N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii-U teaser 2012 (we are you)

odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

Skrevet 06-01-2012 12:05

En lille (ikke officiel) teaser til hvad der venter os på e3

http://www.youtube.com/watch?v=lnDWWq9o9R0

Jeg tror på at wii-u vælter verden.. og for salgstal langt over wii og 3ds (de 2 hurtigst sælgene konsoller)



odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 23-02-2012 23:17 - Redigeret 23-02-2012 23:19

Hm... Smiley

Har pigerne eks. lyst til at være inde i sims 4 "agtig".. og kunne besøge hinanden..

Vil drenge gerne spille wow, hvis de skal ind til monstrene.. og kæmpe face to face.

Vil far gerne kunne kigge rundt når han ser bold..

Vil mor have det fine tøj på.. og networke.. umens hun ligger på sofaen og bumser, med en pose chips..


Altså jeg har overvejet VR i 20 år...Smiley og da jeg er uddannet inden for salg.. har jeg flere gange lavet opgaver om emnet.. fremtiden indkøbs måder... du vælger selv..Smiley

Jeg tror så meget på det. at jeg er overbevidst om at når vr rigtig kommer... når pc/tablets/ipad's også har det.. vil vi have vi to verdner.
Og jeg tror på at når vi ser det første gang mainstream.. bliver det ligesom det portable spil, touch og motion.. nintendo der viser vejen..

Og ang den store hjelm.. jeg lavede den med et styrt hjelms visir.. det er jo bliver jo sikkert ikke så tungt og klodset.




kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#47 - Skrevet 23-02-2012 23:19

Jeg tror, jeg opgiver. Smiley


odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 23-02-2012 23:30

Ved ikke helt hvad du opgiver, for vi udveksler jo bare tro og synspunkter.. Smiley

PS Livets er skønt... Mit visual pinball kører nu 2 skærme, med aktivt backglass og dmd...Smiley


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#49 - Skrevet 23-02-2012 23:37

Medmindre jeg rent faktisk selv vil kunne bevæge mig rundt og sanse i den stil som Thomas beskriver, så tror jeg heller ikke at VR vil interessere mig synderligt. Vil bare begrænse mit overblik (på trods af at jeg kan dreje hovedet, ja). Langt de fleste 3D spil er sjovere i 3rd person end i 1st person. Og selv FPS vil jeg mene at man stadig mister overblik i en VR mode. Smiley

Det med at en hjelm skulle se dum ud skulle jeg nok kunne leve med. Specielt hvis det bare er i hjemmet.


odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#50 - Skrevet 12-03-2012 19:51

Lidt fra patent kontoret.. Mens vi venter...Smiley

Nintendo Co., Ltd. Dec 17, 2002 Sep 29, 2009 (ansøgt/fået)
Video game system with data transmitting/receiving controller

Nintendo Co., Ltd. Sep 22, 2004 May 25, 2010
Apparatus with moveable headrest for viewing images from a changing direction-of-view

Nintendo Co., Ltd. Dec 8, 2003 Nov 23, 2010
System and method for volumetric display of video images extracted from arbitrary background environments

http://www.google.com/patents/US5388990


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 12-03-2012 22:36

Wii R U!


0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 12-03-2012 22:51

Jeg er virkelig ked af at sige det... men jeg ønsker denne konsol vil faile for hårdt Smiley


odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 12-03-2012 23:34 - Redigeret 12-03-2012 23:37

Galactico skrev:
Jeg er virkelig ked af at sige det... men jeg ønsker denne konsol vil faile for hårdt Smiley



Hvis (eller når ..Smiley ) Wii-u for denne "kontroller" er det samme som andre tilbehørs serier som singstar, kinect mm.
Det vil ikke tage noget fra angry birds, black ops 2, just dance osv spillene..

Alexander# Det giver så meget mening..Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#54 - Skrevet 13-03-2012 09:11

Galactico skrev:
Jeg er virkelig ked af at sige det... men jeg ønsker denne konsol vil faile for hårdt Smiley



Hvorfor ?
Hvorfor ønsler man tit konsoller skal faile egentlig ?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#55 - Skrevet 13-03-2012 09:12

For morskabens skyld.


0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#56 - Skrevet 13-03-2012 19:56

chessr skrev:

Galactico skrev:
Jeg er virkelig ked af at sige det... men jeg ønsker denne konsol vil faile for hårdt Smiley



Hvorfor ?
Hvorfor ønsler man tit konsoller skal faile egentlig ?



Det er ikke fordi jeg ønsker at Nintendo skal faile. Men jeg ønsker at Wii U failer, så Nintendo indser at det er ikke gadgets, som skal sælge konsollen.

Wiimote er fandens elendig, og selvom jeg ikke har holdt en Wii U controller i hånden, så tænker jeg bare at den er endnu mere elendig end dens forgænger.

Spillene skal sælge konsollen. Her begår Nintendo den største fejl via deres nye controller. Jeg nægter at tro at de store spiltitler ser dagens lys i en Wii U-udgave. Det kræver jo - ligesom før - to udgaver af spillene. Det så vi med Wii vs. PS3/360. Tit og ofte en kæmpe nedgradering, og anderledes control interface.

Denne gang skal de ikke ændre noget rent grafisk, men til at bøvle med Wii U controllerens skærm, og derfor tror jeg at udviklerne falder fra Wii U, ligesom man til sidst også kun så få allround spil på Wii, og tit i skrabede udgaver.

Så kan Nintendo jo bare selv udvilke spillene. Men vi ved jo godt hvordan det bliver. Det er hvad udviklerne gerne vil have at forbrugerne skal spille, og ikke omvendt, desværre Smiley


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#57 - Skrevet 13-03-2012 20:15

Jeg sætter stor pris på Wiimote controlleren som jeg langt hen af vejen var tilfreds med. Den fungere oftest ret godt og det er flere spiltyper, jeg synes blev direkte bedre af den styring. På samme måde så har jeg fuld tiltro til, at den nye controller kommer til at fungere rigtig fedt. Jeg ser i hvert fald langt flere muligheder end begrænsninger i den.

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ville være dybt skuffet, hvis de havde udgivet en ny konsol, hvor eneste forskel var grafikken og at de var gået tilbage til eksempelvis GC controllen (jeg hater ikke på den, da det er den bedste alm. controller der er lavet)

Jeg elsker Nintendos figurer og spil, men jeg er elsker samtidig også Nintendos måde at tænke på og deres tendens til, at gå Deres egne veje. Jeg respektere, at en del andre måske ikke er enige i den del, men for mig er det en stor del af magien ved det store N.

Omkring Wii U er jeg straks mere nervøs for, om tredjepartsudviklerne virkelig bringer deres AAA titler og om online funktonen fungere som den skal fra dag et.


0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#58 - Skrevet 13-03-2012 20:19

Rygterne går på at at man vil genoplive Guitar Hero serien, og bruge Wii U controllerens skærm som en virtual guitar.


odensen
odensen

45
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 13-03-2012 20:29

Galactico#
Pointen er at den kan alt..

call of duty kan sagtens komme i den "alm" version.. kører på tv, og kun bruge u-moten hvis man vil slukke tv og spille videre. ingen grund til en helt ny version. Men ja klart at udviklerne vil være fristet til at bruge de ekstra kræfter og u-moten.. (hvis de synes det giver mening, og verdens gammere vil købe det)

Og personligt synes jeg wii-moten er "over alle". men jeg ser da frem til at wavebird vender tilbage.. og det gør den med garanti, da nintendo jo netop har sagt at de også går efter de hardcore denne gang.

nintendo = software er gud.. Det har altid været softwaren der kom før konsollen.. (hvad skal i bruge for at lave jeres spil)

Så.. Wii-u som sikkert for GC spil added til VC.. kan afspille wii spil.. wii-u spil.. nye former for touchspil.. wii-ware.. og kan helt sikkert bruge alle former for kontrol der nogensinde er opfundet.

DVS... den kan alt.. hvad er det du mangler..?




0
0

0
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#60 - Skrevet 13-03-2012 20:37

Det er meget muligt at den kan alt! Men det er ikke det, som jeg beder om!! Jeg vil gerne have gode spil, og sådan som Nintendo pisser på deres franchises, så nægter jeg støtte deres foretagende yderligere end allerhøjest nødvendigt.

Da 3DS blev lanceret var der vistnok kun 8-10 spil klar, hvor ikke én fik mig til at købe konsollen. Her et år efter udgivelse er der vel omkring 50 spil til den, men de gode spil kan tælles på en hånd. Derfor mener jeg at spillene kommer til at sutte på Wii U.

odensen skrev:
nintendo = software er gud.. Det har altid været softwaren der kom før konsollen.. (hvad skal i bruge for at lave jeres spil)



Uddyb?!