Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1966 - Skrevet 12-11-2011 13:19

Så er vi jo også enige et godt stykke hen ad vejen, men du stiller måske blot højere personlige krav til din underholdning end jeg gør.

Jeg giver mig altid tid til at give det enkelte spil en chance for at fange mig. Det seneste spil jeg spillede igennem var eksempelvis Metroid: Other M - og her skal jeg da love for at det kræver tålmodighed med alle de lange cutscenes. Jovist, der var da også andre ting ved det spil der irriterede mig - især den meget begrænsede frihed til at undersøge de områder man havde lyst til. Men bag alt dette syntes jeg faktisk, at der gemte sig et ganske udemærket spil, hvor især bossfights kunne være meget udfordrende.

Min pointe er blot, at et spil ikke udelukkende skal bedømmes på dets fejl og mangler. Det er rigtig nok ofte disse der bliver fokuseret på, men det kan altså også blive for meget i det lange løb. Nogle gange tror jeg bare man skal se bort fra dem for at være i stand til at nyde det enkelte spil og trods alt få en positiv totaloplevelse..


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#1967 - Skrevet 12-11-2011 13:25

Alexander Brock Petersen skrev:
Men Nintendo gjorde jo det samme med The Wind Waker og Twilight Princess - at de tilføjede alt muligt tvungen LOL (saml triforce-stykker; saml tears) for at forlænge spilletiden.



eller er det en del af historien så de er nødt til at være der. det er ikke bare for at forlænge. Sådan er spillet opbygget og det er der nok af en grund. nej sidequests som i gerne søger og frihed til at vælge hvad man vil hvornår. Se DET er bare LOL for at forlænge spilletiden da det sjældent har noget med historien at gøre


stelzig
stelzig

4790
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#1968 - Skrevet 12-11-2011 13:25

Boss fights i other M var overhovedet ikke udfordrende, grundet det med at man stort set altid kunne recover i en del af deres mønster (ved at dø = bare overlev indtil denne sekvens). Men er enig i at det spil ikke er så dårligt som mange tror.

Jeg er vant til at spille RPGs og sådan så tror også jeg har tålmodigheden til at bære over med det der, heh.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#1969 - Skrevet 12-11-2011 13:50 - Redigeret 12-11-2011 13:56

Alexander Brock Petersen skrev:
Men Nintendo gjorde jo det samme med The Wind Waker og Twilight Princess - at de tilføjede alt muligt tvungen LOL (saml triforce-stykker; saml tears) for at forlænge spilletiden.

Malstrom beskrev det meget godt: En drink bliver ikke bedre af, at man putter mere væske i den. Man vil smage det med smag.

Hvad hjælper det, at Skyward Sword har en 'playtime' på 30-40 timer, hvis halvdelen bare er scriptede og ligegyldige sekvenser.


Hvordan er de ligegyldige hvis de er en del af spillets historie? Både triforce-stykkerne og tears var en del af spillenes historie og ikke bare noget de puttede ind for at forlænge spillet. Og hvis det alligevel var, så findes der mange ting som er ligegyldige ting i alle spil... hvis man sagde det du sagde til alle spil, så ville der slet ikke være nogen spil som var værd at spille :b


EDIT: Har lige opdaget hvor mange som faktisk ikke kan lide Zelda, reagere over at spille har fået 10/10 fra IGN:

Do you want to play a game that is better than in real life? Just wait till the Final Fantasy Versus 13 to comes out in 2012 it would be the best game on the planet just watch the newest trailer of FF Versus 13 and Legend of Zelda sucks cock!... ...



Så svarede jeg:

If Zelda sucks cock, why did it get 10/10?



Og så skrev han tilbage:

Because you're gay.




... godt nok mærkelige personer :b


HGC
HGC

7036
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1970 - Skrevet 12-11-2011 14:08

Hvad var det, der var så forfærdeligt ved Triforce Sharts- og Tears-indsamlingen? Jeg havde intet imod det overhovedet.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#1971 - Skrevet 12-11-2011 14:37

HGC fra Danmark skrev:
Hvad var det, der var så forfærdeligt ved Triforce Sharts- og Tears-indsamlingen? Jeg havde intet imod det overhovedet.


Som Alex siger, så var det bare noget de ladge ind for at få spillet til at varre længere. Så problemet er vel, at det er ubetydeligt content som bare ødelægger spillet...


Dog havde jeg heller intet problem med det, jeg kunne godt lide tears indsamlingen! Da jeg spillede Wind Waker, var jeg kun lige kommet til triforce collecting, så jeg nåede aldrig at anskaffe dem alle... kun nogle få, men det var da ikke dårligt (men tog tid!)


KJ85
KJ85

21447
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1972 - Skrevet 12-11-2011 14:55

stelzig skrev:
Boss fights i other M var overhovedet ikke udfordrende, grundet det med at man stort set altid kunne recover i en del af deres mønster (ved at dø = bare overlev indtil denne sekvens). Men er enig i at det spil ikke er så dårligt som mange tror.



Åh ja, den del var jeg så heller ikke så vild med, men jeg var ikke altid lige god til at udnytte funktionen, så døde nu en del.. Måske bare mig, der er dårlig Smiley

Man kan så spørge sig selv om de var mere udfordrende i Prime-serien? Jeg kunne helt klart bedst lide den måde man bliver belønnet med items der i for at gøre skade på bossen, hvilket man jo ikke gør i Other M, hvorfor de sandsynligvis har valgt at implementere den her mærkelige recover-funktion. I nogle af Prime-seriens bossfights kunne man essentielt det samme ved blot at fokusere sine angreb på bossens angreb og på den måde få ny health inden man gav sig til at skade bossen igen.


Kragh
Kragh

17
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#1973 - Skrevet 12-11-2011 19:14

Man kan med fordel kigge lidt her, og overveje hvor udbredt ens position og holdning egentlig er...


stelzig
stelzig

4790
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#1974 - Skrevet 12-11-2011 19:34

HGC fra Danmark skrev:
Hvad var det, der var så forfærdeligt ved Triforce Sharts- og Tears-indsamlingen? Jeg havde intet imod det overhovedet.

Triforce shards to aaaalt for lang tid. Tears var bare kedeligt sammenlignet med resten af spillet. Sektionerne med ulven husker jeg generelt som først værende sjove når man kunne skifte form som man ville.

PD: Det er fint nok at de er en del af historien, men det er da ikke en undskyldning for at gøre dem kedelige at spille.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7449
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1975 - Skrevet 12-11-2011 20:25

Neogaf bruger beskriver tutorialens omfang i trin. Han skønner at det må tage 20-30 min, og ikke adskillige timer, at komme igennem..

IGN's video review minder lidt om Gamereactors anmeldelse, for øvrigt. Anmelderen begynder nærmest at råbe af begejstring, hen imod slutningen af videoen. Ikke én eneste downside nævnes bare tilnærmelsesvis - har intet imod at lade mig hype, men det er måske lige vildt nok alligevel. Smiley Døm selv.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#1976 - Skrevet 12-11-2011 20:48

"Skyward Sword sets a new benchmark for gaming in general and is the best Zelda game ever made". LOL.

Det lyder som om, at han lige er ved at komme i bukserne - lidt ligesom Matt C. for fem år siden.


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1977 - Skrevet 12-11-2011 22:22 - Redigeret 12-11-2011 22:22

Andreas Tarding skrev:
IGN's video review minder lidt om Gamereactors anmeldelse, for øvrigt. Anmelderen begynder nærmest at råbe af begejstring, hen imod slutningen af videoen


Wat. Hvor føler du at han råber af begejstring?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#1978 - Skrevet 12-11-2011 22:28

Han råber ikke, men man kan høre på hans skælvende stemme, at han er tæt på udløsning.

I øvrigt.

Eurogamer: "Skyward Sword feels like the Legend of Zelda game producer Eiji Aonuma always wanted to make". Så ved man at den er gal.


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1979 - Skrevet 12-11-2011 22:31

Jeg er begyndt at sætte pris på de overfortolkninger der finder sted i denne tråd. Det er sgu ret underholdende.

"Greatest Zelda ever? LOL. 3D Zelda sucks. 3D Mario sucks. LOL Teleporter mig tilbage til midt-80erne hvor rigtig gaming fandt sted!"


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#1980 - Skrevet 12-11-2011 22:39

YOU CANNOT SWING YOUR SWORD WHILE MOVING


Please... en eller anden afkræft dette?