Nintendo Switch-efterføl...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

skal I have en 3DS?

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 30-07-2011 20:27 - Redigeret 24-03-2013 22:06

.

chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#196 - Skrevet 12-01-2012 13:43

åårh hvad skal da lige have registeretet 2 spil så Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#197 - Skrevet 14-01-2012 00:50

Nogen, der har prøvet Skylanders til 3DS? Det adskiller sig fra de andre ved at være et 3D platformsspil i Crash Bandicoot-stil, så vidt jeg kan se.


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#198 - Skrevet 14-01-2012 01:53

^Apropos Crash Bandicoot, vil du ikke mene, at de gamle spil til PS1 var et ret godt svar på en 3D-platformer i forhold til SM64? Har tit retrospektivt indset, at de spil har kerneværdierne fra de klassiske platformere oversat fornuftigt til 3D.
Undskyld off-topic.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#199 - Skrevet 14-01-2012 01:56

Jeg har aldrig brugt mig særlig meget om Crash. Det er ok spil, men kan ikke sammenlignes med Super Mario Bros. Til dels på grund af et dårligere leveldesign. Til dels på grund af linearitet (her tænker jeg ikke i banedesign, men i spillerens valg - kræver nok en længere forklaring) og til dels på grund af mindre præcis kontrol og fysik. 3D Land er et bedre svar, synes jeg. Smiley


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#200 - Skrevet 14-01-2012 02:05

Jeg synes Crash Bandicoot-spillene var meget sjove dengang de blev udgivet. Men jeg synes ikke de er så meget værd i dag. Styringen med D-Pad er forfærdelig og den måde grafikken gradvist renderes på og kameraet kører fremad gør det besværligt at timé sine hop. Derudover er det også enormt lineært.
Super Mario 64 derimod holder stadigt på alle fronter IMO. Spillet er stadigt lige så sjovt i dag, som det var dengang. Banerne virker dog lidt tomme og ensformige rent grafisk. Men man kan se at de pressede 64'en til det yderste gennem de 15 unikke verdener.
Man kan kun gisne om hvor store og livlige baner man ville kunne lave med nutidens teknologi. Istedet fik vi Galaxy, hvor næsten alle baner er ens og føles små.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#201 - Skrevet 14-01-2012 02:09

Du har helt ret. Vel også grunden til at Super Mario 64 har solgt over 10 millioner eksemplarer til DS.

Galaxy-spillene er virkelig ikke særlig gode og jeg tror de ældes rigtig dårligt. Ikke teknisk (da de er Super Mario 64 overlegen, hvad angår styring, lyd, grafik, whatever), men oplevelsesmæssigt - hvis man kan sige det. Der er virkelig ikke meget content (ligeværdige interessante valg). I Super Mario 64 kunne du trods alt komme igennem på forskellige måder ved at bruge forskellige hop og sådan.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#202 - Skrevet 14-01-2012 02:54 - Redigeret 14-01-2012 02:54

Eagle skrev:
Jeg har også lige købt Pullblox efter at have læst gode ting om det, og efter at jeg så at det er lavet af Intelligent Systems. Jeg får dog ikke mulighed for at gå i gang med det lige foreløbig.



Nu hvor jeg har spillet det lidt: Supergodt spil, enormt vanedannende, masser af baner, og der er mulighed for at lave custom baner, og der er ret mange rigtig gode custom-made baner derude. Alle pengene værd.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#203 - Skrevet 14-01-2012 02:57

Jeg overvejer lidt, men synes det ser fantatisk kedeligt ud. Kan du prøve at beskrive oplevelsen lidt mere?


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#204 - Skrevet 14-01-2012 03:01

Du ville sikkert ikke kunne lide det. Det er en masse puzzles.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#205 - Skrevet 14-01-2012 03:03

Spørgsmålet var oprigtigt, fordi jeg har overvejet det, men ikke helt forstår appellen ved det. Smiley


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#206 - Skrevet 14-01-2012 03:08 - Redigeret 14-01-2012 03:15

Jeg er også bare sådan en trold.

http://www.youtube.com/watch?v=gaTe2HanriM

Tror egentlig videoen siger det bedre end jeg kunne gøre det. Det gælder om at nå til et vist punkt på de forskellige blokke, oftest nær toppen. Når du trækker en farve ud, så trækker du alle de blokke ud, som de hænger fast i der er samme farve.

Du kan max trække blokke 3 felter ud, men kravet er, at du skal have plads til at trække dem ud. Du kan dog også trække blokke ud fra siden. Så gælder det egentlig bare om at skabe platforme og trapper til sig selv, samt plads til at skubbe de rigtige blokke ud, så man kan nå målet i banen. Der er en lille bitte smule platformer over det, fordi man kan hoppe.

Jeg er ikke nået specielt langt, og spillets puzzles er allerede ret gode. Som sagt er der er community der sidder og laver masser af ekstrabaner, så spillet har ret meget levetid.

EDIT: Hov, du bad mig jo egentlig beskrive "oplevelsen". Det er ret svært, synes jeg. Hvorfor er Tetris vanedannende?


KJ85
KJ85

21511
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#207 - Skrevet 14-01-2012 09:56 - Redigeret 14-01-2012 09:56

Tillader mig at citere mig selv fra en anden tråd på forummet:

KJ85 skrev:
Har på det seneste spillet en del Pullblox - et sødt og anderledes puzzle-spil udgivet på 3DS'ens eShop.

Spillet går i al sin enkelthed ud på at nå frem til målet i hver bane ved at trække og skubbe nogle klodser, hvilket ofte kræver at man grundigt overvejer, hvilke klodser der skal flyttes for, at man ikke låser sig selv fast. De første baner er ikke rigtig udfordrende, og tutorialen føles en tand for grundig - alright I get it now, just let me play FFS.

I de lidt senere baner introduceres man for nye elementer, der skal hjælpe én på vejen mod målet. Disse inkluderer knapper, der får alle blokke i en bestemt farve til at blive fuldt udtrukket og tovejs-portaler - alle strategisk placeret i den enkelte bane.

Spillet er udviklet af Intelligent Systems, der har stået bag mange fremragende Nintendo titler, så som Paper Mario spillene, og er man til spil som Picross og Picross 3D er det her klart en titel man ikke må gå glip af. Med en pris på 45 kr. er der tale om en overkommelig investering, og tager man i betragtning at spillet har en del mere indhold end de fleste retail-udgivelser til maskinen, ja, hvad skal så holde én tilbage Smiley


Motivationen for at spille et sådant spil er vel opretholdt af tilfredsstillelsen af at klare de svære puzzles, og så er det simpelthen ikke til at slippe når man først er kommet igang Smiley


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#208 - Skrevet 14-01-2012 12:33

Jeg synes stadigvæk at de tre første crash bandicoot spil (plus crash bash og crash team racing) er gode. Omvendt har jeg altid ment at super mario 64 er overrated Smiley
Men det er måske så fordi at jeg absolut intet har imod d-pad styring og i starten var temmelig træt af hvordan spillene langsomt fjernede muligheden for at bruge den i deres spil fuldstændig. Og så nostalgi selvfølgelig Smiley

Mener stadigvæk at crash team racing er overvejende bedre end noget mario kart Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#209 - Skrevet 14-01-2012 13:03

CTR er nice. Det var mere populært herhjemme end Mario Kart 64. Spiller det i øvrigt af og til på min PS3.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2012
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#210 - Skrevet 14-01-2012 13:08

Jeg kan huske jeg blev pænt god til det spil, og at det er min favorit party racer. Men hvordan kom det tema op at køre i 3ds afdelingen?