Skrevet 16-02-2018 22:56 - Redigeret 17-02-2018 10:13
Dette forum bruges til at udpege de underlige valg som er blevet truffet i form af spil.#1 - Skrevet 16-02-2018 22:57 - Redigeret 16-02-2018 22:58
Prøv at tænk over titlen til det fjerde Castlevania med henblik til chronologien:#2 - Skrevet 17-02-2018 08:36
Super castlevania lyder netop som en forbedret udgave af det første Når der ikke er et tal foran#3 - Skrevet 17-02-2018 21:48 - Redigeret 17-02-2018 21:50
^Ja, men så lyder Super metroid også som en forbedret udgave af det første.#4 - Skrevet 17-02-2018 22:05 - Redigeret 17-02-2018 22:06
Og Super Mario 64 lyder som en forbedret udgave af det 64. Mario-spil...#5 - Skrevet 17-02-2018 23:19 - Redigeret 17-02-2018 23:19
Hvorfor har Nintendo aldrig gidet at lave en ordentlig online platform? De er et kæmpe firma, og de har fået kritik for det siden, de begyndte på det. Kan I forestille jer et ordentligt ranked system i fx Super Smash Bros? Så ville Nintendo rent faktisk kunne tiltrække e-sportsatleter i højere grad end de gør nu. Den e-sport, som foregår i Nintendospil lige nu, er Nintendo slet ikke selv skyld i.#6 - Skrevet 17-02-2018 23:52 - Redigeret 17-02-2018 23:53
Tænker de hellere ser folk spille sammen i sofaen ? Man kan også vende den om. Hvorfor gider ingen lave couch Coop i deres spil men i stedet bare kun fokuser på online delen.#7 - Skrevet 17-02-2018 23:54
TheSonicolas skrev:
^Ja, men så lyder Super metroid også som en forbedret udgave af det første.
Ja det gør det da også
#8 - Skrevet 18-02-2018 03:43 - Redigeret 18-02-2018 04:07
JOEP skrev:
Og Super Mario 64 lyder som en forbedret udgave af det 64. Mario-spil...
Til dels giver jeg dig ret, men det har altid heddet "Super mario", og "64" blev brugt for at indikere at det var en N64 installation i en serie. Ligesom at man brugte "Super" i SNES tiden. Et eksempel:
Super Mario Kart
Mario Kart 64.
Så for mig hænger titlen "Super Mario 64" sammen.
I modsætning til hvis det hed "Super Mario 5 64".
Der fandtes ikke et super mario 5, så hvordan kunne man lave en n64 installation af det spil?
Giver det mening?
chessr skrev:
Ja det gør det da også
No denying Men i det mindste er det et spil, der allerede findes i modsætning til "Castlevania 4"
#9 - Skrevet 18-02-2018 15:26
Jeg synes, at det var en underlig beslutning, da Nintendo valgte af udgive Mario Party: The Top 100 til 3DS frem for Switch (og Wii U, tak!). De stationære konsoller ville have givet en ekstra multiplayer mulighed ved 4-player på sofaen. Det tror jeg, at spillet ville have været oplagt til.#10 - Skrevet 18-02-2018 22:15
AND skrev:
Jeg synes, at det var en underlig beslutning, da Nintendo valgte af udgive Mario Party: The Top 100 til 3DS frem for Switch (og Wii U, tak!). De stationære konsoller ville have givet en ekstra multiplayer mulighed ved 4-player på sofaen. Det tror jeg, at spillet ville have været oplagt til.
Jeg kunne ikke være mere enig. Nu ved jeg ikke, hvordan Mario Party salgstallene er - og har været - på de håndholdte konsoller, men i min verden hører disse spil hjemme på de stationære konsoller, hvor det er lidt mere oplagt med lokal multiplayer.
#11 - Skrevet 21-02-2018 12:04
En af de mærkeligste beslutninger der er truffet vedrørende spilserier i nyere tid er, efter min mening, at udforme Mystical Ninja 2 som et 2D spil, efter at have realiseret det originale Mystical Ninja i 3D på fornemmeste vis til 64'eren. Jeg havde hjertens gerne set en 3D efterfølger til Mystical Ninja!#12 - Skrevet 21-02-2018 13:13
Animal Crossing: Amiibo Festival...Need i say more?#13 - Skrevet 21-02-2018 13:41 - Redigeret 21-02-2018 13:44
@ DigitalDeath - Spot on, ol' chap!#14 - Skrevet 22-02-2018 12:59
Skyward Sword - Zelda-spillet uden reel overworld. Den traditionelle open world exploration var her skiftet ud med det nok mest lineære Zelda-spil til dato. Man kunne selvfølgelig flyve rundt i den store tomme himmel, men det var der godt nok ikke meget Zelda over.#15 - Skrevet 22-02-2018 19:17 - Redigeret 22-02-2018 19:19
^Jeg er ikke helt enig med dig. Skyward Sword har Skyloft, og så har den sektioner, der leder hen til dungeons, hvilket for mig er det samme som Termina og de fire sektioner i Majora’s Mask. Majora’s mask er kryptisk, men det føles mere indsnævret end Skyward Sword, og måske på det område ligeså linear (hvis man ser bort fra side-quests). Jo, det er en tom himmel, og det har jeg aldrig set før i et Zelda spil. Uden at sige at det føltes ligeså åbent som wind wakers hav, så er det lidt i samme stil.