Skrevet 16-12-2011 23:05 - Redigeret 11-05-2012 18:00
#31 - Skrevet 19-12-2011 01:30
Jojo, Retro er blevet det gamle Rare#32 - Skrevet 19-12-2011 01:39
Det må næsten være et af de første post-Alex memes på N-club. lol#33 - Skrevet 19-12-2011 10:18
Hvad har Rare produceret inde for de sidste 5-10 år som var værd at nævne? Perfect Dark blev udgivet 2000-2001 og er så vidt jeg ved, det sidste som rigtig kunne noget. Starfox Adventures er alle vist ret enige om ikke var værd at skrive hjem om.#34 - Skrevet 19-12-2011 10:30
Viva Pinata er ikke godt, lol. Super kedeligt. Havde lidt svært ved at se pointen i det spil.#35 - Skrevet 19-12-2011 10:35
Viva Pinata, er så vidt jeg ved, udviklet og designet til Børn der kender Tv-serien i USA. Altså en meget specifik målgruppe... Noget med at skulle passe dyr? Lidt ala Sims bare for yngre spillere.#36 - Skrevet 19-12-2011 10:41 - Redigeret 19-12-2011 10:42
Slog det lige op på Wikipedia. Spillet udkom ganske rigtigt nogle måneder efter den første episode blev vist, men animationsserien var lavet pga. spillet, og ikke omvendt.Viva Piñata's concept artist, Ryan Stevenson, stated that, regardless of sales numbers, Rare is planning to expand the series with new elements including new piñatas and new characters.
Dem game developers, cant take a hint.
#37 - Skrevet 19-12-2011 15:00
Jeg hyggede mig nu ok med Viva Pinata.#38 - Skrevet 19-12-2011 15:07 - Redigeret 19-12-2011 15:07
Dem game developers, cant take a hint.
De må vel mene, at det har et uopdaget potentiale, eller at spillet er så godt - i en eller anden forstand - at de er ligeglad med om det sælger eller ej. Måske mener de, at det kommercielle er ligegyldigt, og at det er vigtigere at udgive noget til dem der holder af serien. Hvad der kan være ganske fint, men næppe noget der maksimerer deres overskud. Det kan også være en bevidst strategi, for at køre Microsoft i sænk, ved at deres firmaer giver underskud.
#39 - Skrevet 19-12-2011 15:15 - Redigeret 19-12-2011 15:19
Kragh skrev:
Det kan også være en bevidst strategi, for at køre Microsoft i sænk, ved at deres firmaer giver underskud.
Nintendo solgte dem ganske vist til Microsoft, men de arbejder sikkert stadig for japanerne. Rare er undercover - på hemmelig mission for at nedbryde vestens dumme, falske spilindustri indefra vha. fjernudløst Banjo-selvmord.
.. Ville nok egentlig foretrække, at det var tilfældet.
#40 - Skrevet 19-12-2011 15:17
Kragh skrev:
Dem game developers, cant take a hint.
De må vel mene, at det har et uopdaget potentiale, eller at spillet er så godt - i en eller anden forstand - at de er ligeglad med om det sælger eller ej. Måske mener de, at det kommercielle er ligegyldigt, og at det er vigtigere at udgive noget til dem der holder af serien. Hvad der kan være ganske fint, men næppe noget der maksimerer deres overskud. Det kan også være en bevidst strategi, for at køre Microsoft i sænk, ved at deres firmaer giver underskud.
Det er i hvert fald en fin strategi til at miste sit job. Mon ikke også det sker snart. Rare blev vist lavet om til et Kinect-only firma, men det gik jo ikke så godt med Kinect, så hvad skal de nu lave?
#41 - Skrevet 19-12-2011 15:21 - Redigeret 19-12-2011 15:22
Kinect Sports - lol. Men det solgte svjh. da udmærket, eller hvad?#42 - Skrevet 19-12-2011 15:33
Alexander Brock Petersen skrev:Det er i hvert fald en fin strategi til at miste sit job. Mon ikke også det sker snart. Rare blev vist lavet om til et Kinect-only firma, men det gik jo ikke så godt med Kinect, så hvad skal de nu lave?
Ja, jeg tror ikke man kan komme længere ned i hierarkiet. De kan måske få job, hvor de skal lave kaffe eller sådan noget.
#43 - Skrevet 19-12-2011 15:46
Bare de ikke får en kreativ vision om, hvordan kaffen skal laves eller bringes ud.#44 - Skrevet 19-12-2011 15:52
One creative vision to rule them all.#45 - Skrevet 19-12-2011 16:39
Mange spiludviklere bukker under for