Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Final Fantasy?

NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 26-05-2008 15:55

Hvilket FF spil til ds skal jeg købe ? Hvilket er bedst, er det overhovedet værd at bruge tid på?

NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 08-06-2008 21:44

Hmm skal ud og købe brugt her til sommer, bruge nogle af mine let tjente penge også bare savle inde i Eb games, imens man lyder ligeså dum som Bill Gates i en bank.


Snake
Snake

0
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 08-06-2008 21:47

Hey Nicolai.
jeg ved ikke om du har set min eposter tidligere men jeg er super FF fan og derfor køber spillende så snart de er på markedet.
men her er listen om spillende og hvor gode de er.

FF3: udmærket spil også fordi det er et main spil af FF serien så det siger sig selv kamp, lv´s, equipment og Job systemet.

FFCC ring of fates: Super fedt spil hvis du kan li at kæmpe i real time battle (åltså ingen commands og bare tryk på en knap for at gøre noget) og + hvis du har nogle venner der har det kan i spille sammen og klarer spillet og extra quest som kun er muligt i multiplayer.

FF12 revenant wings: Et super fedt fordi de prøver et nyt system med real time battle bare et mere strategy gameplay, du har en helt som kan have hærer af monstrer og bruger dem i kamp. spillet er også udfordrene og der blev sagt fra square-enix at det ville være det sværeste FF de havde lavet.

FF Fables Chocobo tales: så bliver det tid til det lidt mere nuttede xD. Du er Chocobo og her skal man ikke kæmpe med lv´s eller noget MEN! minigames og kortspil. spillet er mega sjovt og du kan spille mod dine venner hvis de har spillet og mulighed for at spille Wi-fi med kort spillet.

Også er de FF spil der er på vej Smiley

FF4: Spillet er som FF3 men blevet bedrer, personer har fået stemmer og spillet er blevet shinet op (som FF3). spillet har en god historie (jeg har gennemført det til GBA) og derfor ikke noget dårligt spil. udkommer d. 25 juli eller den 26 juli.

FFTA2 Grimoire of the rift: Vi tager tilbage til Ivalice ved hjælp af den magiske bog og skal kæmpe mere taktisk gameplay. spillet bliver som foregængeren (som var til GBA) men nok bedrer og flere muligheder i job systemet. udkommer d. 27 juni til 12 juli.

Nu håber jeg det her hjælper og du ved hvad du skal købe.

Tag dog alligevel og kig på et par trailers før du køber der hvis du vil se det lidt på Youtube.com eller Gametrailers.com .

OKay jeg siger Good luck og bare PM mig hvis der er nogle spørgsmål om FF spil. (og det er til alle brugere).


Foxy_Lady
Foxy_Lady

47
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 08-06-2008 21:53

Superfedt Sylux!! Tak mange gange Smiley

Jeg har lige bestilt FF XII: Revenant Wings - Nu håber jeg bare at det er godt!

Også tak til i andre og tak til Nicolai for lån af tråden! Du fik forhåbentlig en masse ud af det Smiley


NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 08-06-2008 21:53 - Redigeret 08-06-2008 21:54

Tak for dit indlæg Smiley

HUMM!!! Savle savle.

Nu må jeg ud og købe noget, men kunne også godt finde på at vente på det der kommer d. 25-26, men vil da stadig nok også lige se om jeg kan finde et brugt spil når jeg er i EB Smiley

Det er sådan nogle indlæg man skal have flere af Smiley Kigger vredt på Giluc x) (Ikke fordi hans indlæg ikke er brugbart, ved bare han kan klare det.)

Og Foxy. Du må da gerne låne alle mine tråde, de skal bare være hjemme efter 24.00 eller bliver det bare uhyggeligt.