SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Snydekoder?

Wolfeye22
Wolfeye22

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 28-06-2009 11:38

Hejsa ^^

Jeg har hørt en masse om at man kan snyde i pokemon platinum/peal osv.

Mit spørgsmål er... hvordan Smiley

Når man fx læser om koderne.. så er der en masse bogstaver i.. -.- Hvordan skriver man liiiiiige bogstaver ind på sin nintendo ds i et pokemon spil -.- Nogle mener man skal bruge den der.. slags lommeregner ting-tam-tam-. men der kan man ligesom kun skrive tal osv.. Nogle der ved hvordan man gør osv...? Smiley

Let the magic begin...
Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 28-06-2009 12:56

Du skal bruge en Action Replay. Et snydemodul du sætter i DS'en først.


kai666.com
kai666.com

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 28-06-2009 18:24 - Redigeret 28-06-2009 18:26

Wolfeye22 skrev:
Hejsa ^^

Jeg har hørt en masse om at man kan snyde i pokemon platinum/peal osv.

Mit spørgsmål er... hvordan Smiley

Når man fx læser om koderne.. så er der en masse bogstaver i.. -.- Hvordan skriver man liiiiiige bogstaver ind på sin nintendo ds i et pokemon spil -.- Nogle mener man skal bruge den der.. slags lommeregner ting-tam-tam-. men der kan man ligesom kun skrive tal osv.. Nogle der ved hvordan man gør osv...? Smiley



Det samme princip, som med X-Plorer 64 / Action-Replay codes til Nintendo 64 http://www.kai666.com/n64_codes.html
Selvom koderne til DS og N64 ser lidt forskellige ud, er det helt det samme concept.

PS: X-Plorer 64 og X-Ploder 64 er helt den samme cheat code cartrigde, det er bare selve navnet der er blevet skiftet:
http://www.xploder.net/


Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 28-06-2009 18:28

Som andre nævner skal man bruge en Action Replay. Den tekniske forklaring på hvad det er for en fætter er, at den går ind og er bindeled mellem dit spil og din maskine. På den måde, giver den mulighed for, at man kan ændre på hukommelsesadresser/værdier i et spil. Det giver mulighed for at ændre ting til noget andet, og på den måde, f.eks. i Pokémon, få et ubegrænset antal items eller lignende.

Det skal lige siges, at snyd i spil oftest er (meget) ilde set blandt hardcore fans -- specielt i kompetetive spil som Pokémon.


Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 28-06-2009 18:38

men lad heller vær det kan fucket helt op level heller op selv det er sjover


L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 28-06-2009 20:54

Der er ikke særlig stor chance for at AR fucker dit spil op, udover at du "ødelægger" oplevelsen lidt hvis du bruger for mange koder Smiley


Wolfeye22
Wolfeye22

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 28-06-2009 21:42

Hold da op!

Må nok sige der er hurtigt respons herinde fra Smiley

Positiv overrasket blir man sjældent ^^,

Føler mig virkelig ej særlig klogere med jeres svar Smiley udover jeg skal skaffe mig sådan en ... dimt? Action replay.... Gad vide om den kan købes i en almindelig game-butik i gågaden? eller skal det ske over nettet?? mmmh..

Well, tusind tak for jeres svar x)


// Wolfie


Michael
Michael

5451
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 28-06-2009 21:54

Jeg er rimelig sikker på, det er sådan en fætter her du skal have fat i. Jeg er dog ikke sikker, da jeg aldrig har benyttet mig af Action Replay, så hvis nogen lige kan bekræfte det?


L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 28-06-2009 22:35

Det er det nemlig Smiley


Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 29-06-2009 00:28

Wolfeye22, du får nok svært ved at gå ned i en normal butik og finde dig sådan en Action Replay. Michael derimod linker til en udmærket butik, hvor du kan købe den. Om den virker på Nintendo DSi ved jeg ikke, dog. Den virker dog helt sikkert på både Nintendo DS og Nintendo DS Lite Smiley

Men hyg dig nu lidt med spillene, inden du bruger snydemoduler. Det kan være nok så sjovt i starten når man bruger dem, men pludselig viser det sig, at man har ødelagt hele spiloplevelsen Smiley


Wolfeye22
Wolfeye22

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 29-06-2009 08:23

Takker endnu engang alle sammen ^^

- Og jeg skal nok hygge mig med spillet x) Har oss gennemført det meste... Er hvertfald kommet til den der battle zone ^^
Og kan sagtens forestille mig at snyd er sjovt i starten, men hurtigt viser sig at være kedeligt, fordi.. det for let Smiley

Btw - nu mente jeg ej en "normal butik" som sådan.. mente en game-shop.. like.. ebgames ^^ x)


Stokbro
Stokbro

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 29-06-2009 08:25

Den virker ikke til en DSi.


Ossipoff
Ossipoff

11
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 29-06-2009 08:25

... for os herinde er "normale butikker" nok kendetegnet ved butikker som f.eks. EB Games/GameStop -- ja, vi er miljøskadet Smiley

Det letteste, og helt klart billigste, er bestemt at købe det over nettet Smiley


kai666.com
kai666.com

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 29-06-2009 22:41

Wolfeye22 skrev:
Hold da op!

Må nok sige der er hurtigt respons herinde fra Smiley

Positiv overrasket blir man sjældent ^^,

Føler mig virkelig ej særlig klogere med jeres svar Smiley udover jeg skal skaffe mig sådan en ... dimt? Action replay.... Gad vide om den kan købes i en almindelig game-butik i gågaden? eller skal det ske over nettet?? mmmh..

Well, tusind tak for jeres svar x)


// Wolfie



Gav dig ellers et link: http://www.xploder.net/

Der er ingen der siger at det skal være en Action-Replay. En X-Plorer (X-Ploder) har præcis den samme funktion


kai666.com
kai666.com

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 29-06-2009 22:44

Henrik Ossipoff skrev:
Som andre nævner skal man bruge en Action Replay. Den tekniske forklaring på hvad det er for en fætter er, at den går ind og er bindeled mellem dit spil og din maskine. På den måde, giver den mulighed for, at man kan ændre på hukommelsesadresser/værdier i et spil. Det giver mulighed for at ændre ting til noget andet, og på den måde, f.eks. i Pokémon, få et ubegrænset antal items eller lignende.

Det skal lige siges, at snyd i spil oftest er (meget) ilde set blandt hardcore fans -- specielt i kompetetive spil som Pokémon.



Så lang tid man kun, og udelukkende bruger cheats / Action-Replay eller X-Plorer codes OFF-LINE, så kan det aldrig nogensinde rage andre. Heller de dersens, såkaldte "hardcore" gamers. Gi'r sq aldrig en skid for Deres "skindhellige" og ofte arrogante attituder.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 29-06-2009 23:04

Hvis man spiller mod andre personer i et spil som Pokémon, og hvor den ene har brugt snyd, så rager det vel modparten?

Går ud fra at det var en del af din definition, men nu sagde du kun offline, såeh...