KuvertMinecraft fejrer 15 års ...

KuvertLEGO annoncerer LEGO Lege...

KuvertSuika Game får ny multip...

KuvertN-club Streams: Uge 21

KuvertNintendo World Championsh...

KuvertTre nye Game Boy-titler l...

KuvertN-cast #218: Endelig tale...

KuvertSalgstal for perioden mar...

KuvertNintendo Switch-efterføl...

KuvertAnimal Well ude nu - se l...

KuvertLegend of Zelda: Tears of...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertPaper Mario: The Thousand...

KuvertAmiibo!

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertSuper Mario 3D World + Bo...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertNintendo Switch

KuvertAnnonceringer af annoncer...

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

KuvertS:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2009

Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-05-2009 15:36

Hej medbrugere af N-club.Smiley

Dette emne kan bruges til at diskuterer alt, der har med dette års E3-konference at gøre. - Både før, under og efter E3.

Hvad er jeres forventninger af årets E3? Hvad forventer I at se fra Nintendo i år? Forventer I, at der gøres bod på sidste års konference, som i manges øjne var skuffende? Hvad forventer I at se fra de andre udviklere til Nintendos konsoller?

Giv din mening her i emnet! - Snak løs!Smiley

Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#91 - Skrevet 02-06-2009 21:51

Kart spillet er virkelig fedt. i hvert fald måden man kan lave sine egne baner på. Derudover.. Well jeg er ikke bange lige pt. Synes det er mere af det sædvanlige.


Rotjen
Rotjen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#92 - Skrevet 02-06-2009 22:08

Du glemte Wii killeren Zøvnig. Dayam det ser vildt ud!


koopi
koopi

1580
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#93 - Skrevet 02-06-2009 22:16

Nintendo havde den mest kedelige konference. Nederen at høre på Cammie ... Microsoft's var lidt bedre - men Sony havde de bedste fremvisninger.

Men i det mindste får vi Galaxy 2! Smiley


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#94 - Skrevet 02-06-2009 22:39

Well... ModNation Racers lignede en nuttet udgave af gratis spillet Trackmania Nations.

Måske bare en tand mere brugervenligt, men none the less... Nuttet trackmania.


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#95 - Skrevet 02-06-2009 22:43 - Redigeret 02-06-2009 23:12

Har trackmania en ligeså stor custom del? If not dont compare,, just dont...

Nintendo fik deres ass handed ved E3, igen... DS'en har dog nogle rimelig imponerende titler på vej...


L'er
L'er

19
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#96 - Skrevet 02-06-2009 22:53

Der er ikke kommet en replay af Sony's konference ved E3 på gamespot.com endnu. Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan se den nu?


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#97 - Skrevet 02-06-2009 23:00

hmm de alle sammen laver T-rex arm bevægelserne.

rettelser til sonys fremvising:
du kan ikke gemme dig bag en stol/sofa vist en hinds minigun skyder på dig.

hmm sony har lavet en magic wand Smiley
vist det er det de har brugt år på, så er jeg ikke helt imponert. deres system er bedre end nintendos webcam system, men langt fra MS systemet.


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#98 - Skrevet 02-06-2009 23:00

L'er skrev:
Der er ikke kommet en replay af Sony's konference ved E3 på gamespot.com endnu. Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan se den nu?



ja på ign der kan du spole frem og tilbage alt det du vil, bare find the rigtig tidspunkt


Azzyx
Azzyx

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#99 - Skrevet 02-06-2009 23:06

Er der et sted man kan se alle tre konferencer, som ikke er IGN, da IGN åbenbart har fundet på noget rigtig smart, sådan at man ikke kan se det på sin PS3 Smiley


Michael
Michael

5561
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#100 - Skrevet 02-06-2009 23:10

MegaGame skrev:
vist det er det de har brugt år på, så er jeg ikke helt imponert. deres system er bedre end nintendos webcam system, men langt fra MS systemet.



Jeg fandt den sådan set utrolig spændende. Specielt lommelygte-delen imponerede mig, hvor vinklen hvorfra lommelygten lyste på et objekt, rent faktisk bestemte dets skygge. Der var rigtig mange lækre funktioner, der fik mig helt oppe at køre i hvert fald.


L'er
L'er

19
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#101 - Skrevet 02-06-2009 23:20 - Redigeret 02-06-2009 23:20

Tak for det MegaGameSmiley


Anders Hansen
Anders Hansen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#102 - Skrevet 03-06-2009 00:50

Nogen der ved om der er Analog stik/D-pad på "The Motion Controller" (PS3ens Wii-mote, lad os nu ikke narre os selv folkens)


CAPTAIN N
CAPTAIN N

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#103 - Skrevet 03-06-2009 00:52

Jeg tror allerede jeg har E3 vinderen..

Hannah Montana PSPen. Det kan ingen konkurere med XD


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#104 - Skrevet 03-06-2009 06:44

Anders Hansen skrev:
Nogen der ved om der er Analog stik/D-pad på "The Motion Controller" (PS3ens Wii-mote, lad os nu ikke narre os selv folkens)



jeg hørte kun noget om en alalog knap.


Anders Hansen
Anders Hansen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#105 - Skrevet 03-06-2009 15:13 - Redigeret 03-06-2009 15:50

Stort problem ved NATAL og "The Motion Controller"!?

Okay, for hvis der ikke er et d-pad/analog stik, så ser jeg er KÆMPE mangel med "The Motion Controller" (De er sku da kreative) og NATAL for den sags skyld. Måske har I bemærket det, for begge 2 er gode til at registrere bevægelser, men forstil dig at spille et Zelda spil med dem.

Vi har Link stående ude foran sit hus i Zelda:TP, lad os forstille os hvordan han styres med NATAL og "The Motion Controller".

Sværdet - reagere ligesom et rigtigt sværd.

Buen - skyder helt fint (Ved ikke om det vil virke så godt med NATAL hvis den ene hånd skygger for den anden.

Clawshot - peg og skyd helt fint.

Okay med det på plads lad os gå over og ride på Epona ...

...

... Hvordan kommer jeg derover!?

Med NATAL kan jeg gå 2 skridt før jeg støder ind i mit TV, går jeg tilbage igen, så går Link også med tilbage ...
Måske hvis jeg blive ved med at sige "GO" så kommer jeg et skridt af gangen, men praktisk er det sku ikke.

Og "The Motion Controller" samme historie hvis der ikke er et analog stik på, men det er svært at se ud fra filmene, men der var intet tidspunkt hvor de 'gik' nogle steder, de var altid neglet fast til jorden og derved kun kunne bevæge sig inden for det rum de befandt sig i. Så med mindre du har et værelse på størrelse med Hyrule Field, så kommer du ikke over på den anden side.

Teknisk set så kunne du jo godt hole din Xbox controlle i en hånd så du har dit analog stik, men er pointen ikke at du skal kunne være fuldstændig fri for "begrænsingerne" af en controller? Så hvorfor er du tvunget til at bruge den i alt hvad der ikke er casual og on-rail shooters, og når du alligevel skal have den i din ene hånd, hvorfor griber du ikke bare controlleren med den anden og spiller som du plejer!?

Hvis PS3eren har et analog stil på deres "PSWii-mote" så ja, så er det sku smart, men hvis ikke så er det bare en ensom Motion + Wii-Mote i lysende microfon forklædning.

Se det problem har Wii-Mote og Nunchuk comboen ikke, du kan stadig løbe rundt i verden som du plejer, og i Wii-Motion + tech demoen så den mindst lige så præsis ud som Sonys modpart, den følger også med i dybten, som ses bedst når han slår til dukken, følger Motion + ham præsis, både horisontalt, vertikalt og i dybten.

I kan se (gense) den lige her : Motion + Tech Demo

Det er ikke så meget fordi jeg vil bashe de 2 nye motion controllere (okay lidt måske) men jeg syntes jeg tager et ærligt blik på det problem jeg ser med dem.