Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Låste ting i spil

Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

Skrevet 22-07-2012 23:04

Mange spil indeholder ekstra sværhedsgrader, nye baner og alt muligt andet som kan skaffes ved at gennemføre ting i spillet på bestemte måder. Jeg synes det hører fortiden til, alt bør være åbnet fra start af, og det bør kun være achievements man får ved at klare spillet på denne måde. Især synes jeg det er irriterende i tydelige multiplayer-spil som for eksempel Mario Party, hvor ting skal skaffes ved at spille det for sig selv.

Hvad er jeres holdning til dette? Er det irriterende eller fedt at man bliver belønnet med nye ting for at klare spillet?

Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 29-07-2012 12:42

Nu har jeg aldrig været af den opfattelse at Zelda-spil blev sværere igennem progressionen. Det blev kun svært hvis du undlod hjerter og bevist fravalgte items.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 29-07-2012 12:45

Det er heller ikke det jeg siger. Jeg siger hvis du kan finde alle tingene fra starten af spillet bliver det ufatteligt nemt at klare resten, og hvis du vælger ikke at gøre det bliver resten enormt svært, og sværhedsgraden bliver derfor ikke til at styre for udviklerne og bliver i bedste fald ujævn i løbet af spillet. De skal jo sørge for at spillet kan klares både med og uden alle tingene, i så fald.

Det er da også sjovere at kunne/skulle bruge sine ting så snart man får dem Smiley