Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo's næste håndholdte konsol

Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

Skrevet 27-02-2008 20:26

Jeg kom en dag til at tænke på hvor stor succes DS har lige for tiden, men den er da også snart ved at være nogle år gammel.
Jeg ved udmærket godt at Nintendo sikkert ikke har tænkt sig at lancere en ny før succesen løjer af, men jeg kan stadig ikke lade være med at tænke: "Hvordan mon den næste bliver?"
Jeg mener, DS var noget helt nyt og originalt inden for håndholdte konsoller, så hvordan kan de mon lave en efterkommer som kan hamle op med den. De har jo ikke ligefrem mulighed for at tilføje flere features, for det første er der folk der allerede at 2xskærme er forvirrende, for det andet, hvilke features skulle det være. Det eneste jeg kan se som en mulighed er at de begynder at følge Sony og MS spor - altså at forbedre hardwaren så både lyd og grafik bliver endnu bedre. Måske endda lave skærme lidt større? HVIS man absolut skulle tilføje endnu en "feature" til den, ville jeg nok sige at det skulle være et joy-stick/pad/hvad-det-nu-end-hedder Smiley, noget i stil med den der lille gajol PSP har lige nede under D-padden.

Hvad synes I?

The best way to live a full life is to be a child, no matter what your age. ~Sakata Gintoki
L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 28-02-2008 16:30

Gissel skrev:

Cola med et ekstra Q skrev:
Motion sensor ville ikke virke

Der er to ting der nok højst sandsynligt ville ske
1: Under ting som Bilture OSV ville man komme til at flagre rundt med hænderne, til fare for sine medpassagere (XD)
2: Bevægelserne skulle være uhyre præcise (I forhold til hvad man er vant til på f.eks WII) på grund af den lille maskine



Som jeg også skriver, så skal man tænke på hvordan teknologien heletiden udvikler sig... jeg tror ikke det bliver det store problem hvis man ser ind i den nære fremtid.

Hvad angår om det er farligt eller ej... Tjaaa, så kunne man vel sige det samme om wii konsollen... der er vist også flere folk som er kommet tilskade m.v.
Det handler vel bare om selvkontrol?
Det kunne da være fest hvis man kunne side med sinhåndholdte og bruge den som ret i et bil spil, eller kunne bruge en "tilt-funktion" til af fx styre bevægelsen af en kugle i et puzzel spil..

Til funktion ville være fedt nok

Men der skal altså bare ikke være FOR mange "gimmicks"

Min personlige favorit var jo den gamle GBC XD (Elskede GB desginet, og nu havde det jo farver XD)


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 28-02-2008 17:52

Kan ikke se at tilt-funktion ville være så fedt på en bærbar spillemaskine. Når man så tilter den så tilter skærmen jo også. Ikke særligt fedt at spille på en skærm som hele tiden tilter, jeg ville da hurtig blive ør i bolden. Skærmen skal da være i samme positon hele tiden Smiley


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 28-02-2008 20:05

martin31 skrev:
Kan ikke se at tilt-funktion ville være så fedt på en bærbar spillemaskine. Når man så tilter den så tilter skærmen jo også. Ikke særligt fedt at spille på en skærm som hele tiden tilter, jeg ville da hurtig blive ør i bolden. Skærmen skal da være i samme positon hele tiden Smiley



Det er jo op til udvikleren hvordan de vil bruge det, bare fordi funktionen er der, SKAL den jo ikke bruges.


Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 28-02-2008 20:32 - Redigeret 28-02-2008 20:38

Tupiaz skrev:

martin31 skrev:
Kan ikke se at tilt-funktion ville være så fedt på en bærbar spillemaskine. Når man så tilter den så tilter skærmen jo også. Ikke særligt fedt at spille på en skærm som hele tiden tilter, jeg ville da hurtig blive ør i bolden. Skærmen skal da være i samme positon hele tiden Smiley



Det er jo op til udvikleren hvordan de vil bruge det, bare fordi funktionen er der, SKAL den jo ikke bruges.


Der er jo ingen grund til at indbygge en funktion som ikke bliver brugt fordi det er for upraktisk... Jeg ville ihvertfald blive bims af at skulle dreje hovedet med, når jeg drejer i et bilspil Smiley.

Jeg synes forresten ikke at medie-funktioner skal være noget der følger med når man køber en konsol, det tror jeg heller ikke nintendo gør, wii kan fx ikke spille DVD-film, og grunden til det er at det ville gøre den dyrere. Medie-funktionerne burde kunne skaffes om et valgfrit supplement, så man selv kan købe det hvis man også vil have mulighed for at afspille film/musik. Der findes fx både MP3 og video afspillere og webbrowser som man kan gå ud og købe til sin DS... Jeg synes kun man skal fokusere på spillene, alt det andet gejl skal være valgfrit, så man ikke lige får smidt en UMD-afspillerfunktion i hovedet, der trækker prisen 500kr op, men som man ikke har tænkt sig at bruge. De penge kunne man have brugt på et ekstra spil istedet... Omkring PS3 synes jeg dog at det er ok at den har Blueray, da den er billigere end de blueray afspiller man kan købe lige for tiden... (mener jeg, sidst jeg snakkede med en om blueray, sagde han at en afspiller koster omkring 10.000kr O_O)


Super Tendo
Super Tendo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 28-02-2008 22:04

Haha den er sku da fed den DS2 Smiley

Ligner bare den originale for meget


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 28-02-2008 22:07

Super Tendo skrev:
Haha den er sku da fed den DS2 Smiley

Ligner bare den originale for meget

GB/GBC anyone?


Super Tendo
Super Tendo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 28-02-2008 22:17

?? mener den originale DS...


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 28-02-2008 22:18

Lich skrev:

Tupiaz skrev:

martin31 skrev:
Kan ikke se at tilt-funktion ville være så fedt på en bærbar spillemaskine. Når man så tilter den så tilter skærmen jo også. Ikke særligt fedt at spille på en skærm som hele tiden tilter, jeg ville da hurtig blive ør i bolden. Skærmen skal da være i samme positon hele tiden Smiley



Det er jo op til udvikleren hvordan de vil bruge det, bare fordi funktionen er der, SKAL den jo ikke bruges.


Der er jo ingen grund til at indbygge en funktion som ikke bliver brugt fordi det er for upraktisk... Jeg ville ihvertfald blive bims af at skulle dreje hovedet med, når jeg drejer i et bilspil Smiley.

Jeg synes forresten ikke at medie-funktioner skal være noget der følger med når man køber en konsol, det tror jeg heller ikke nintendo gør, wii kan fx ikke spille DVD-film, og grunden til det er at det ville gøre den dyrere. Medie-funktionerne burde kunne skaffes om et valgfrit supplement, så man selv kan købe det hvis man også vil have mulighed for at afspille film/musik. Der findes fx både MP3 og video afspillere og webbrowser som man kan gå ud og købe til sin DS... Jeg synes kun man skal fokusere på spillene, alt det andet gejl skal være valgfrit, så man ikke lige får smidt en UMD-afspillerfunktion i hovedet, der trækker prisen 500kr op, men som man ikke har tænkt sig at bruge. De penge kunne man have brugt på et ekstra spil istedet... Omkring PS3 synes jeg dog at det er ok at den har Blueray, da den er billigere end de blueray afspiller man kan købe lige for tiden... (mener jeg, sidst jeg snakkede med en om blueray, sagde han at en afspiller koster omkring 10.000kr O_O)



Dvd afspillerne koste også det vide ud af øjene da de kom frem og var ikke synderligt gode. PS3 skulle vist være en af de bedre/bedste blueray afspillere. Derudover er der forskel på en mp3 afspiller som ikke koster en skidt længer og affspiller af et film medie.

Som jeg sagde tidligere behøves tit funktionen jo ikke komme i alle spil, og kunne sikkert bruges inovativ i nogle spil. F.eks. kunne man have paper amrio og når du skulle flippe og at se de forskellige vinkler kunne tilt funktionen bruges.


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 29-02-2008 00:45

Super Tendo skrev:
?? mener den originale DS...

Du sagde de mindede for meget om hinanden

jeg pointerer blot at GB og GBC ligner hinanden til forveksling, farven som eneste forskel, samt det lille "Color" mærke


Gissel
Gissel

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 29-02-2008 10:04 - Redigeret 29-02-2008 10:08

Jeg kan virkelig ikke se de årlige ved at man drejer skærmen. jeg gjordedet selv hele tiden da jeg var mindre fordi at ejg levede mig så meget ind i spillene...
Hvis i ikke kan følge med på en skærm der skifter med nogle 45graders til, eller sådan noget, så gamer i altså bare ikke nok Smiley

[Edit] - hvad angår multimedie funktionerne, så kan jeg ikke se hvorfor et skal være så dyrt... hvis man køber GBA Movie player player så er du et god stykke af med en ds, og skulle det ikke være muligt at indbygge noge ligende i en ny konsol, til en fornuftig merpris?


Super Tendo
Super Tendo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 29-02-2008 11:04

Cola med et ekstra Q skrev:

Super Tendo skrev:
?? mener den originale DS...

Du sagde de mindede for meget om hinanden

jeg pointerer blot at GB og GBC ligner hinanden til forveksling, farven som eneste forskel, samt det lille "Color" mærke

Nårh okay nvm så Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 29-02-2008 11:44

Så vil jeg da sige at GBP og GBC ligner meget mere hinanden.
GB'en er jo noget størrere og mere klodset end GBC


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 29-02-2008 15:55

Giluc skrev:
Så vil jeg da sige at GBP og GBC ligner meget mere hinanden.
GB'en er jo noget størrere og mere klodset end GBC

Mente også GBP


NessXX
NessXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 29-02-2008 16:14

Er den ds2 ikke fake


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 29-02-2008 16:15

NessXX skrev:
Er den ds2 ikke fake

jo, selvfølgelig

men godt lavet det er den da