Nintendo Switch-efterføl...

Salgstal for perioden mar...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2009

Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-05-2009 15:36

Hej medbrugere af N-club.Smiley

Dette emne kan bruges til at diskuterer alt, der har med dette års E3-konference at gøre. - Både før, under og efter E3.

Hvad er jeres forventninger af årets E3? Hvad forventer I at se fra Nintendo i år? Forventer I, at der gøres bod på sidste års konference, som i manges øjne var skuffende? Hvad forventer I at se fra de andre udviklere til Nintendos konsoller?

Giv din mening her i emnet! - Snak løs!Smiley

Anders Hansen
Anders Hansen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#121 - Skrevet 03-06-2009 23:19

Også kun en liiiile smule XP

Ej, Metroid Other M er klart det spil jeg ser mest frem til, fordi det er det manglende kapitel Samus snakkede om i Metroid Fusion. Så jeg glæder mig helt vildt og så havde Nintendo da også en meget god E3 i år, selv deres salgstal snakkede de kun meget kort om, og så lige Galaxy 2 og Golden Sun DS var også store overraskelser for mig, så klart bedre end sidste år. Smiley


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#122 - Skrevet 04-06-2009 00:24 - Redigeret 04-06-2009 00:26

Det sjove er, kigger man på hvad der egentlig kom ud af Nintendo's konference var det ret godt, men hold kæft hvor deres show drænede enhver interesse. Cammie er sikkert god til sit arbejde, men få hende væk fra scenen, for guds skyld. Reggie er ok men rimelig distanceret, Iwata gjorde et godt arbejde, men snakkede for meget. Nintendo lignede i bund og grund sig selv, mere af det samme og ingen nye "IP'er", omvendt et stærkt lineup.

Microsofts konference var den med bedst tempo, god blanding af indhold (annoncering) og presse-snak. Hideo Kojima's entré var uventet, og rimelig epic. Indtil Natal havde MS haft en "standard" konference med annoncering af titler, lidt overraskelser her og der. Med Natal blev alt fokus fjernet, og Milo's tech demo var pludselig hele konferencens fokuspunkt; et ambitiøst projekt jeg glæder mig til at følge.

Sonys Konference var den længste af de tre, tempoet var en anelse lavere end MS' ditto og annonceringen af forskeliige titler osv. ville ikke stoppe. Jack Tretton gjorde et ubeskrivelig godt job som konferencier, han var i stand til at joke med PSP GO! leaked, og virkede i det hele taget som om han virkelig nød at stå op scenen, hats off! Konferencen var vel reelt delt i 3: PSP (GO!), PS3 og Motion Controller. Jeg tror Sony blev taget lidt på sengen mht. Natal, og derfor fremviste deres Motion Sensor, som tydeligvis var i en meget tidlig betafase; Anton (whatshisname?) var utrolig sympatisk og virkede virkelig som en person man kunne sidde ned med et par kolde øl, snakke gaming og ellers tænde op for konsollen, big up!

Overordnet set syntes jeg det var et godt E3 for de tre store giganter, det er utrolig let at komme med en top3 over mine personlige vindere, men jeg vil hellere se på det store overblik, og konstatere at der bliver nok at give sig i kast med som gamer, skal jeg komme med en "bekymring" mht. Nintendo er det at de stadigvæk ikke har noget 3rd part at byde mig udover RSG/Xseed releases (Wii, mind you) Sony og Microsoft fortsætter deres vanelige retning, med Sony i teten.


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#123 - Skrevet 04-06-2009 20:20 - Redigeret 04-06-2009 20:21

nintendos var som nintendos E3 altid er, ikke det mest opriverne, det er kun sket et par få gange af nintendo rent faktisk har haft en god E3, de visser altid spænderne ting, men ikke særlig opriverne.

Mircosoft har lært af de ikke bare fremlægger for pressen længer, men også for en masse spiller over nettet, så deres var stor og underholderne.

Med sony fik jeg lidt af en "wannabe" følese, jeg så er ikke det hele, gad ikke se alle deres spil trailers, men hele den tale i starten hade bare den følese af at de prøver af overbevise sig selv og andre om de er de beste, istedet for af prøve af komme vidre ser det ud til de har valgt af gå i ring om sig selv og se bort fra de er faldet fra toppen til bunden.

Nyt om Natal, efter læst en del Q&A fra forskellige folk fra MS, kan jeg sige af de mener af de har en løsning til alle spil typer, fra casual til harrdcore så det kan virke på Natal.
Løse udtalelse tyde på sent forår næste år, når de mener af have nok forskellige typer spil der kan udkomme på samme tidspunkt, men en pris nok på mellem 100-200$
De har opkøbt en firma der ville udgive et 3D webcam til spil også, og sikkert tilføjet deres teknologi til deres ejret, men det er jo typsik M$ opkøb dine konkuranter eller vist de har noget du vil have, eller bare slippe for patant problemmer Smiley



Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#124 - Skrevet 04-06-2009 21:36

MegaGame skrev:
Med sony fik jeg lidt af en "wannabe" følese, jeg så er ikke det hele, gad ikke se alle deres spil trailers, men hele den tale i starten hade bare den følese af at de prøver af overbevise sig selv og andre om de er de beste, istedet for af prøve af komme vidre ser det ud til de har valgt af gå i ring om sig selv og se bort fra de er faldet fra toppen til bunden.



Care to elaborate?


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#125 - Skrevet 07-06-2009 15:22

Ignorancia skrev:
Care to elaborate?



Ja, det jeg mener er af sony har stort set tager hver enkelt ting andre har lavet og lavet det om og prøvet af udgive det som noget de selv har fundet på.
Gutten i started af deres show til E3 stod og snakket om hvor meget ps3 og psp hade gjort for spillemarket, deres ps1 og 2 gjord noget for spille market, men det enste ps3 gjord noget for var bluray market.

de er "the underdog" der vil være topdog og prøver overbevise andre de er det.


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#126 - Skrevet 07-06-2009 16:44 - Redigeret 07-06-2009 16:45

MegaGame skrev:
Ja, det jeg mener er af sony har stort set tager hver enkelt ting andre har lavet og lavet det om og prøvet af udgive det som noget de selv har fundet på.


Sony gav aldrig udtryk for at de har opfundet motioncontrollere til konsoller, omvendt hvis du tror at Nintendo udviklede teknologien så må du se at komme ud af din drømmeverden. Nintendo forfinede teknologien og tilpassede den til en konsol, de opfandt den ikke.

Sony har al grund til at lave en motion controller, specielt fordi Nintendo har vist at der er så mange penge i det, velkommen til finansverdenen.

MegaGame skrev:
Gutten i started af deres show til E3 stod og snakket om hvor meget ps3 og psp hade gjort for spillemarket, deres ps1 og 2 gjord noget for spille market, men det enste ps3 gjord noget for var bluray market.


Hvad har PS1 og PS2 gjort som PS3'eren ikke har? PS3'eren har idag det breddeste, mest kritikerroste spilkartotek, hvis ikke dette er at gøre noget for spillemarkedet ved jeg ikke hvad er? Oven i det stod Sony med deres LBP for et af denne generations mest innovative spil (I mine øjne DET mest innovative, igen subjektivt)

MegaGame skrev:
de er "the underdog" der vil være topdog og prøver overbevise andre de er det.


Hvordan er de Underdog, jeg forstår simpelthen ikke at du kan komme med en sådan udtalelse, og er efterhånden ret overbevist om at det er et ubegrundet "had" du har til Sony.

Wikipedia Skriver:
An underdog is a person or group in a competition, frequently in electoral politics, sports, and creative works, who is popularly expected to lose.


Jeg syntes ikke at kunne finde nogen sammenligning af denne defination af Sony's nuværende situation.

Og forventer du ærlig talt andet end at en repræsentativ fra et stort firma går på en scene uden at lukke en masse pressefis ud, Nintendo havde rigeligt, det samme gælder MS.


You don't know me!
You don't know me!

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#127 - Skrevet 07-06-2009 17:13

Nintendo rocks!

Sony Sucks!

Ignorancia, hold op med at gå i spoler over at Nintendo bare er bedre end Sony. Basta Bum. Hvad har jeg at støtte op med. Salgstal, metascore critics, figurgalleri.

Sony Sucks!

Nintendo rocks!


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#128 - Skrevet 07-06-2009 18:56

Ignorancia skrev:

MegaGame skrev:
Gutten i started af deres show til E3 stod og snakket om hvor meget ps3 og psp hade gjort for spillemarket, deres ps1 og 2 gjord noget for spille market, men det enste ps3 gjord noget for var bluray market.


Hvad har PS1 og PS2 gjort som PS3'eren ikke har? PS3'eren har idag det breddeste, mest kritikerroste spilkartotek, hvis ikke dette er at gøre noget for spillemarkedet ved jeg ikke hvad er? Oven i det stod Sony med deres LBP for et af denne generations mest innovative spil (I mine øjne DET mest innovative, igen subjektivt)



Er enig i dine andre betragtninger, men denne her holder simpelthen ikke.

PS 1 og 2 har mere end nogen anden konsol ændret spilverdenen. De har gjort det til en acceptabel hobby. De har fået det bredt ud til masserne fremfor en lukket kreds. De har gjort det til en pengemaskine på linje med film industrien. De sparkede så hårdt til Nintendo og Sega, at de blev nødt til at tænke i nye baner. De har et kæmpe spil kartotek med masser af spil til både den hardcore rpg fanatiker og til hr. og fru Danmark.

Og intet af dette er ps3 tæt på. X360 har et langt mere omfattende spil udvalg. Langt flere eksklusive spil. Ps 3 ligger sidst salg af af konsoller. Ps 3 har på ingen måde haft samme effekt på konsol markedet som ps 1 og 2


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#129 - Skrevet 07-06-2009 19:37

Jeg må give dig ret i det fleste af dine rettelser; meeen... (Smiley) Når jeg snakker om PSX og PS2 contra PS3 mener jeg som spiloplevelse, jeg er enig i at PSX og 2 gjorde gaming mere attraktivt og anerkendt. Det er igen svært at definere hvad man ser som spiloplevelse, og mit oplæg var egentlig skrevet for at få Megagame's mening. For mig at se har PS3 bidraget med følgende til min (læs: personlige) spiloplevelser:

1. Forrygende grafik, dette betyder meget for mig, da jeg elsker at nyde de æstetiske i et spil.

2. Sandbox spil, noget der i den grad er "det nyeste shit" - igen en genre jeg er fan af.

3. Det bedste udvalg af exclusives i denne generation, har nævnes: LBP, Uncharted, MGS4, inFAMOUS og Valkyria Chronicles (læs: igen, subjektivt)

Samtidig skal man tænke på at der til PS3'eren, modsat X og 2 (delvist) stadigvæk udvikles spil. Jeg er af den overbevisning at PS3'eren har en kanon slutspurt, da den (stadigvæk, ihvertfald lidt endnu) høje pris har holdt mange væk fra at købe den.

Jeg har ledt lidt over lister og det tætteste jeg kunne komme var Wikipedia's lister over Xbox360/PS3 spil, denne siger følgende:

Wikipedia Skriver:
Xbox360: 679 (exclusive: 111; multiplatform: 498; console exclusive: 70)

PS3: 457 (exclusive: 101; non exclusive: 345; console exclusive: 8; trophy support: 223; no trophy support: 232; eventual trophy support: 2)



Jeg kan ikke helt forstå at den lister "kun" 8 eksklusive titler, I stand corrected regardless.

Mht. til spiludvalget holder jeg fast i at PS3'eren har det mest kritikerroste (iflg. Gamerankings).

Jeg håber dette opklarede en del


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#130 - Skrevet 09-06-2009 16:52

Jeg hadder ikke Sony, har faktisk et par af deres produktor, en PS er ikke en af dem, men de folk bag PS lukker en del lort ud synes jeg.

Ignorancia skrev:
2. Sandbox spil, noget der i den grad er "det nyeste shit" - igen en genre jeg er fan af.



wow, det lykkes dig af skrive en sætning med hele 3 fejl i, og mener ikke gramatisk eller stavefejl, dem laver jeg selv masser af.
sandbox er ikke nyt, jeg spillet det som lille dreng og jeg er snart 29. Det er ikke en genre sådan set, mere en måde man spiller spillet(ikke styrform) og sidst, hvad du mener er sandbox er ikke sandbox, de er action/eventy/fps med sandbox elemenet.
Vist du er uenig, så se tråden sandbox debat

omkring exclusive og console exclusive, er det ene nok hvor spillet er kun udgive til deres konsol af de 3(5) men også det et andet system som pc.


CAPTAIN N
CAPTAIN N

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#131 - Skrevet 12-06-2009 17:42

Her er så CAPTAIN Ns dækning af dette års E3.
Den er ret lang men går godt i dybden.

Her er den

Smid endelig en kommentar hvis i vil.