Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Det Bedste Mario Spil til dato

Davir
Davir

1312
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

Skrevet 17-11-2011 23:40

Alle først så ved jeg ikke om der er sådan et emnet

Men hvad mener i er det bedste mario spil til dato

stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 18-11-2011 12:02 - Redigeret 18-11-2011 12:07

Helt enig i det med det blå skjold, det er klart sejest i mk64 Smiley
Men det har ikke ændret sig i mkw jo.

Det gode ved items i double dash er at du kan dodge røde og blå skjolde. mk64 er det sværreste af de to, i hvert fald på begynderniveau (uden brug af MTs), men igen er mkw jo netop også blevet gjort endnu nemmere Smiley

Mon dine høje forventninger til mkdd og lavere forventninger til mkw har spillet ind her? Med din argumentation for hvorfor DD er dårligt lyder det næsten sådan Smiley

Aces high og det med snebolde er jeg ikke så glad for, heh. Aces high er bare en smagssag, det med snebolde lider af det samme som bumper balls - ender altid i draw... Men kan være det ikke har været et problem for dig, kan huske navn også sagde at bumper balls var fedt inden han spillede det sammen med smashere, lol.
(bumper balls er vist ikke med i 3'eren, men det er både i 1'eren og 2'eren... Jeg fatter ikke hvordan nintendo kunne finde på at smide det spil ind i 2'eren fuldstændig uændret. I det mindste kunne de da have ladet alle der var tilbage få mønter, men nej...)

Edit: Det danske smashcommunity er så småt også begyndt at ødelægge mario party 2. Vores shy guy says spil kan tage ret lang tid og sidst vi spillede kom hot rope jump også til at tage mindst 150 hop og alle kom til 99 hvor den stopper med at tælle, lol (jeg var sikker på at det automatisk stoppede ved 50...). Heldigvis plejer vi at spille det ret sent så folk fucker op til tider Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 18-11-2011 12:12

stelzig skrev:
Edit: Mario Kart Wii herrr
Smiley


Lol
Get raped af Funky Kongs motorcykelbande.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 18-11-2011 12:16

Jeg tror at mit problem med Mario Kart Double Dash er, at det er for svært at blive god. Kan huske, at jeg kun lige akkurat med nød og næppe kunne klare All Cup'en, lol. Mente at jeg SKULLE have 1. på Rainbow Road for at vinde. Og det fik jeg. Smiley Det må faktisk være et af mine gaming highlights.

Jeg ved ikke hvorfor, jeg synes bare MKWii er nemmere. Og MKWii har lavet bedre versioner af mange af DD-banerne synes jeg - f.eks. ørkenbanen, Luigi Circuit, Moonview Highway, og til dels også Rainbow Road og Bowser's Castle.


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 18-11-2011 12:21 - Redigeret 18-11-2011 12:23

Nick: MKW har jo de dårligste versioner af bowser castle og rainbow road overhovedet ^x^

Forstår slet ikke hvordan du kan synes at mkw bowser castle skulle være bedre end mkdd bowser castle. Rainbow kan jeg måske godt gå med til, den er ikke specielt imponerende i hverken mkdd eller mkw Smiley (du fandt en dårlig mkdd bane, damn you! Smiley)

Moonview er også blandt mine favoritter af de nye mkw baner, men holder stadigvæk fast i at spillet overall har ret dårlige baner. Moonview highway er heller ikke noget særligt =/

Edit: Tænkte lidt længere over det... Nah mkdd RR er stadigvæk en del bedre, lol.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 18-11-2011 12:23

Hvis du kigger meget groft på det er MKW Bowser Castle den samme bane som MKDD, pånær at der er ekstremt mange hop og sådan.


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 18-11-2011 12:25 - Redigeret 18-11-2011 12:27

Så skal du godt nok kigge groft på det =/
mkdd husker jeg som en af de bedste (måske DEN BEDSTE) bowser castle, mens mkw bowser castle er en bane som jeg ofte nedprioriterede i mkdd og til tider blev skuffet over at få når jeg spillede online. Det siger ret meget når bowser castle altid er en af de bedste baner i mario kart, uanset spillet Smiley

Edit: Du har dog ret i det med at mkw BC var ekstremt bouncy. Det var generelt et af de helt store problemer med mkw.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 18-11-2011 12:29 - Redigeret 18-11-2011 12:30





Se selv, præcis samme bane. Smiley Ej, men udendørsarealet, alt op til det første sving, dernæst et lavaområde, og begge baner har en bowser, der skyder ildkugler imod dig, det er det samme i begge versioner. Forskellen ligger hovedsageligt i, at der er mange hop i MKW-versionen. Og at MKDD har et langt stykke, der går lige ud før det sidste sving (hvor man også kan tage en short cut ved at skippe det næstsidset sving).


AND
AND

578
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 18-11-2011 12:30

stelzig skrev:
Helt enig i det med det blå skjold, det er klart sejest i mk64 Smiley
Men det har ikke ændret sig i mkw jo.



D'oh! Jeg husker det ellers som ændret tilbage til normalen?

stelzig skrev:
Det gode ved items i double dash er at du kan dodge røde og blå skjolde.
[...]
Mon dine høje forventninger til mkdd og lavere forventninger til mkw har spillet ind her? Med din argumentation for hvorfor DD er dårligt lyder det næsten sådan Smiley


Har man ikke kunnet dodge dem i alle spil? Jeg synes netop at det var den dobbelte funktion som de roterende skjolde gav, som var fed - man kunne beholde dem som beskyttelse eller man kunne affyre dem eller simpelthen køre ind i de andre, så man var sikker på at de ramteSmiley
Jeg tror ikke at mine forventninger spillede så meget ind i min bedømmelse af spillene, for begge spil levede sådan set op til dem.. Jeg synes bare at MKWii minder mere om MK64 end DD gør og så kan jeg altså også bedre lide mange af banerne i MKWii, selvom de også er gode i DD. All Cup var virkeligt fedt i DD til gengæld - det kan jeg ikke huske om er med i MKWii?

stelzig skrev:
Aces high og det med snebolde er jeg ikke så glad for, heh. Aces high er bare en smagssag, det med snebolde lider af det samme som bumper balls - ender altid i draw...
[...]
(bumper balls er vist ikke med i 3'eren, men det er både i 1'eren og 2'eren... [...])


Jeg kender godt til draw-problemet, men jeg synes ikke at det skete så ofte for mig - Bumper Balls er også klart mit ynglingsspil fra det første Party, men det synes jeg heller ikke var noget draw-problem - er der mange minigames fra 1'eren som er med i 2'eren?


stelzig
stelzig

4795
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 18-11-2011 12:30 - Redigeret 18-11-2011 12:37

Og det ødelægger banen Smiley (især når man spiller lightweight som jeg gør, de skal af en eller anden grund hoppe højere..........)
Selv på de tegninger synes jeg forresten også godt at man kan se at mkw banen ser kedeligere ud (formen får den næsten til at ligne en *navn* circuit* Smiley), selvom det er svært at se hvor meget bedre den i mkdd er Smiley

mk64 har dog nok stadigvæk det bedste bowser castle, men synes mkdd er tæt på.

AND: Det blå skjold i MKW er kommet højere op i luften, ikke tættere på jorden Smiley
Kan ikke huske såeh mange mini-games fra 1'eren på stående fod. Men jaeh bumper balls kommer nok bare an på hvordan spillerne tænker... Tror der er mange der bare ikke har fattet at der ingen grund er til at flygte på noget tidspunkt (det udsætter dig kun for fare), AI'en spiller også det spil utrolig dumt. Idéen i spillet er meget god, men det fungerer bare ikke Smiley


AND
AND

578
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 18-11-2011 12:50

Jeg tror bare at jeg har udviklet en teknik så unik at alle før eller siden får smæk;P Til gengæld er jeg umulig til Mushroom Mixup!

Pokkers også med det skjold, det fungerer klart bedst UDEN vinger..


Bota
Bota

140
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 19-11-2011 01:04 - Redigeret 19-11-2011 01:05

3D:
1) Galaxy 2
2) Galaxy
3) 64

2D:
1) NSMBW
2) SMB Deluxe
3) SML2

Mit overall yndlings er Galaxy 2.


Gradius
Gradius

22
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 19-11-2011 10:52

1) SMB3
2) Mario 64
3) SMW
4) Galaxy 1+2



Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 19-11-2011 15:40

Super Mario 64.

Af Mario Kart spil ved jeg ikke. Men synes DD var ret kedeligt, kunne godt lide både Wii og 64.


arnel925
arnel925

27
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 19-11-2011 17:45

Helt klart Super Mario World! Smiley

Top 3 vil nok se sådan her ud:
SMW
SMB3
SMG2