Nintendo World Championsh...

Minecraft fejrer 15 års ...

Tre nye Game Boy-titler l...

N-cast #218: Endelig tale...

Salgstal for perioden mar...

Nintendo Switch-efterføl...

Animal Well ude nu - se l...

Endless Ocean Luminous (S...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

Amiibo!

Paper Mario: The Thousand...

Spil på vej til Switch

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2009

Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-05-2009 15:36

Hej medbrugere af N-club.Smiley

Dette emne kan bruges til at diskuterer alt, der har med dette års E3-konference at gøre. - Både før, under og efter E3.

Hvad er jeres forventninger af årets E3? Hvad forventer I at se fra Nintendo i år? Forventer I, at der gøres bod på sidste års konference, som i manges øjne var skuffende? Hvad forventer I at se fra de andre udviklere til Nintendos konsoller?

Giv din mening her i emnet! - Snak løs!Smiley

'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 19-05-2009 22:13

der er heller ikke lang tid til Smiley


PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 19-05-2009 23:31

Thomas, i GX kunne man kun spille max. 8 spillere på en gang 4 human og 4 AI's... Det var svjv også pga. hardwaremæssige begrænsninger, men bare noget lignende online i et F-Zero-spil ville være Epic! Smiley Jeg har en teori om at one-on-one-dueller faktisk også kunne være ret fedt. Har i hvert fald tit haft de mest intense dueller når Jeg bare spillede mod en enkelt modstander med nogenlunde matchende skills...

...Men det Jeg mest af alt ville være hooked på i et evt. nyt F-Zero med online-funktion er Mit navn øverst på et leaderboard! Smiley


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 20-05-2009 01:02 - Redigeret 20-05-2009 01:02

PriCorp skrev:
...Men det Jeg mest af alt ville være hooked på i et evt. nyt F-Zero med online-funktion er Mit navn øverst på et leaderboard! Smiley



Hehe tro på det du vil da altid lægge en plads under mig Smiley ejj xD men det er jo hvad der sker når man låner sit spil ud et år så er det klart at man ikke har en ærlig chance mod en der spiller det spil så meget som du gør Smiley

Kunne være for awesome hvis der bliver offentligjordt F-zero til E3 med online funktion så havde man jo lidt man kunne spille online med venner og famillie som ikke lige bor i nærheden Smiley håber virkelig at det kommer!!


stelzig
stelzig

4825
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 20-05-2009 10:13

Jeg tror stadigvæk f-zero online med 30 spillere ville blive alt for kaotisk, og endnu mere netop på grund af at det ikke vil være lagfrit. I mariokart wii som både går langsommere og har færere spillere bliver du stadigvæk skubbet rundt omkring på banen og 90% (ok mere end 90%) af tiden ved dem der skubber dig ikke at de gør det fordi positionerne er for upræcise, og det vil betyde at mange vil blive "retired" lige i starten af løbet i f-zero tror jeg.

Derfor vil jeg gerne enten have mange spillere men de skal være transparant så de ikke rammer hinanden. Eller max 8 spillere som pricorp foreslår Smiley


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 21-05-2009 01:17

Ingen Kingdom Hearts! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 23-05-2009 00:49

Jeg må indrømme, at jeg pt går rundt og håber på et Mario til DS. Jeg kunne godt tænke mig endnu et klassisk Mario ala New Super Mario Bros., men hvor det spil var baseret på det oprindeligt Super Mario Bros.-spil, kunne jeg godt tænke mig at se noget som var baseret på Super Mario World til SNES. Det ville gøre mig rigtigt glad Smiley


'Noes
'Noes

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 25-05-2009 21:57

lige nogle hurtige spørgsmål om det kommende E3:
hvornår starter det??
Hvor kan man se det henne??


Og så håber jeg at der bliver anonceret et nyt mario til wii Smiley Smiley


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 25-05-2009 22:22

1 Tirsdag den anden Juni 2009.
2 Presse konferencerne blev sendt Live på www.ign.com sidste år, så mon ikke også i år?
3 Nintendo's presse konference starter vist klokken 18 (dansk tid) om onsdagen, men er ikke helt sikker.


MasterJJ
MasterJJ

13
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 25-05-2009 22:27

Det er kl. 18 dansk tid, men det er om tirsdagen.


Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 25-05-2009 23:19

- Og så vil der selvfølgelig være løbende updates og nyheder på N-club.Smiley


odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 26-05-2009 12:55

Jeg håber ( som de foregående 3 år ) på wii-briller og et dragesimulator spil... måske pilotwings revolution...

Stelzig.. synes du er ret hård ved MK der,, jeg har kørt cs 4000 gp. og prøvet at ryge ud max 10 gange... vedr. lag. er det et meget lille problem... det med at støde ind i andre.. kan jeg ikke genkende overhoved... Mit eneste problem med lag. er at nogen gange, når man krydser stegen næsten samtidig, kan man blive 2'er, selv om man ovehalede lige inden mål...

Og eftersom der findes et online (HD) wipeout, burde det andet også kunne lade sig gøre..Smiley


stelzig
stelzig

4825
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#42 - Skrevet 26-05-2009 13:14 - Redigeret 26-05-2009 13:29

Odensen: Det er fordi du ikke er klar over det. Hvis du spiller med folk du kender vil du ofte få beskeder som: Du wheelie slappede mig lige før mål!!! Smiley (når nogen kører ind i dig mens du stejler så stopper du fuldstændig)
Og så vil du svare "Haha ikke på min skærm LMAO"

Positionerne ER upræcise og det er nemt at opdage specielt hvis man bruger lette køretøjer og/eller bikes hvor det virkelig betyder noget når du bliver ramt.

Jeg kan huske for noget tid siden var der en der postede en video af nogle løb og så var der sørme også en der skrev "lol i *løb* der kørte jeg ikke ind i dig der, jeg så dig ikke engang XD"

Desuden skal du tænke cirka en kart-længde foran dit mål hvis du vil ramme ham med et grønt skjold - Præcis som når du lagshooter i medal of honor og skyder en hovedlængde eller to foran dit mål for at ramme.

Jeg tør også godt vædde med at hvis jeg finder ham der slog mig af ved 30 sekunder i nedenstående video så vil han ikke vidde at han gjorde det medmindre det er fordi han lagde mærke til at jeg faldt af ved at kigge på kortet. Du kan forresten også se at jeg starramer ham på min skærm i et sving en lille smule før, men fordi det er et sving så er det meget muligt at jeg ikke rent faktisk rammer ham som det var tilfældet her Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=0PMawPuRZ5k

Som sagt er det ikke SÅ slemt at der er positionslag i mariokart, men hvis der var det i f-zero som er meget hurtigere så vil det være rigtig slemt, SPECIELT hvis der er 30 personer på samme bane og du kan smadre folk ligesom i GX. Ikke decideret for at være hård ved mkw på det punkt for det er ikke slemt i det spil (omend jeg stadigvæk kritiserer nintendo for at tilføje vægten igen når den er der, deres træk med at fjerne den fra online i mkds var genialt)

Edit: http://www.speedtest.net/result/481332752.png Bare lige for at få det på plads at det ikke fordi jeg har en langsom forbindelse Smiley (ja resultatet er omkring en fjededel i download, halvdelen i upload og det dobbelte i ping på min wii's internet channel. Men sørme om det ikke også er et sygt godt resultat at få på sin wii Smiley)

Edit2: Nå ja og endnu en grund som jeg lige glemte mht. hvorfor det vil være slemt i f-zero: Når du kører ind i folk på den måde så betyder det også at det ikke påvirker din hastighed eller kørsel overhovedet. Du fortsætter i fuld fart, hvilket præcis er grunden til at en hel masse kan blive fuldstændig slagtet i starten fordi spiller efter spiller muligvis vil køre lige igennem dig Smiley


Michael
Michael

5516
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#43 - Skrevet 26-05-2009 14:24

@ Stelzig:
Jeg tror lidt, din uploadhastighed er fartbrøleren. Der skal ikke ske meget på jeres netværk, før din Wii halter i onlinespil pga. den hastighed.


stelzig
stelzig

4825
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#44 - Skrevet 26-05-2009 14:41 - Redigeret 26-05-2009 14:47

1mbit er rimelig standard svjv michael Smiley
Og som jeg sagde så er det meget svært (umuligt?) overhovedet at få et højere resultat på wiien, så det er muligt det er derfor, men så er det derfor generelt for alle der bruger den. På min PS3 kan jeg få præcis samme resultat som på min bærbare Smiley

Edit: Min wii speedtest - http://img16.imageshack.us/img16/2271/speedtesti.jpg

Enhver der har internet channel og prøver den vil uploade lignende "lave" resultater sammenlignet med deres egentlige forbindelse =/
Det er også generelt accepteret at nintendo's wifi spil bare lagger meget. Folk som har dårligere forbindelse på alle punkter end min wii normalt oplever mindre lag når de spiller på andre konsoller Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 26-05-2009 19:41

Nøj, hvor jeg bare synes det lyder spændende Smiley

Kampspil er generelt noget, jeg ikke føler at Wii'en har så stort et bibliotek af, så glæder mig helt sikkert til at læse/se mere Smiley