Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
Andreas Tarding
Andreas Tarding

7496
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2356 - Skrevet 23-11-2011 16:30 - Redigeret 23-11-2011 16:31

Men hvor mange øer havde egentlig noget indhold? Fandt selv to spændende øer i tordenskyen, og måske en enkel udenfor. Der kunne godt have været lidt mere variation, udover klovne-dimsen og goddess cube-prikkerne. Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2357 - Skrevet 23-11-2011 16:32 - Redigeret 23-11-2011 16:34

Alexander du kan ikke på nogen måde mene at kampene er bedre i 2d spillene ? Alle fjender slagtes ved at gå hen og så slå dem og nogle skal man bag ved.

fjende 1 i fx Links Awakening. Han har et skjold. rend lidt rundt og han fatter bjælde og du nakker ham nemt.

fjende 1 i SS. han står og parer og giver igen og du er nødt til at undvige eller bruge skjold. Du skal svinge for at ramme ham der hvor han ikke parer (Lizarddudes) edderkopperne skal slåes til så de svinger rundt og kan kun thrustes ihjel.
Det re da ligegyldig om man kan bruge bomber, boomerang, lasergun, tyggegummibolde eller what so ever.
Det er ikke det det der giver genspilningsværdig eller sjove kampe. Så har man godt nok meget meget meget små krav til sine spil Smiley

imo imo imo imo

andre får deres mening til at lyde som den pureste sandhed og det kvalmende at læse at man ser sig selv og sin mening højt hævet over alle andre


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#2358 - Skrevet 23-11-2011 16:32 - Redigeret 23-11-2011 16:46

Hvis de havde udvidet øerne



Det skal dog lige siges, at jeg synes nogle af kampene (især mod de stærkere monstre) er ret gode trods manglen på variation.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#2359 - Skrevet 23-11-2011 18:31

chessr skrev:
andre får deres mening til at lyde som den pureste sandhed og det kvalmende at læse at man ser sig selv og sin mening højt hævet over alle andre



Det er kun dig selv der kan tolke andres meninger som værende højere end andres. Vi andre har måske en anden mening en dig, men du idéen i en diskusion som denne er ikke at "vinde", men at fremlægge pointer og synspunkter. Så vi hver i sig vurdere hvad vi mener stemmer overens med vores oplevelse.

Et faktum er dog, at Skyward Sword er anderledes. MEGET anderledes fra andre Zelda-spil, men det er bygget af mange af de samme elementer som andre Zelda-spil.
Os der elskede de klassiske Zelda-spil - undskyld, det var for generelt - de fleste af os som elskede de klassiske Zelda-spil, bryder os ikke om denne formular.
Spillet i sig selv er fint, men den liniære struktur er ikke hvad jeg forventer af et Zelda-spil... Og spillet bliver desværre ikke bedre af at smide ligegyldige hints og tvungen hjælp ind alle steder. De fleste kommentarer Fi kommer med er fuldstændig ligegyldige og siger sig selv.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#2360 - Skrevet 23-11-2011 18:33

Fi er 10 gange mere irriterende end Navi nogensinde var, men hun vil aldrig blive kritiseret lige så meget for det, fordi hun skøjter på vandet. Deep stuff, man, deep...


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2361 - Skrevet 23-11-2011 18:35

Jeg elsker Fi ;b


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#2362 - Skrevet 23-11-2011 18:36

Jeg vil da godt kritisere hende. Jeg synes idéen bag hende virker god (jeg er omkring 5. dungeon, så det er begrænset hvad jeg kan sige), men...

Behøver jeg virkelig at have en lang dum introduktion hver gang jeg kommer til et nyt område? Behøver hun virkelig forklare hver eneste objekt for mig? Behøver hun virkelig give mig åbenlyse hints?

Æv.

Dét havde vi ikke brug for i Link to the Past, Ocarina of Time og stort set alle forrige Zelda-spil.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2363 - Skrevet 23-11-2011 18:44

Kan godt se problemet med at hun forklarer ting som du selv allerede eller vil finde ud af, men kan ikke se problemet med at hun introduksere nye områder... hvorfor må hun ikke fortælle det? :b


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#2364 - Skrevet 23-11-2011 18:45

Så igen, lad ligegyldige dialoger være valgfri. Giv os en knap og springe det hele over, så vi kan komme videre. Hvis vi skal bruge FI, så lad os selv kontakte hende om nødvendigt.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7496
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2365 - Skrevet 23-11-2011 18:45 - Redigeret 23-11-2011 18:47

Det er også næsten som om, spillet prøver at skabe et eller andet følelsesbånd til Fi. F.eks. musikken, danse-halløjsaet og ikke mindst en vis ting under spillets ending - men hun ændrer bare aldrig sin attitude, det er hele tiden "scan visor speak". Var lidt i tvivl om, hvorvidt der var tale om en joke, eller om jeg selv bare er voldsomt unormal ved ikke at kunne sympatisere med en følelsesforladt robot-pige. Smiley


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#2366 - Skrevet 23-11-2011 18:49

Robo cob tema med masser af robotter i middelalder samfund, det er det folk vil ha. Det er et behov i bare ikke vidste i havde.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#2367 - Skrevet 23-11-2011 18:49

PD skrev:
Kan godt se problemet med at hun forklarer ting som du selv allerede eller vil finde ud af, men kan ikke se problemet med at hun introducerer nye områder... hvorfor må hun ikke fortælle det? :b



Fordi hvad med at lade os finde ud af dette selv?

Sammenlign det med tidligere Zelda-spil, hvor du er kommet til nogle nye områder. Hvordan lærer du om de forskellige ting? Ved at gradvist høre om tingene fra NPCer, udforske de forskellige områder og hvordan de nu ellers kan sætte os ind i området. Desværre føles så mange områder i Skyward Sword umådeligt tomme.

Det er ikke så slemt at hun gør det, men mere manglen på hvad der tidligere var karakteristisk for serien. Og så gør det også spillets tempo endnu langsommere ved at slippe kontrollen fra en ret ofte.


Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#2368 - Skrevet 23-11-2011 18:50

Fi irriterer mig med hendes "YOU ARE LOW ON HEARTS". Ja tak, at Link blinker rød er ikke en stor nok advarsel for mig.

Hendes hints er også ubrugelige synes jeg.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#2369 - Skrevet 23-11-2011 18:51

^ Yeah, helt sikkert.

Jeg ser at hun blinker hver gang jeg starter spillet op, og tror muligvis der er noget der er værd at høre på, men så vil hun bare fortælle mig, at der er lavt batteri på min Wii Remote.

Som om jeg ikke kunne se det i hjørnet allerede.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2370 - Skrevet 23-11-2011 18:53

Hendes Hints hjalp ellers mig :/