Skrevet 17-11-2011 23:40
Alle først så ved jeg ikke om der er sådan et emnet#16 - Skrevet 18-11-2011 12:02 - Redigeret 18-11-2011 12:07
Helt enig i det med det blå skjold, det er klart sejest i mk64#17 - Skrevet 18-11-2011 12:12
stelzig skrev:
Edit: Mario Kart Wii herrr
Lol
Get raped af Funky Kongs motorcykelbande.
#18 - Skrevet 18-11-2011 12:16
Jeg tror at mit problem med Mario Kart Double Dash er, at det er for svært at blive god. Kan huske, at jeg kun lige akkurat med nød og næppe kunne klare All Cup'en, lol. Mente at jeg SKULLE have 1. på Rainbow Road for at vinde. Og det fik jeg. Det må faktisk være et af mine gaming highlights.#19 - Skrevet 18-11-2011 12:21 - Redigeret 18-11-2011 12:23
Nick: MKW har jo de dårligste versioner af bowser castle og rainbow road overhovedet ^x^#20 - Skrevet 18-11-2011 12:23
Hvis du kigger meget groft på det er MKW Bowser Castle den samme bane som MKDD, pånær at der er ekstremt mange hop og sådan.#21 - Skrevet 18-11-2011 12:25 - Redigeret 18-11-2011 12:27
Så skal du godt nok kigge groft på det =/#22 - Skrevet 18-11-2011 12:29 - Redigeret 18-11-2011 12:30
#23 - Skrevet 18-11-2011 12:30
stelzig skrev:
Helt enig i det med det blå skjold, det er klart sejest i mk64
Men det har ikke ændret sig i mkw jo.
D'oh! Jeg husker det ellers som ændret tilbage til normalen?
stelzig skrev:
Det gode ved items i double dash er at du kan dodge røde og blå skjolde.
[...]
Mon dine høje forventninger til mkdd og lavere forventninger til mkw har spillet ind her? Med din argumentation for hvorfor DD er dårligt lyder det næsten sådan
Har man ikke kunnet dodge dem i alle spil? Jeg synes netop at det var den dobbelte funktion som de roterende skjolde gav, som var fed - man kunne beholde dem som beskyttelse eller man kunne affyre dem eller simpelthen køre ind i de andre, så man var sikker på at de ramte
Jeg tror ikke at mine forventninger spillede så meget ind i min bedømmelse af spillene, for begge spil levede sådan set op til dem.. Jeg synes bare at MKWii minder mere om MK64 end DD gør og så kan jeg altså også bedre lide mange af banerne i MKWii, selvom de også er gode i DD. All Cup var virkeligt fedt i DD til gengæld - det kan jeg ikke huske om er med i MKWii?
stelzig skrev:
Aces high og det med snebolde er jeg ikke så glad for, heh. Aces high er bare en smagssag, det med snebolde lider af det samme som bumper balls - ender altid i draw...
[...]
(bumper balls er vist ikke med i 3'eren, men det er både i 1'eren og 2'eren... [...])
Jeg kender godt til draw-problemet, men jeg synes ikke at det skete så ofte for mig - Bumper Balls er også klart mit ynglingsspil fra det første Party, men det synes jeg heller ikke var noget draw-problem - er der mange minigames fra 1'eren som er med i 2'eren?
#24 - Skrevet 18-11-2011 12:30 - Redigeret 18-11-2011 12:37
Og det ødelægger banen (især når man spiller lightweight som jeg gør, de skal af en eller anden grund hoppe højere..........)#25 - Skrevet 18-11-2011 12:50
Jeg tror bare at jeg har udviklet en teknik så unik at alle før eller siden får smæk;P Til gengæld er jeg umulig til Mushroom Mixup!#26 - Skrevet 19-11-2011 01:04 - Redigeret 19-11-2011 01:05
3D:#27 - Skrevet 19-11-2011 10:52
1) SMB3#28 - Skrevet 19-11-2011 15:40
Super Mario 64.#29 - Skrevet 19-11-2011 17:45
Helt klart Super Mario World!