LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2009

Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 13-05-2009 15:36

Hej medbrugere af N-club.Smiley

Dette emne kan bruges til at diskuterer alt, der har med dette års E3-konference at gøre. - Både før, under og efter E3.

Hvad er jeres forventninger af årets E3? Hvad forventer I at se fra Nintendo i år? Forventer I, at der gøres bod på sidste års konference, som i manges øjne var skuffende? Hvad forventer I at se fra de andre udviklere til Nintendos konsoller?

Giv din mening her i emnet! - Snak løs!Smiley

BecelClaes
BecelClaes

5
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 13-05-2009 15:47

Hvornår er det egentligt at det er?

Faktisk, så må jeg indrømme at der ikke er specielt meget jeg glæder mig til at se, i år - der er dog en helt del ting jeg håber at se, Smiley.

Af de ting jeg rent faktisk godt vil se mere fra, kan jeg kun nævne; Assassin's Creed 2, Modern Warfare 2, Halo ODST og Dead Rising 2. Dog vil jeg også gerne se mere til Final Fantasy Crystal Chronicles serien (dvs. My Life as a Darklord og Crystal Bearers spillene) - men jeg regner med at købe de to, uanset hvad - så jeg behøver ikke at se mere, selv om at det da vil være dejligt.

Jeg håber dog meget på at vi ser noget fra Sid Meier (en ny udgivelse, eventuelt en 2'er af Pirates! ville være det fedeste!)... Havde også noget andet i tankerne lige før, men nu kan jeg ikke huske det - regner dog med at opdatere listen, da jeg helt sikkert kommer i tanke om mere i løbet af aftenen.


Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 13-05-2009 15:52

^E3 kører fra den 2. - 4. juni. Nintendos konference begynder den 2. klokken 18:00 dansk tid.


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 13-05-2009 16:13

Det eneste jeg egentlig rigtig gerne vil se er et f-zero spil. Mariokart wii er ok, men bare ikke lige så godt som mkds og ja... Kunne bare godt tænke mig et nyt racing spil. Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 13-05-2009 16:55 - Redigeret 13-05-2009 16:56

Stelzig skrev:
Det eneste jeg egentlig rigtig gerne vil se er et f-zero spil. Mariokart wii er ok, men bare ikke lige så godt som mkds og ja... Kunne bare godt tænke mig et nyt racing spil. Smiley


Kunne meget godt tænke mig et nyt Wave Race-spil.
Det er ganske vist mere sandsynligt, at der kommer et F-Zero-spil.


MasterJJ
MasterJJ

13
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 13-05-2009 19:42 - Redigeret 13-05-2009 22:54

Nu man jo huske, at der er forskel på hvad man tror og hvad man håber, at der bliver fremvist.

Jeg både håber og tror, at Nintendo har et rimeligt godt line-up i år.

Her er nogle bud:

Zelda Next: Wii motion plus kompatibelt, bedre grafik og måske sværhedsgrader. (kun fjender og bosser) Jeg synes at bosserne i TP var lidt for nemme.

Super Mario WiiWare: Jeg ved ikke for sandsynlig det er, men de kunne være fedt, hvis Nintendo lavede et nyt 2D Mario spil til Wiiware. Det skulle være en blanding mellem SMB 3 og SMW med nye elementer. Man har vel lov at håbe.

Star Fox Wii: En slags opfølger til Lylat Wars med super grafik, styring og online multiplayer.

F-Zero Wii:En slags opfølger til F-Zero GX med super grafik, styring og online multiplayer.

Super Mario Galaxy 2: Ja, jeg ved godt at det ikke er så langt tid siden det første spil udkom, men det kunne være mega fedt med en 2'er. Større planter, sværere bosser og en masse nye ideer med tyngdekraften.

Pikmin 3:En slags opfølger til de to forrige spil med super grafik, styring og online multiplayer. Wii kontrolleren er som skabt til dette spil.

Kid Icarus: Jeg ved ikke helt om dette rent faktisk kommer eller om det bare var rygter, men under alle omstændigheder kunne det være ret fedt hvis det så dagens lys. Det skulle være et mix mellem Zelda og Metroid krydret med lidt Mario i form af selve platformsdelen.

Udover alle disse spil, som forresten alle sammen er sequels, så kunne jeg da godt tænke mig, at se originale spil fra Nintendo. Alle mulige genre til alle mulige formater.

Lige en sidste ting. jeg håber på flere WiiWare spil fra Nintendo og at TMNT 4: Turtles in Time kommer på VC. Det spil er bare så fedt.








You don't know me!
You don't know me!

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 13-05-2009 20:39

Lang tid siden jeg har været på, men så dette pragtfulde forumpost og tænkte at jeg kunne skrive noget.

Angående MasterJJ's indlæg vil jeg give ham ret i alle de releases, håber på noget af det samme, men jeg er bange for at Nintendo skyder sig selv i foden med nogle af dem.

F-Zero, et rigtig hurtigt, godt, svært spil hvor jeg stadig ikke klarede NGC versionen, jeg tror at Nintendo laver det nemmere, langsommere, til sidst men ikke mindst langt mere casual.

Zelda next, noget i stil med F-Zero, alt bliver lettere, måske samme niveau som TP mod bosser og fjender hvilket var skuffende.

Til sidst men ej at forglemme er Miyomato begyndt at blive gammel, passionen for spil er falmet og derfor kan vi måske håbe på den sidste (forhåbentlig ikke den sidste.) nye figur eller serie. Han gav os Mii's som det sidste hvilket ikke helt er et spil, håber virkelig at noget originalt og godt spil bliver skabt som giver mig samme følelse som da jeg spillede Half-Life 2 igennem Smiley.


Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 13-05-2009 20:54 - Redigeret 13-05-2009 20:56

Selv håber jeg vanvittig meget på et Kid Icarus-spil. Jeg ved egentlig ikke hvorfor - jeg har aldrig spillet det gamle, men der er bare et eller andet over ham Pit, som gør, at jeg tror det ville blive ret fedt. Men jeg tror dog ikke, at vi får Kid Icarus at se til E3, desværre.

Til gengæld tror jeg godt, at et nyt Zelda til Wii kunne være en mulighed. Nintendo har jo selv bekræftet at et nyt spil i serien er under udvikling(har de ikke?), og eftersom de har lovet et par goder til årets E3, så kunne det bestemt godt være en realitet. - Og det er jo heller ikke så dårligt.Smiley

F-Zero kunne også være virkelig fedt, men igen tvivler jeg af en eller anden grund.

Alt i alt glæder jeg mig til konferencen, og jeg tror ikke, at den bliver lige så slem som sidste år - hvilket også ville være svært.Smiley Spændende skal det i hvert fald nok blive, og så er der jo også andre end Nintendo selv, der laver spil.Smiley


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 13-05-2009 21:31

F-Zero ville i mine øjne (læs: Mine øjne) være et logisk træk. F-Zero med motion controls og massere af fart og online muligheder. De ville kunne sælge idéen til en potientiel større gruppe. I hvert fald medhenblik på kundetilfredshed.

Alle de hardcore ville blive glade og de causuel ville blive introduceret til noget mere "gaming" som gaming skal være. Uden at blive sat på et side spor, forbi spillet vil være nemt at gå til.

Desuden ville dette overraske flest, da dette ikke er hintet noget sted. Men det er også dette faktum der skaber tvivl og dræber håbet.

... Personligt savner jeg vildt meget et nyt 3D Zelda spil at savle efter og skabe store forventninger til.

Glæder mig til E3 - håber kun på at blive overrasket Smiley


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 13-05-2009 21:33

MasterJJ skrev:
Super Mario WiiWare: Jeg ved ikke for sandsynlig det er, men de kunne være fedt, hvis Nintendo lavede et nyt 2D Mario spil til Wiiware. Det skulle være en bladning mellem SMB 3 og SMW med nye elementer. Man har vel lov at håbe.



Der må jeg desværre skuffe dig.

Anyway. Jeg glæder mig til E3 i år, selvom forventningerne bliver holdt nede fra Nintendos side. Jeg tvivler på at Nintendo vil skyde dem selv i foden igen i år, men man kan aldrig være for sikker.
Jeg ser dog frem til at høre mere om TMNT: Smash-Up, Assassin'S Creed 2, The Conduit, Halo 3: ODST og God of War 3. ^^

Håber VIRKELIG at IGN sender presse konferencerne live ligesom sidste år.


Morztan
Morztan

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 13-05-2009 22:02

Giv mig en trailer for de næste Zelda til Wii, og jeg er tilfreds. Elsker optakten til et Zelda-eventyr.

Jeg tror dog vi kommer til at drukne i casual-tingeltangel igen i år.


MasterJJ
MasterJJ

13
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 13-05-2009 22:58

Jeg har ikke noget imod, at Nintendo laver casual spil, bare fordelingen mellem de casual og "hardcore" spil er fornuftig. Jeg ser selvfølgelig helst at de fokusere mest de "hardcore" titler.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 14-05-2009 12:23

Indtil videre har 39 givet sin mening til kende i afstemningen ude i venstre side - 41% tror at det bliver en succes, det er da positivt Smiley


Goldenpie
Goldenpie

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 14-05-2009 12:38

Tror desværre også det bliver en gentagelse af sidste år. En masse casual spil og udstyr. Og så kommer er vel et sportsspil eller to med Mario.

Håber dog meget på at se noget til Pikmin 3.




CAPTAIN N
CAPTAIN N

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 15-05-2009 12:24

Jeg begriber egentlig ikke hvorfor man skulle vise så meget frem for casual gamers. For jeg tror sku ikke ligefrem at det er dem der sidder og ser E3 på laptoppen.
De er mere folk der bare går ud og køber noget fordi man skal bevæge sig og det ser noget så sjovt ud. Det er sjældent de ved meget om kvalitet på den slags produkter.

Nintendo er jeg bange for har bevæget sig alt for langt væk fra deres nørde målgruppe så jeg må indrømme at jeg igen i år mest glæder mig til at se Microsoft og Sonys konference.


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 15-05-2009 14:06

Jeg tror faktisk vi kommer til at blive positivt overrasket. Iwata var ude og undskylde overfor Nintendos hardcore fans og pressen, efter sidste års E3.

Medierne kritiserede blandt andet Nintendo for, kun at fremvise casual spiltitler overfor pressen og hardcore fans, idet det er de mennesker der dækker og følger med i E3.

Iwata har senere hen gentaget, at det ikke var godt nok sidste år. Sæt det sammen med, at Wii er ved at miste fodfæste i Japan, rent salgsmæssigt, og det at alle fra den amerianske afdeling af Nintendo har mundkurv på i øjeblikket. Jeg synes der er mange tegn der peger i retning af, at det skal ske noget stort.

Jeg plejer ikke at skyde helt forkert når det omhandler E3, men lad os se hvad der sker på dagen Smiley