Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Resident evil ?

NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 07-02-2008 15:18 - Redigeret 10-02-2008 18:03

Dette er Resident evil emnet Smiley Husk at skrive spoiler hvis i afsløre noget vigtigt fra spillene.

*------Spoiler-------*
Du er dum hvis du læser dette og ikke vil vide noget men her kommer der noget Smiley AW is a murdere he killede E Smiley rigtige nørder ved hvad jeg mener.
*----Slut----*

Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 10-02-2008 17:55

Jeg vil bare helst selv finde ud af det hvis jeg nu skal have spillet Smiley
Men Back to topic Smiley


NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 10-02-2008 18:01

Emnet omhandler stortset bare RE.

*---------Spoiler men ønsker svar-----------*
Hvorfor er wesker kommet tibage døde han ikke?
*---Slut---*


Bambi
Bambi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 11-02-2008 23:17

Jeg har lige et spørgsmål til dem, der er vilde med RE spillene...
Hvordan s**** kan i holde til at spille det med de latterlige kameravinkler der er?
Er det en hemmelig tankegang man skal sætte sig ind i?.. Jeg vil vildt gerne have historien fra spillene og købe REmake i sommers.. Men efter at have sat og spillet en uge var jeg ved at slå spillet ihjel fordi jeg blev så træt af kameravinklerne, så jeg solgte det igen. Smiley


Mikkel Larsen
Mikkel Larsen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 11-02-2008 23:50

Resident Evil 4: Wii Edition, som er det eneste RE spil jeg har prøvet, har sgu en fin kameravinkel. Der er ikke noget at klage over der, synes jeg.


Bambi
Bambi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 11-02-2008 23:53

Jeg har også selv spillet Resident Evil 4.. Det er også mere de ældre RE spil jeg mener...


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

1
1ups givet

#21 - Skrevet 12-02-2008 00:16

Jeg synes kameravinklerne var det fede ved Resident Evil .. det gav en anden stemning og en anden grafik .. og meget mere uhyggeligt da man aldrig kunne vide hvad der var i den næste vinkel .. synes de gamle var klart federe og mere uhyggeligt .. eneste minus ved de gamle spil var deres loadtider .. men det var til at overleve Smiley


Rechain
Rechain

936
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

1
1ups givet

#22 - Skrevet 13-02-2008 16:11

De gamle er bare bedst og gamer dem stadig med en god ven...kamera vinklerne og måden det er lavet på i de første RE spil er bare den bedste måde, for det giver mest uhygge når man ik ka se hva der lurer et sted i gangen o.s.v og så er der mere udfordring i spillene på den måde de er lavet...der hersker ingen tvivl om at RE4 også er nize med den styring, men den samme uhygge er der bare ikke og det er for enkelt og let i forhold til de gamle...min mening...

/Rechain


kai666.com
kai666.com

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 13-02-2008 16:59

Formoder at det må være Resident Evil 4, der er tale om? Helt klart det bedste RE spil til dato. Tænk sig at man virkelig skulle opleve et ægte RE spil, uden den sædvanliger spasser-kontrol, hvor ens figur står og drejer om sig selv, og hvor højre er venstre, det ene øjeblik, og modsat det næste øjeblik, for slet ikke at tale om det selvmordsagtige [statiske] kamera... Fik det første RE spil til GameCube, men kom af med det lige så hurtigt igen, pga af overnævnte kropumulige idiotkamera og ditto styring. Ham jeg solgte det til, kom lige så hurtigt af med det af de selvsamme årsager. Ufatteligt at Capcom i dén grad ville ødelægge og spolere et ellers fantastisk spil, og lige så ufatteligt at de var 10 - 12 år om at vågne op til dåd, og endelig få lavet et, der er beregnet til almindelige mennesker... Lige så dorsk er det i f.eks skydespil (N64 og GC) hvor man skulle trække joy-stikket tilbage mod en selv for at sigte nedad, og skubbe det væk fra en selv for at sigte opad. Det er den fuldstændige omvendte og ulogiske verden, både tankemæssigt og fysiologisk. I hvilken retning trækker enhver pilot 'styrepinden' for at få et fly til at stige opad?... Tilbage. Og hvad får så flyet til at dykke næsen nedad?.. Rigtigt, at han skubber 'styrepinden' fremad. Det kan ikke være mere logisk og rigtigt. Bare ikke for visse nørdede spiludviklere... ØV!!


Rechain
Rechain

936
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

1
1ups givet

#24 - Skrevet 14-02-2008 06:56 - Redigeret 14-02-2008 07:23

kai666 --> Hver sin mening, men så er du satme gået glip af noget i RE. Der er ik noget som helst der er ødelagt i de spil, der er bare nogen som "ikke bryder sig om" måden de er lavet på.

/Rechain


Samus Aran(Girlpower)
Samus Aran(Girlpower)

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 20-02-2008 22:56

Resident Evil(RE)4 er klart det bedste RE spil. Jeg har Gamecube(GC) versionen(bedre end Wii versionen p. g. a. styringen). Købte det på udgivelsesdagen. Har spillet det igennem 5 gange(3 normal, 2 hard). Har også gennemført alle bonusspil 100%, og fået alting. PS2 udgaven har jeg lånt af min storebror, og genemført ligeså mange gange(5g=3n+2h,bonus 100%). Desuden syntes jeg RE The Umbrella Chronicles er det bedste RE lyspistolspil. Wii Zapper er for sej at spille med. Udover dem, har jeg følgende RE spil: RE 0(GC), RE(GC,PS1), RE2(PS1), RE3(PS1), RE Code Veronica(DC), RE Survivor(PS1), og RE Dead Aim(PS2). Lånt RE Code Veronica(PS2). ALLE er gennemført 100%. Jeg har set de tre RE film. JEG ER KÆMPE FAN AF RE! JEGSmileyELSKER RE!


kai666.com
kai666.com

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 21-02-2008 06:42 - Redigeret 21-02-2008 06:48

Rechain skrev:
kai666 --> Hver sin mening, men så er du satme gået glip af noget i RE. Der er ik noget som helst der er ødelagt i de spil, der er bare nogen som "ikke bryder sig om" måden de er lavet på.

/Rechain



Jammen så kan du jo kun håbe på at alle spil, engang vil komme med denne, for dig, nemme og logiske styring. Måske du endda også gerne så det overført til bil / racerspil. Hvad med f.eks. det nye Mario Kart Wii.... Husk at dreje til højre når du vil til venstre, trykke på bakke-knappen for at køre frem, etc. etc.

Helt ærligt, den slags 'styring' eller nærmere mangel på samme, gør altså tingene unødvendigt bøvlede og besværlige.

...Og nej, jeg er ikke gået glip af noget som helst, da jeg har spillet et Resident Evil spil, som nok de færeste herinde har spillet i den originale version, på en Nintendo consol, nemlig Resident Evil 2, men der havde jeg da i det mindste mine codes til at kompensere for skod-styringen = en bekymring mindre.

Lidt off-topic: Nu vi taler om at have gået glip af noget. Hvor mange af jer herinde, har f.eks spillet Beyond Good and Evil??
Kan love jer én ting, 100%, Dér er I godt nok gået glip af et af de fedeste spil, i umindelige (mål)tider. (For slet ikke at nævne Serious Sam: Next Encounter) Begge spil er til GameCube.


Rechain
Rechain

936
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 21-02-2008 07:33 - Redigeret 21-02-2008 07:36

kai666 skrev:

Rechain skrev:
kai666 --> Hver sin mening, men så er du satme gået glip af noget i RE. Der er ik noget som helst der er ødelagt i de spil, der er bare nogen som "ikke bryder sig om" måden de er lavet på.

/Rechain


Jammen så kan du jo kun håbe på at alle spil, engang vil komme med denne, for dig, nemme og logiske styring. Måske du endda også gerne så det overført til bil / racerspil. Hvad med f.eks. det nye Mario Kart Wii.... Husk at dreje til højre når du vil til venstre, trykke på bakke-knappen for at køre frem, etc. etc.

Helt ærligt, den slags 'styring' eller nærmere mangel på samme, gør altså tingene unødvendigt bøvlede og besværlige.

...Og nej, jeg er ikke gået glip af noget som helst, da jeg har spillet et Resident Evil spil, som nok de færeste herinde har spillet i den originale version, på en Nintendo consol, nemlig Resident Evil 2, men der havde jeg da i det mindste mine codes til at kompensere for skod-styringen = en bekymring mindre.


Haha Smiley sorry, men du er altså lidt sjov at høre på...men ok og sefølig håber jeg ik de bruger den samme styring i alle slags spil, det er jo ik dét jeg snakker om Smiley vel...RE er bedst med den styring som de første har og sådan vil det altid være...det er bare mere uhygge når man IKKE kan se hva der er nede af gangen og styringen (er for mig) den allerbedste, for det giver udfordring...dem som ik ka finde ud af det eller bare ik lide det, too bad...enten er det mig selv der gamer RE eller også mig og min bedste ven, for det er bare så mega nize med de kamera-vinkler og den styring. Har ik sagt du ska ombestemme dig mht. de ting, jeg siger bare at du "efter min mening" virkelig er gået glip af noget...RE4 er bare alt for hurtigt gennemført og for simpelt...det et godt spil, ingen tvivl...men for LET og ingen uhygge...

/Rechain


kai666.com
kai666.com

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 23-02-2008 01:35 - Redigeret 23-02-2008 01:37

Rechain skrev:

kai666 skrev:

Rechain skrev:
kai666 --> Hver sin mening, men så er du satme gået glip af noget i RE. Der er ik noget som helst der er ødelagt i de spil, der er bare nogen som "ikke bryder sig om" måden de er lavet på.

/Rechain


Jammen så kan du jo kun håbe på at alle spil, engang vil komme med denne, for dig, nemme og logiske styring. Måske du endda også gerne så det overført til bil / racerspil. Hvad med f.eks. det nye Mario Kart Wii.... Husk at dreje til højre når du vil til venstre, trykke på bakke-knappen for at køre frem, etc. etc.

Helt ærligt, den slags 'styring' eller nærmere mangel på samme, gør altså tingene unødvendigt bøvlede og besværlige.

...Og nej, jeg er ikke gået glip af noget som helst, da jeg har spillet et Resident Evil spil, som nok de færeste herinde har spillet i den originale version, på en Nintendo consol, nemlig Resident Evil 2, men der havde jeg da i det mindste mine codes til at kompensere for skod-styringen = en bekymring mindre.


Haha Smiley sorry, men du er altså lidt sjov at høre på...men ok og sefølig håber jeg ik de bruger den samme styring i alle slags spil, det er jo ik dét jeg snakker om Smiley vel...RE er bedst med den styring som de første har og sådan vil det altid være...det er bare mere uhygge når man IKKE kan se hva der er nede af gangen og styringen (er for mig) den allerbedste, for det giver udfordring...dem som ik ka finde ud af det eller bare ik lide det, too bad...enten er det mig selv der gamer RE eller også mig og min bedste ven, for det er bare så mega nize med de kamera-vinkler og den styring. Har ik sagt du ska ombestemme dig mht. de ting, jeg siger bare at du "efter min mening" virkelig er gået glip af noget...RE4 er bare alt for hurtigt gennemført og for simpelt...det et godt spil, ingen tvivl...men for LET og ingen uhygge...

/Rechain



Er sikker på at at styringen (Mangel på samme) er super for die-hard fans a serien, og selvmordskamera-vinklerne, lige så. Men er også ganske overbevist om at Capcom har mistet ti-fold af potentielle kunder og deres penge pga. af de selvsamme årsager. Mener ikke at det er 'spændende' eller 'udforderende' at det var lavet som det nu engang var, i de gamle RE spil. Det skal ikke være en umulig opgave i sig selv, bare det at have ordentlig kontrol med sin figur, ej heller at man skal sidde og gætte på hvilket slags monster der flænser tarmene ud af rektum, på sin figur, henne om hjørnet (Da man igen, pga. det skøre kamera, ikke har en snebolds chancer i Helvede for at se hvad der foregår, og derfor ikke kan handle som man burde. Ved godt at jeg er en kylling uden mine invincibility codes etc. men jeg er mand nok til at turde indrømme det Smiley ... Men, men, lad det nu hvile. Det er, Gud-ske-tak- og-lov, en saga blot... Wiiiiiiiiiiii


NeLo
NeLo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 23-02-2008 10:29

mener i det der med at man vinker til højre og drejer til venstre?

Det synes jeg nu er ok, i ds versionen som er et af mine y spil havde jeg det på den måde og synes det var fedt nok.


Rechain
Rechain

936
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 23-02-2008 11:12

kai666 skrev:

Rechain skrev:

kai666 skrev:

Rechain skrev:
kai666 --> Hver sin mening, men så er du satme gået glip af noget i RE. Der er ik noget som helst der er ødelagt i de spil, der er bare nogen som "ikke bryder sig om" måden de er lavet på.

/Rechain


Jammen så kan du jo kun håbe på at alle spil, engang vil komme med denne, for dig, nemme og logiske styring. Måske du endda også gerne så det overført til bil / racerspil. Hvad med f.eks. det nye Mario Kart Wii.... Husk at dreje til højre når du vil til venstre, trykke på bakke-knappen for at køre frem, etc. etc.

Helt ærligt, den slags 'styring' eller nærmere mangel på samme, gør altså tingene unødvendigt bøvlede og besværlige.

...Og nej, jeg er ikke gået glip af noget som helst, da jeg har spillet et Resident Evil spil, som nok de færeste herinde har spillet i den originale version, på en Nintendo consol, nemlig Resident Evil 2, men der havde jeg da i det mindste mine codes til at kompensere for skod-styringen = en bekymring mindre.


Haha Smiley sorry, men du er altså lidt sjov at høre på...men ok og sefølig håber jeg ik de bruger den samme styring i alle slags spil, det er jo ik dét jeg snakker om Smiley vel...RE er bedst med den styring som de første har og sådan vil det altid være...det er bare mere uhygge når man IKKE kan se hva der er nede af gangen og styringen (er for mig) den allerbedste, for det giver udfordring...dem som ik ka finde ud af det eller bare ik lide det, too bad...enten er det mig selv der gamer RE eller også mig og min bedste ven, for det er bare så mega nize med de kamera-vinkler og den styring. Har ik sagt du ska ombestemme dig mht. de ting, jeg siger bare at du "efter min mening" virkelig er gået glip af noget...RE4 er bare alt for hurtigt gennemført og for simpelt...det et godt spil, ingen tvivl...men for LET og ingen uhygge...

/Rechain


Er sikker på at at styringen (Mangel på samme) er super for die-hard fans a serien, og selvmordskamera-vinklerne, lige så. Men er også ganske overbevist om at Capcom har mistet ti-fold af potentielle kunder og deres penge pga. af de selvsamme årsager. Mener ikke at det er 'spændende' eller 'udforderende' at det var lavet som det nu engang var, i de gamle RE spil. Det skal ikke være en umulig opgave i sig selv, bare det at have ordentlig kontrol med sin figur, ej heller at man skal sidde og gætte på hvilket slags monster der flænser tarmene ud af rektum, på sin figur, henne om hjørnet (Da man igen, pga. det skøre kamera, ikke har en snebolds chancer i Helvede for at se hvad der foregår, og derfor ikke kan handle som man burde. Ved godt at jeg er en kylling uden mine invincibility codes etc. men jeg er mand nok til at turde indrømme det Smiley ... Men, men, lad det nu hvile. Det er, Gud-ske-tak- og-lov, en saga blot... Wiiiiiiiiiiii


Vi har alle vores meninger og kan aldrig være enig i alt, og sådan må det så være Smiley hehe...jeg elsker simpelthen bare de første pga. den mulighed for at blive overrasket hver gang og blive bange, for det giver RE4 mig desværre ik meget af...men ja, lad det ligge Smiley vi kommer ingen vegne alligevel og det er heller ik nødvendigt...det er også altid godt med god "balast" i begge sider, så vi ik ryger ned af skrænten...sikke noget vrøvl, nå Smiley haha...

/Rechain