Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#1981 - Skrevet 12-11-2011 23:15 - Redigeret 12-11-2011 23:19

Er der noget zelda du kan det i? Ikke at jeg nødvendigvis er uenig i at man burde kunne gøre det.

Edit: Når jeg siger man ikke kan i andre spil mener jeg naturligvis bare at link stopper når du gør det - antager at det i det mindste er det samme i dette tilfælde. Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7491
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1982 - Skrevet 13-11-2011 01:37 - Redigeret 13-11-2011 02:04

Ved ikke hvor seriøst spørgsmålet var, men sidder i hvert fald med demoen lige nu - han stopper når man svinger, ikke mere "græsslåmaskine-slashing" ala TP. Har vist altid været sådan i 3D Zelda, med den ene undtagelse.

Er egentlig meget sjovt lige casually at loade tempel banen op, når jeg sidder og keder mig (efter for meget Skyrim og dets utal af glitches, f.eks..), og gå hen til en skovtrold og bare slashe staklen i småstykker - hvis ikke man kommer helt forfra, er der ingen modstand overhovedet. Smiley Kunne selvf. også bare tage mig en gang Infinity Blade eller Fruit Ninja..

Mic skrev:
Wat. Hvor føler du at han råber af begejstring?


Ja en smule overdrivelse fremmer jo forståelsen, men hans stemme tager til i intensitet gennem videoen, som om han bliver mere og mere medrevet. Lyt f.eks. fra 4:00 og et stykke frem. Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#1983 - Skrevet 13-11-2011 10:00

Alexander Brock Petersen skrev:
"Skyward Sword sets a new benchmark for gaming in general and is the best Zelda game ever made". LOL.

Det lyder som om, at han lige er ved at komme i bukserne - lidt ligesom Matt C. for fem år siden.



kunne jo være det var godt Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#1984 - Skrevet 13-11-2011 11:02

Så vidt jeg kan forstå på de mange anmeldelser, så er dowsing åbenbart en tvungen del af gameplayet. Det ser forfærdelig kedeligt ud i videoerne. Jeg troede bare det var en hjælpe-funktion. Meh.


arnel925
arnel925

27
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#1985 - Skrevet 13-11-2011 12:33

Alexander Brock Petersen skrev:
Så vidt jeg kan forstå på de mange anmeldelser, så er dowsing åbenbart en tvungen del af gameplayet. Det ser forfærdelig kedeligt ud i videoerne. Jeg troede bare det var en hjælpe-funktion. Meh.


Alle som har spillet dette zelda spil i 40 timer synes spillet er fedt, bare dig som ikke har spillet spillet synes det er noget meh, hahah verdens størreste internet HATER jeg nogensinde har set. Men du ser til at nyde det, så det må være der ikke så meget i din hverdag så du skal have al opmærksomheden her på n-club.dk


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#1986 - Skrevet 13-11-2011 14:23 - Redigeret 13-11-2011 14:26

Fra ZeldaInformer

We have a brand new Iwata Asks here today, and it reveals some interesting information - namely that Shigeru Miyamoto was not happy with Skyward Sword at first! The interview talks about the world density in general, something many reviews, and our very own playthrough are confirming. to be a big deal indeed. These interviews might not contain countless new information bombs from the game, but instead they provide an interesting insight into the development of the game. Hop inside for more!

The staff talks about how they got their ideas for the disjointed surface world, saying that they were thinking something akin to Mario course selection maps. Aonuma mentions that the beginning of the game essentially sucked at initially, and that Miyamoto was furious. He volunteered to do the planning for that part himself, proving again that if you want stuff to get done, you gotta do it yourself.


Wow, så Zelda-teamet var simpelthen ved at fjerne hele overworld'en i Skyward Sword for i stedet at implementere et hub-system som i 3D Mario-spillene. Tak Miyamoto for, at det ikke skete, selvom den endelige overworld i Skyward Sword kunne minde lidt om det.

Man får også et bedre og bedre indblik i, hvorfor det har taget hele fem år at udvikle Skyward Sword. Zelda-teamet kunne hverken finde ud af at implementere Wii MotionPlus ordentligt eller lave en overworld. Det var først da Miyamoto kom ind og tog styringen, at der begyndte at ske noget. Jeg får mere og mere det indtryk af, at de første par år af udviklingen var spildt tid, da de måtte begynde forholdsvis forfra, da Miyamoto kom til.

Man kan sagtens forstå, hvorfor at Miyamoto efterfølgende har udtalt, at han vil stå for udviklingen af Zelda Wii U. Zelda-teamet er ikke opgaven voksen.


KJ85
KJ85

21500
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1987 - Skrevet 13-11-2011 14:55

^ Du har misforstået noget Alexander.. Det er netop i sin nuværende form, at det er inspireret af Mario-spillenes struktur - det med Miyamoto har ikke noget med den del at gøre, men er to helt forskellige emner..

“In terms of deciding to use the sky theme and the bird theme, it really started with that idea that we didn’t need to have a big large field that you just simply move through to get to places. That’s not a compelling use of the land and the terrain. What we started to think about was the way that the Mario games are structured. You sort of have this simple map that you can move around, and then it opens up into the next level or the next course that you work your way through.

“One of our ideas was what if we have a means where you can very quickly get to the area that you’re going to be exploring? That should work great, but when trying to find a way to apply that to a Zelda game, where still you need to feel like you’re in a cohesive world. One of the things that we thought would be great is if you have this one area that you always continually go back to, and then from that area you’re quickly and easily able to get to the other areas in the world.


“In that sense it made sense to have that area be up in the sky, and then you would drop down from the sky to any of the areas below that you wanted to get to. But then as we were thinking about it more we thought well, it’s just kind of silly that you would just drop out of the sky and land down below and you need to have some kind of mechanism for travelling around and that’s where the idea of the birds came in.”




Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#1988 - Skrevet 13-11-2011 15:16

Har lige afbestilt spillet. Er kommet mere og mere i tvivl om det på grund af detaljer fra folk der har spillet det og citater fra udvikleren. Venter lige til nogle flere her fra N-club har prøvet det, så jeg kan høre nogle flere indtryk (samt måske prøve det til Alexanders træf i januar Smiley).
Desuden har jeg Skyrim, så jeg ville nok ikke få så meget tid til at spille det alligevel.

Pengene for bestillingen blev dog hos Shopto (note to self: lad være med at pre-betale), men heldigvis havde jeg glemt at bestille 3D Land, så det blev bestilt i stedet Smiley


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#1989 - Skrevet 13-11-2011 15:27

Jonas skrev:
Har lige afbestilt spillet. Er kommet mere og mere i tvivl om det på grund af detaljer fra folk der har spillet det og citater fra udvikleren. Venter lige til nogle flere her fra N-club har prøvet det, så jeg kan høre nogle flere indtryk (samt måske prøve det til Alexanders træf i januar Smiley).

Hvis jeg når at få mit inden så tager jeg det nok også med hjem til chansey på fredag. (y)


Gradius
Gradius

22
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#1990 - Skrevet 13-11-2011 16:35

Jonas skrev:
Har lige afbestilt spillet. Er kommet mere og mere i tvivl om det på grund af detaljer fra folk der har spillet det og citater fra udvikleren.



*Alexander smiler stolt og læner sig tilbage... mission acomplished* Smiley


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1991 - Skrevet 13-11-2011 16:57

True story: Dette er det første Zelda jeg nogensinde har forudbestilt/købt på day 1.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#1992 - Skrevet 13-11-2011 17:51 - Redigeret 13-11-2011 18:07

Har lige set Gametrailers anmeldelse.... Og jeg må indrømme at intet har svært ved at finde ting der tiltaler mig ved spillet.

De beskriver det som en rollercoaster ride med genialt dungeon design. Men der er stort set ingen side-quest. Der er upgrade systemet som er 100% valgfrit som det eneste.
Virker ikke som om der er nogen form for exploration.... Smiley

Edit:
Så den lige igen. Der bliver snakket meget om fejl og ikke så meget om de gode sider af sagen. Men beskrivelsen af spillet er stadig fra A-B.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#1993 - Skrevet 13-11-2011 18:09

Gradius skrev:
*Alexander smiler stolt og læner sig tilbage... mission acomplished* Smiley


Vi ved allesammen godt, hvad Alexander laver lige nu:

Ej jeg vil ikke sige, at det udelukkende er hans skyld. Han har dog helt sikkert gjort mig opmærksom på nogle ikke-tiltrækkende aspekter i spillet, selvom jeg ikke er enig i al hans kritik.


HGC
HGC

7046
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1994 - Skrevet 13-11-2011 18:23

Official Nintendo Magazine har svaret på en masse brugerspørgsmål omkring Skyward Sword. Jeg har kun læst en brøkdel af svarene, da de muligvis indeholder en hel del spoilers Smiley

SPOILERS


Something I didn't really elaborate on in the review was how fleshed out Skyloft is. All of the NPCs are named characters, and most, if not all, have their own house on the island. As an aside: many NPCs, on Skyloft and elsewhere, will set you tasks and reward you with gratitude points.

These gratitude points are then used on another, larger side-quest.


Det lyder da meget fint, gør det ikke?

The game's not remarkably difficult nor especially easy - though I would say it's easier than Ocarina Of Time and Twilight Princess. Most of the challenge comes in figuring out the dungeon's puzzles.


Det er lidt skuffende. Stemmer dog ikke helt overens med andre udsagn som "Skyward Swords bosser er de sværeste i Zelda-historien", så lidt håb er der måske alligevel Smiley

The main theme (the reversed Zelda's Lullaby theme) really grew on me - it's used in some creative, goosebump-inducing ways too.

Elsewhere, the music's of an incredibly high standard, though not as catchy as it's been in other Zelda games.

I'd struggle to hum the Faron Woods tune to you now, for instance. Wind Waker's still got my favourite Zelda music.


Well, det vidste vi vist godt i forvejen. Det ændrer dog ikke på, at det er temmelig ærgerligt. Men det vel, hvad man kan forvente, når Kondo ikke er med Smiley

You visit the Silent Realm a handful of times, and not for very long. It's essentially a "dark" version of a small area of Hyrule, around which 18 collectible orbs have been placed. Each orb grants you 90 seconds of immunity from three hulking great guardians - if your immunity expires, they wake up and chase you around.

It's actually quite scary as a single attack from a guardian forces you to start all over again. The trick is to collect the orbs in the correct order, so that you remain immune throughout the whole thing. Is it any good? It stressed me out a bit, to be honest, but was incredibly satisfying to complete.


TEARS COLLECTING!! Jeg synes ikke, det lyder så forfærdeligt, men det er der uden tvivl andre herinde, der gør Smiley

Are there many enemies and aerial battles in the Sky Overworld?

No! Even though I guessed there would be, there aren't. Flying is mostly peaceful.


Æv! Kunne være fedt nok med nogle dogfights Smiley


Nå, nu, hvor jeg lige læser det igennem igen, var der faktisk ikke noget, der ikke er nævnt før i tråden her.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#1995 - Skrevet 13-11-2011 20:38

Glæder mig til at se, hvor meget spillet kommer til at sælge i Japan.