Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#1966 - Skrevet 12-11-2011 13:19
Så er vi jo også enige et godt stykke hen ad vejen, men du stiller måske blot højere personlige krav til din underholdning end jeg gør.#1967 - Skrevet 12-11-2011 13:25
Alexander Brock Petersen skrev:
Men Nintendo gjorde jo det samme med The Wind Waker og Twilight Princess - at de tilføjede alt muligt tvungen LOL (saml triforce-stykker; saml tears) for at forlænge spilletiden.
eller er det en del af historien så de er nødt til at være der. det er ikke bare for at forlænge. Sådan er spillet opbygget og det er der nok af en grund. nej sidequests som i gerne søger og frihed til at vælge hvad man vil hvornår. Se DET er bare LOL for at forlænge spilletiden da det sjældent har noget med historien at gøre
#1968 - Skrevet 12-11-2011 13:25
Boss fights i other M var overhovedet ikke udfordrende, grundet det med at man stort set altid kunne recover i en del af deres mønster (ved at dø = bare overlev indtil denne sekvens). Men er enig i at det spil ikke er så dårligt som mange tror.#1969 - Skrevet 12-11-2011 13:50 - Redigeret 12-11-2011 13:56
Alexander Brock Petersen skrev:
Men Nintendo gjorde jo det samme med The Wind Waker og Twilight Princess - at de tilføjede alt muligt tvungen LOL (saml triforce-stykker; saml tears) for at forlænge spilletiden.
Malstrom beskrev det meget godt: En drink bliver ikke bedre af, at man putter mere væske i den. Man vil smage det med smag.
Hvad hjælper det, at Skyward Sword har en 'playtime' på 30-40 timer, hvis halvdelen bare er scriptede og ligegyldige sekvenser.
Hvordan er de ligegyldige hvis de er en del af spillets historie? Både triforce-stykkerne og tears var en del af spillenes historie og ikke bare noget de puttede ind for at forlænge spillet. Og hvis det alligevel var, så findes der mange ting som er ligegyldige ting i alle spil... hvis man sagde det du sagde til alle spil, så ville der slet ikke være nogen spil som var værd at spille :b
EDIT: Har lige opdaget hvor mange som faktisk ikke kan lide Zelda, reagere over at spille har fået 10/10 fra IGN:
Do you want to play a game that is better than in real life? Just wait till the Final Fantasy Versus 13 to comes out in 2012 it would be the best game on the planet just watch the newest trailer of FF Versus 13 and Legend of Zelda sucks cock!... ...
Så svarede jeg:
If Zelda sucks cock, why did it get 10/10?
Og så skrev han tilbage:
Because you're gay.
... godt nok mærkelige personer :b
#1970 - Skrevet 12-11-2011 14:08
Hvad var det, der var så forfærdeligt ved Triforce Sharts- og Tears-indsamlingen? Jeg havde intet imod det overhovedet.#1971 - Skrevet 12-11-2011 14:37
HGC fra Danmark skrev:
Hvad var det, der var så forfærdeligt ved Triforce Sharts- og Tears-indsamlingen? Jeg havde intet imod det overhovedet.
Som Alex siger, så var det bare noget de ladge ind for at få spillet til at varre længere. Så problemet er vel, at det er ubetydeligt content som bare ødelægger spillet...
Dog havde jeg heller intet problem med det, jeg kunne godt lide tears indsamlingen! Da jeg spillede Wind Waker, var jeg kun lige kommet til triforce collecting, så jeg nåede aldrig at anskaffe dem alle... kun nogle få, men det var da ikke dårligt (men tog tid!)
#1972 - Skrevet 12-11-2011 14:55
stelzig skrev:
Boss fights i other M var overhovedet ikke udfordrende, grundet det med at man stort set altid kunne recover i en del af deres mønster (ved at dø = bare overlev indtil denne sekvens). Men er enig i at det spil ikke er så dårligt som mange tror.
Åh ja, den del var jeg så heller ikke så vild med, men jeg var ikke altid lige god til at udnytte funktionen, så døde nu en del.. Måske bare mig, der er dårlig
Man kan så spørge sig selv om de var mere udfordrende i Prime-serien? Jeg kunne helt klart bedst lide den måde man bliver belønnet med items der i for at gøre skade på bossen, hvilket man jo ikke gør i Other M, hvorfor de sandsynligvis har valgt at implementere den her mærkelige recover-funktion. I nogle af Prime-seriens bossfights kunne man essentielt det samme ved blot at fokusere sine angreb på bossens angreb og på den måde få ny health inden man gav sig til at skade bossen igen.
#1973 - Skrevet 12-11-2011 19:14
Man kan med fordel kigge lidt her, og overveje hvor udbredt ens position og holdning egentlig er...#1974 - Skrevet 12-11-2011 19:34
HGC fra Danmark skrev:
Hvad var det, der var så forfærdeligt ved Triforce Sharts- og Tears-indsamlingen? Jeg havde intet imod det overhovedet.
Triforce shards to aaaalt for lang tid. Tears var bare kedeligt sammenlignet med resten af spillet. Sektionerne med ulven husker jeg generelt som først værende sjove når man kunne skifte form som man ville.
PD: Det er fint nok at de er en del af historien, men det er da ikke en undskyldning for at gøre dem kedelige at spille.
#1975 - Skrevet 12-11-2011 20:25
Neogaf bruger beskriver tutorialens omfang i trin. Han skønner at det må tage 20-30 min, og ikke adskillige timer, at komme igennem..#1976 - Skrevet 12-11-2011 20:48
"Skyward Sword sets a new benchmark for gaming in general and is the best Zelda game ever made". LOL.#1977 - Skrevet 12-11-2011 22:22 - Redigeret 12-11-2011 22:22
Andreas Tarding skrev:
IGN's video review minder lidt om Gamereactors anmeldelse, for øvrigt. Anmelderen begynder nærmest at råbe af begejstring, hen imod slutningen af videoen
Wat. Hvor føler du at han råber af begejstring?
#1978 - Skrevet 12-11-2011 22:28
Han råber ikke, men man kan høre på hans skælvende stemme, at han er tæt på udløsning.#1979 - Skrevet 12-11-2011 22:31
Jeg er begyndt at sætte pris på de overfortolkninger der finder sted i denne tråd. Det er sgu ret underholdende.#1980 - Skrevet 12-11-2011 22:39
YOU CANNOT SWING YOUR SWORD WHILE MOVING
Please... en eller anden afkræft dette?