LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Billigste DS Lite

Foxy_Lady
Foxy_Lady

47
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 10-01-2007 19:05

Hej Alle

Kan det passe at den absolut billigste DS Lite koster 1299,- ?

Er der nogen der kan fortælle lidt mere om mikrofonen og WI-Fi? Skal man læse på det enkelte spil om det er Wi-Fi kompatibelt?

Tarker på forhånd Smiley

/Foxy_Lady
Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 11-01-2007 21:00

jeg var også ved at droppe wii og få en Xbox 360



PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 11-01-2007 22:00 - Redigeret 11-01-2007 22:02


PriCorp skrev:
For resten må Du da, her lige efter jul, kunne finde den et eller andet sted på udsalg!! Jeg har også set et par bundles hos den lokale...


Foxy_Lady skrev:
Hos den lokale hva-for-en-butik?



Min lokale N-Pusher!! Smiley
På Facaden er det en legetøjsbutik i Gågaden i Aabenraa, men nede bagved køber Jeg alt Mit Shit!! Smiley
Hvis Du køber der tit kan Du også nemt tage Dig visse friheder som f.eks. at få lov til at prøve-spille alle mulige DS-spil hele eftermiddagen eller måske endda få slået lidt af i Pris i ny og næ.... De holdt stort set også kun midnatsåbent d. 8 for at Jeg kunne hente Min Wii nede på lageret kl. 12.... ang. Bundles så Jeg en DS-Black; NES Bundle, (kan ikke lige huske prisen), med en Sort DS-Lite og en masse klassiske NES-spil....
Men det der med at købe ind i Tyskland er også en god idé!! Smiley Hell... hvis Jeg ikke var sådan en trofast forbruger Smiley ville Jeg sku også købe alle Mine ting i Flensborg...

@ Moses:
Gør som Mig... Alliér Dig med en kammerat og få Ham til at købe Xbox360'eren imens Du klarer Wii'en...!! XboX-spillene er også dyrere! Smiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 11-01-2007 22:02

Problemet med spil i Tyskland er at tyskerne åbenbart ligger lidt lavere end os hvad angår IQ .. de får ihvertfald oversat alt til deres eget sprog af en halssygdom...

Meeen de er nu heller ikke så billige dernede. En smule billigere end herhjemme, men klart dyrere end CDWOW.

Men TILBEHØR dernede... uha! Enten er EB Games mofo-dyr, eller også er der bare monster meget sparet dernede. Original Nintento taske, 75,- - koster 150,- herhjemme.. osv.. ca. halv pris dernede på tilbehør.


PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 11-01-2007 22:05 - Redigeret 11-01-2007 22:07

På et tidspunkt i en anden tråd regnede Jeg ud at Jeg ville spare mere end 800 kroner hvis Jeg købte 3ekstra Wii-Motes og Nunchucks i Tyskland....

Sproget har altså ingenting at skulle have sagt... Hvis Du har indstillet Din DS til Engelsk så er de spil Du køber i Tyskland også Engelsk... Den eneste forskel er texten på coveret... Heroppe er den Dansk/svensk.... 40km mod syd er den på Tysk....

Men Ja.... internethandel er altid billigere.... Jeg kan bare bedst lide at have en levende person og glo på når Jeg skal købe noget.... Smiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 12-01-2007 14:25

Der står udtrykkeligt bag på spillene dernede at skærmsprog samt manual er på tysk

"Bildschirm und textbuch auf Deutch" (med forbehold for stavebørger)




PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 12-01-2007 17:52

Selvfølgelig står der det.... Det er de jo også...! Men det udelukker ikke at Du hvis Du ændrer sproginstillingerne til engelsk får et engelsk spil... Det er de samme spil der bliver udgivet overalt i Europa!! Det er kun manual og kassette der er forskellig fra land til land!!! Jeg har lånt DS-spil af folk Jeg kender i Tyskland og de er på engelsk på Min DS fordi den er indstillet til Engelsk.... Hvis Du indstiller Din DS til f.eks. Italiensk er spillende også på italiensk selvom de er købt her i Danmark..


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 12-01-2007 18:54 - Redigeret 12-01-2007 18:55

Bare du har ret..

Jeg studsede nemlig også over det med at alle spil er ens. Men det skulle sq ikke undre mig andet end at tyskerne får speciallavet spil...

I Pro-Markt i Flensburg kostede "store titler" 40 Euro, det er 300,- knap og nap så det er da en hund under herhjemme.


PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 13-01-2007 03:11

Jaa... Tyskere har en slem vane med at oversætte hvad som helst... Smiley
Næste gang Du er i Flensborg så tag ud til MediaMarkt... sidst Jeg var der, havde de stillet nogle DS-standere frem hvor man bl.a. kunne prøve Brain Training...
Der er også rygter om en Saturn i omløb, men der har Jeg ikke været endnu...
Men den er som sagt god nok... Har lånt spil købt i Tyskland, som er på engelsk i Min DS og Tysk i deres... Mine danske spil bliver også tyske når de kommer i deres DS'er... Spørg evt. i butikken for en sikkerheds skyld.... Men Du må leve med tysk manual...


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 13-01-2007 12:32

Jeg kan sagtens leve med tysk manuel. Jeg forstår også fint tysk det er slet ikk det... mine spil og film skal bare være på original sprog Smiley

Vi prøver MM næste gang . Promarkt har vi støvsuget nu Smiley