Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo's næste håndholdte konsol

Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

Skrevet 27-02-2008 20:26

Jeg kom en dag til at tænke på hvor stor succes DS har lige for tiden, men den er da også snart ved at være nogle år gammel.
Jeg ved udmærket godt at Nintendo sikkert ikke har tænkt sig at lancere en ny før succesen løjer af, men jeg kan stadig ikke lade være med at tænke: "Hvordan mon den næste bliver?"
Jeg mener, DS var noget helt nyt og originalt inden for håndholdte konsoller, så hvordan kan de mon lave en efterkommer som kan hamle op med den. De har jo ikke ligefrem mulighed for at tilføje flere features, for det første er der folk der allerede at 2xskærme er forvirrende, for det andet, hvilke features skulle det være. Det eneste jeg kan se som en mulighed er at de begynder at følge Sony og MS spor - altså at forbedre hardwaren så både lyd og grafik bliver endnu bedre. Måske endda lave skærme lidt større? HVIS man absolut skulle tilføje endnu en "feature" til den, ville jeg nok sige at det skulle være et joy-stick/pad/hvad-det-nu-end-hedder Smiley, noget i stil med den der lille gajol PSP har lige nede under D-padden.

Hvad synes I?

The best way to live a full life is to be a child, no matter what your age. ~Sakata Gintoki
Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 03-03-2008 23:03

Den er jo ownage Smiley



Lulluda-obahan
Lulluda-obahan

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#47 - Skrevet 04-03-2008 00:46 - Redigeret 04-03-2008 00:48

Kender i linux gameboyen som hedder gp2x, hvor man kan downloade gratis spil på nettet og spille dem på den Smiley ?




Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 04-03-2008 03:38 - Redigeret 04-03-2008 03:43

Lich skrev:
Jeg kan godt se at tilt-funktion ville være en god idé... Men jeg kan bare ikke se hvorfor den nødvendigvis skal være indbygget.. Jeg synes man burde gå over til at lave det som en expansion du sætter i GBA-porten istedet... Fx ligesom rumble (til gengæld synes jeg faktisk at rumble burde være indbygget da den praktisk talt kan bruges i alle spil..)
Desuden vil jeg også sige at rumble-packen til ds ikke er særligt imponerende... Den laver mere lyde end at ryste Smiley



Jeg vil gerne se hvordan du vil lave tilt funktion, med en expansion pack, hele skærm skal jo dreje med, det er noget mere advanceret en blot en klods der ryster.

Justaway skrev:
ds lite er jo næsten perfekt. kun grafikken, lyden og det tekniske kan forbedres Smiley

og af alle de mock-ups jeg har set må det her være min favorit indtil videre:



DS'en kunne sagtens have flere knapper; flere skuldre knapper, nogle d-pads, være smarter at holde om og have flere funktioner bla. ind´bygget rumble og tilt funktion.

Glas er noget af det værste du kan bruge til en telefon,konsol ect. de tåler intet og da mange børn har en ds, jeg så skal den helts tåle nogle slag.


PriCorp
PriCorp

41
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#49 - Skrevet 04-03-2008 11:27

Håber ikke der kommer flere knapper på DS's efterfølger... Det bliver nemt for stressende med f.eks. 2-3 sæt skulderknapper og en hel masse analog-sticks... Netop fordi DS'en har en touch-screen behøver den ikke så mange knapper. Dog håber Jeg også på en indbygget rumble-funktion. Det kunne være fedt! Større skærme, dvs. ikke en større konsol -bare skærme der fyldte en større andel af konsollen - vill også være rart! Smiley


Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#50 - Skrevet 04-03-2008 11:42 - Redigeret 04-03-2008 11:42

En ting SKAL den bare kunne... Spille SMASH!!! Smiley


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 04-03-2008 11:55

du får alligevel bare slag af mig Smiley Smiley


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 04-03-2008 17:47

Lich skrev:
En ting SKAL den bare kunne... Spille SMASH!!! Smiley



Det burde den nuværene ds engtlig sagtens kunne.


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 05-03-2008 03:19 - Redigeret 05-03-2008 03:23

Indtil en håndholdt får bedre grafik end de nye konsoller, er jeg ikke tilfreds :3


Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#54 - Skrevet 05-03-2008 08:57

Cola med et ekstra Q skrev:
Indtil en håndholdt får bedre grafik end de nye konsoller, er jeg ikke tilfreds :3


De håndholdte vil aldrig kunne overgå konsollernes teknologi. Hvis vi forestiller at der en dag kommer en håndholdt med en kvalitet der er bedre end det vi kender indtil videre, ville man sagtens kunne lave det der er bedre til konsoller, da der er mere plads til at proppe hardware i...


Phazyck
Phazyck

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#55 - Skrevet 05-03-2008 08:59

Justaway skrev:
du får alligevel bare slag af mig Smiley Smiley


Hvem var det lige der ownede dig da vi spillede Falco vs. Falco Smiley... Og Falco er endda din main hvorimod jeg (næsten) aldrig spiller med ham...


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#56 - Skrevet 05-03-2008 09:23 - Redigeret 05-03-2008 09:25

du kan tydeligvis ikke huske de sidste kampe hvor du tiggede om at kæmpe igen.. igen.. og igen.. men jeg blev ved med at vinde....... fordi dér tog jeg mig sammen Smiley

og jeg er jo heller ikke vant til at spille mod falco som du er, jeg vinder jo også mod dig med bowser, marth, roy og.. ja de fleste andre...

anywayz back on topic Smiley

ps: du må forresten ikke citere indlæg der er lige over en.


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#57 - Skrevet 05-03-2008 09:40

Lich skrev:

Cola med et ekstra Q skrev:
Indtil en håndholdt får bedre grafik end de nye konsoller, er jeg ikke tilfreds :3


De håndholdte vil aldrig kunne overgå konsollernes teknologi. Hvis vi forestiller at der en dag kommer en håndholdt med en kvalitet der er bedre end det vi kender indtil videre, ville man sagtens kunne lave det der er bedre til konsoller, da der er mere plads til at proppe hardware i...

du har ingen humor :3


Justaway
Justaway

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#58 - Skrevet 05-03-2008 10:08

din joke var nu ikke helt så god, alligevel..


L0rd Doxah
L0rd Doxah

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 05-03-2008 10:17

det var heller ikke meningen

Men han kan da høre at jeg ikke mener det seriøst

det er da ikke nødvendigt at være så gravalvorlig hele tiden


powerfull499
powerfull499

182
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#60 - Skrevet 05-03-2008 16:11

Det var en virkelig dårlig joke Cola med ekstra ingenting.

Og jeg mener... Den joke havde jo ingen humor!!