LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Starcraft 2 - Tråden

Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

Skrevet 23-10-2011 17:03

Så folkens. Hvorfor denne tråd ikke findes (eller ikke kunne findes), ved jeg ikke. Men nu har vi den!

Hvor mange her på N-club spiller Starcraft 2? Smid en besked!

Hvem ser frem til "Heart of the Swarm"?

Nogen der vil spille noget Starcraft 2 med mig i aften? Smiley

Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 15-12-2011 08:36

Tror umiddelbart også mappen er ret OP for Protoss da der er rigtig mange smalle passager, så hvis man bruger Storm eller Force Fields i de rigtige situationer så er hele ens hær så godt som død :b


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#47 - Skrevet 15-12-2011 08:39

Ja der har du nok også ret - eftersom jeg ikke har den vilde multitasking i spillet, vil jeg ikke kunne bruge ghosts så effektivt, som det ville kræve i netop det her map.

Det er normalt at gå bio mod protoss, men tror den kan være meget svær at performe i netop det map. Man får dog hurtig en god economy med alle de expands man kunne få.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 15-12-2011 09:17

Cracking Fields (Det store map!)
Tanken var at defensive strategier skulle være nemme at eksekvere. Selv for ny begyndere ønskede jeg en mulighed for at nemt at skabe en defensiv og velfungerede base.
Desuden håber jeg på at hidden expo bliver en valid strategi, således kampe kan tage uventede drejninger. Har længe overvejet om jeg skulle lave en rampe til netop det spawn location jeg fik. Kendere af mappet vil som regle vide at air er en potentiel mulighed og forbereder sig derfor på dette. Igen, det sætter mere fokus på defense og base management.

Det var lidt uheldigt at Asger blev sandwhiched og at i lå så tæt. Skal se om jeg kan bikse med placering af spawn-locations, således at man spawner længere fra hinanden.

Transport Raid (Den med spawn af transport på 5min).
Jeg kan rigtig godt lide din idé om at holde en timer på konsekvent 5min. Den havde jeg ikke tænkt på. Må lige teste om 5min er nok til at få flere trucks på banen. Dynamikken i at skulle forsvare 2 trucks er ret fed - og Zerg har et alternativ, hvis den ene truck er for godt defended. Må prøves.

Vi må finde lidt flere spillere, så vi kan få humans på zerg teamet også.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#49 - Skrevet 15-12-2011 09:27 - Redigeret 15-12-2011 09:29

Det vil uden tvivl gøre meget mere action baseret, at der er mindre mellemrum mellem de forskellige transport. 2 på mappet af gangen kan gøre det dejligt nervepirrende, og giver fordel til aggresive zergs, og terran måske bliver nød til at bygge bunkers og andet godt Smiley

Edit: Mht Cracking Fields er denne uden tvivl også bygget til flere spillere for at være mere action based. Der er dog som du siger mange muligheder for at Ninja expande, og få en stor economy lead, da det er umuligt at holde styr på alle områder. Bare pas på at det ikke bliver et map hvor alle laver mass air.




Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#50 - Skrevet 15-12-2011 09:28

Har også nogle tanker om at genbygge det nederste hjørne (første strækning Trucken skal igennem), således Zerg nemmere kan udnytte denne til angreb.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 15-12-2011 09:30

En sidste ting, så synes jeg det vil være rimeligt med at alle spawns er tilgengængelige for ground baseret spillestil, da du nemt kan lave mass air og holde alle drops m.m. ude Smiley


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 15-12-2011 09:36

... men du kan ikke holde økonomien igang hele spillet, hvis den anden har ground. Du er afhængig af at få en ny base op og køre.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 15-12-2011 10:09 - Redigeret 15-12-2011 10:30

Nu taler jeg lidt med erfaring jeg generelt har fra andre maps, hvor man spiller mod protoss. Terrans er afhængige af at enten kunne lave drops i protoss mineral line, eller stimme ind med en masse units for at få ødelagt en expand.

Hvis ikke terran løbende forsinker protoss, således at P frit kan teche, så kan P lave en såkaldt Deathball (Chargelots, blink stalkers, HT, colussus etc. eller Voidray, carrier og mothership). Hverken zerg eller terran kan gøre meget ved denne unit sammensætning. (Man kan argumentere for at TvP i late games hælder mest til P)

Derfor vil det være fint med en rampe, så terrans kan løbe ind og lave noget herrassment Smiley Alle øvrige spawns var jo tilgængelige for ground units. Det var svært for mig at gøre noget ved al din air, da mine units ikke kunne komme ind i din base, og jeg desuden var supply blocked samtidig med du ganske flabet bare fløj over dem istedet for at dræbe hele skidtet Smiley You bad boy.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#54 - Skrevet 18-12-2011 15:46

Jeg satser på at kunne spille lidt her til aften, hvis det måtte være af interesse. Er på fra ca. 20.30


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#55 - Skrevet 18-12-2011 18:30

Jeg er frisk!


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#56 - Skrevet 18-12-2011 20:50

Jeg er fristet men skal skrive SRP Smiley


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#57 - Skrevet 18-12-2011 21:03

Bare kør den på rutinen og kom og tage et spil med os andre Smiley


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#58 - Skrevet 18-12-2011 21:03

Bare kør den på rutinen og kom og tage et spil med os andre Smiley


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 20-12-2011 20:35

Sidder og bikser med rettelser til mit Transport-map. Nu skulle der gerne kunne kommer flere vogne forskudt med lidt mellemrum og give spillet lidt mere dynamik.

Er der 3 spillere der er friske?


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#60 - Skrevet 21-12-2011 20:47

Jeg er på igen i aften.