Plus F-Zero er, som Thomas skriver, den type genre/spil der vil appellerer rimelig bredt, men stadig være dybt nok til at fastholde de mest hardcore gamers meget længe.
Tror godt Nintendo kunne finde på at løfte sløret for en genoptagelse af samarbejdet og et nyt spil i F-Zero-serien... Og Jeg skal det heller ikke lægge skjul på at Jeg bruger en del energi på at håbe på det også! Smiley


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 19-05-2009 20:37

Personligt håber jeg på noget mario Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 19-05-2009 21:05

PriCorp skrev:
No Effin' Way!! Miyamoto mister aldrig passionen for spil!! Det er det samme som at sige at Einstein en dag ikke længere gider tal, eller at George Bush pludselig beslutter sig for at være god - Won't F***** happen!! Det at Miyamoto eksperimenterer med genrer og med selve måden at lave spil på, viser netop at Han stadig gider, og stadig har modet på at prøve noget nyt, uanset om det betyder bred success eller ej!


Bah, nu interesserer han sig mere for at lave små, lettilgængelige spil som Nintendogs og Wii Fit.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 19-05-2009 21:46

PriCorp. Kunne det ikke være awesome. F-zero GX gameplay + Online gaming 30 spillere + nye baner og biler?

Udover at 30 spillere, der alle sidder på et 54g Wifi netværk, er en nærmest umulig ting at gøre lag-fri.... Men det kunne være super awesome.

Anyways - Er begyndt at blive hyped på E3 allerede. jeg er spændt på om Nintendo rent faktisk levere varen i år.