N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii vs Xbox360

ZagreP
ZagreP

4
Offline
Level: ()

0
1ups givet

Skrevet 27-11-2008 15:41 - Redigeret 01-12-2008 22:26

Hey alle.
Jeg har det sådan, at jeg snart får løn. I den anledning kunne jeg godt tænke mig enten, at købe en Wii eller en Xbox360.
Dog har jeg det problem, at jeg ikke ved hvilken af de to konsoller jeg vil købe.
Så derfor vil jeg gerne bede om jeres mening.
Det jeg godt kunne tænke mig er, at i "udfylder" det nedenstående skema, så jeg har lidt mere overblik (:

------------------------------
Hvad er godt ved Wii?
Hvad er godt ved Xbox360?
Hvad er dårligt ved Wii?
Hvad er dårligt ved Xbox360?
------------------------------

På forhånd tak (:


UPDATE!
Jeg har lige fundet frem til fire spørgsmål mere, som nok kan få min mening på den rigtige kurs. Så jeg håber i vil svare på dem.
Hvis i gør så mange tak : D

------------------------------
Hvor finder jeg en billig Wii?
Hvor finder jeg en billig Xbox360?
Hvilke spil er gode til Wii?
Hvilke spil er gode til Xbox360?
------------------------------


/Mikkel - ZagreP

ILD I HUEN!
Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 02-12-2008 23:53

TuXX skrev:
Ja er det ikke skønt?

Jeg har skam svaret flere gange tidligere men du bliver ved med ikke at forstå min argumentation.

Jeg gider ikke gentage mig selv.



Jo du siger man ikke skal løse hardware "fejl/problemer" med software, men dette er nu det letteste og man kalder altså ikke flere mill konsoler hjem fordi de larmer. Derudover er hardware fejlen løst på nyere modeller.

Men som jeg har sagt (hvilket du har ignoret) så har ms mål næppe været at miske støj men at hdd mere brugbar.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 03-12-2008 00:01 - Redigeret 03-12-2008 00:05

Jeg har skam også gjort det klart at jeg ikke ønsker de skal kalde dem hjem - faktisk har jeg implicit udtrykt, at folk der har købt en "gammel model" må sejle deres egen sø - den er købt og dermed accepteret. Ingen problemer for dem!

Det har jeg skrevet flere gange, hvilket du har ignoreret. Kan ikke forstå du bliver ved med at køre i, at jeg skulle have givet udtryk for de skulle kalde konsoller hjem og jeg ved ikke hvad.

Jeg har også givet udtryk for, at XBE'en er kærkommen! Absolut. Dette har du også ignoreret.

Jeg er stadig tvunget til at installere spillene hvis jeg vil slippe for drevstøj - igen: put et drev i der ikke støjer istedet for. Så er de kommende købere glade og ikke tvunget til at installere for at få fred.

Det er Mercedes om og om igen. Og samme sang fra de Mercedes købere der ikke kunne se problemet i at bilen var livsfarlig uden EPS updaten... ligesom du ikke kan se problemet i, at løse støjen vha software.

Føler jeg gentager mig selv - det virker ikke som om du overhovedet læser og forstår hvad jeg skriver... Smiley


Jainay
Jainay

2
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 03-12-2008 08:27

Så lad være med at træde rundt i det mere. Han vil åbenbart ikke fatte det.


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 03-12-2008 15:53

TuXX skrev:
Jeg har skam også gjort det klart at jeg ikke ønsker de skal kalde dem hjem - faktisk har jeg implicit udtrykt, at folk der har købt en "gammel model" må sejle deres egen sø - den er købt og dermed accepteret. Ingen problemer for dem!

Det har jeg skrevet flere gange, hvilket du har ignoreret. Kan ikke forstå du bliver ved med at køre i, at jeg skulle have givet udtryk for de skulle kalde konsoller hjem og jeg ved ikke hvad.

Jeg har også givet udtryk for, at XBE'en er kærkommen! Absolut. Dette har du også ignoreret.

Jeg er stadig tvunget til at installere spillene hvis jeg vil slippe for drevstøj - igen: put et drev i der ikke støjer istedet for. Så er de kommende købere glade og ikke tvunget til at installere for at få fred.

Det er Mercedes om og om igen. Og samme sang fra de Mercedes købere der ikke kunne se problemet i at bilen var livsfarlig uden EPS updaten... ligesom du ikke kan se problemet i, at løse støjen vha software.

Føler jeg gentager mig selv - det virker ikke som om du overhovedet læser og forstår hvad jeg skriver... Smiley



Jeg har faktisk ikke ignoret at du har sagt disken har larmet for meget, men ahr sagt at denne støj er blevet langt langt mindre. Derudover har jeg spurgt om du selv har hørt larmen for nyere konsoller, eller om du blot har hørt om hvor meget den larmer, for jeg kan sige at der er meget stor forskel, men at deusuden hverken på gamle eller nyde modeller larmer synderligt når man spiler, det eneste kan være problem er dd'er, og dette er primært ældre modeler.

Så jeg har faktisk svaret på det du har skrevet.


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#80 - Skrevet 03-12-2008 17:28

Kan ikke se hvorfor I bliver ved. Det er jo som to fra blå stue Smiley. Lad mig opsummere hvis jeg må:

Tuxx synes at Xbox360 larmer for meget til hans smag, også de nyeste modeller. Han er dermed utilfreds med at MS ikke forlængst har isat et mere støjsvagt drev i deres nye modeller, da Sony jo har bevist at det godt har kunnet lade sig gøre.

Tupiaz har ikke noget problem med den støj som Xbox360 udsender. Han giver Tuxx ret i at Xbox360 generelt er mere støjende end PS3, men at han ikke selv ser det som det store problem, især ikke på de nye modeller.


I er jo faktisk enige om at Xbox360 støjer mere end PS3. Diskussionen går jo ikke på hvorvidt det er en god eller dårlig spillemaskine, for der fornemmer jeg klart at Tuxx synes at det er en god maskine. Tuxx fokuserer bare mere på støjniveauet end Tupiaz gør, længere er den ikke.

Lad mig slutte af med at sige at kommunikation er en svær ting.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#81 - Skrevet 03-12-2008 17:43

Det kan ikke være ret meget mere korrekt, Martin Smiley


Malte Schmidt
Malte Schmidt

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#82 - Skrevet 07-12-2008 01:07

Hvad er godt ved Wii?
- Lille, fancy, støjsvag, et par gode spil. Shop Channel - retro ftw.

Hvad er godt ved Xbox360?
Et hav af fede spil, super online-muligheder, DVD-afspiller, god grafik.

Hvad er dårligt ved Wii?
Mangel på gode spil. Der er alt for mange disney-spil og den slags møg.

Hvad er dårligt ved Xbox360?
Den larmer.

Hvor finder jeg en billig Wii? Hvor finder jeg en billig Xbox360?
Måske coolshop. Tjek pricerunner.dk

Hvilke spil er gode til Wii?
Super Mario Galaxy, Mario Kart Wii, Super Smash Bros. Brawl, LoZ: Twilllight Princess, Metroid Prime 3, (Tales of Symphonia 2, når det engang kommer)

Hvilke spil er gode på Xbox360?
Fallout 3, Halo 3, Gears of War, Call of Duty 4, Left 4 Dead, Dead Rising, Mirrors Edge, GTA IV, Fable 2, (Tales of Vesperia, når det kommer)



McFluff
McFluff

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#83 - Skrevet 14-12-2008 17:19

Da jeg stod med præcis samme dilemma var det et valg mellem Zelda og Halo..
Det var nok mit livs sværeste beslutning [/overdrivelse], men Wii'en vandt fordi den alligevel er nemmere for novicer at gå til og jeg bruger oftest konsollen i forbindelse med gæster.
Meeen jeg vil sige at nu hvor Fable 2 er kommet ender jeg nok med at skifte den gamle Xbox ud med 360'eren så jeg har begge konsoller...

Spørgsmålet er så om jeg skal gøre det før eller efter jeg har fået købt et nyt fjernsyn. Decisions decisions