Super Monkey Ball: Banana...

Ugens Tilbud: Uge 29 2019

Ugens Downloads: Uge 29 2...

Joy-Cons sendes på gaden...

Nye figurer annonceret ti...

Star Wars Pinball annonce...

Luigi's Mansion 3 udkomme...

Vær med i den sidste Spl...

Ny hardware-udgave af Swi...

Vi streamer Super Mario M...

Super Mario Maker 2

Gamle dage på N-club

Releasedatoer

SMM2 feedback for feedbac...

Nintendo Switch

Spil på vej til Switch

Fire Emblem: Three Houses

Harry Potter: Wizards Uni...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Astral Chain

Tilbudstråden

S: Masser af spil

K: Super Smash Bros Ultim...

S: super smash bros switc...

Wii U spil til salg

S: Starfox-samling & 3DS-...

Preorders. Hvor?

K: Bowser Amiibo

Solgt

K: Wii U spil

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers Minions

Mortal Kombat


Goldmumfe

521
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

Skrevet 25-04-2019 09:04

Hej ville høre om der andre, som har anskaffet mortal kombat til switch.
Mit er desværre blevet forsinket, så ville gerne høre lidt om, hvad folk synes.
Blandt andet om det grafiske nedeskalring og om de lovede 60 fps holder stik.

Jeg sidder også lidt og frygter at pga forsinket levering at jeg misser min pre-ordre bonus, nogle der er kloge på hvordan det fungere?
Det eneste jeg kender til er i super smash bros ultimate, hvor du skulle turn dine points ind for at få piranha plant.

Kod Weekend


Michael

1085
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#1 - Skrevet 25-04-2019 12:01

Koden til Shao Kahn ligger i kassen, så det behøver du ikke frygte.



Goldmumfe

521
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 25-04-2019 12:57

Sikke en dejlig nyhed, ville squ være lidt træls at ende med at købe ham som dlc



JOEP

19970
Online
Level: 45 (Stone Talus)

1
1ups givet

#3 - Skrevet 27-04-2019 14:53

Digital Foundy har lavet en techanalyse af spillet til Switch:


I punkter:

– Character select screen uses basic images of the characters rather than 3D models on other consoles
– Image quality reduced compared to other platforms
– Docked: range of 1280×720 to 960×540 when pushed
– Bigger drops take place during fatalities / opening moves
– Most gameplay is 720p
– Portable: range of 854×480 to 682×384
– Lower resolution textures, drop in quality of volumetric lighting and ambient occlusion
– Motion blur removed
– Dynamic shadows are in tact, but are lower resolution
– Actual character geometry mostly kept in tact
– Character hair and alpha have a lot of stippling
– Not much difference between docked and portable play
– Mostly 60 frames per second with the occasional stutter
– 30 FPS cap during cutscenes like other platforms
– Mostly 60 FPS during handheld play, but with a few bigger drops





Goldmumfe

521
Offline
Level: 7 (Korok)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 28-04-2019 13:04

Meget interessant, og må sige det er fedt, at det er lykkes så godt med porten, mit ønske var klart at det kunne holde de 60 fps heletiden, da det ellers godt kan være forstyrrende. ellers ville jeg faktisk nok hellere bare have steady 30fps. Skulle gerne få titlen imorgen. Synes det er lidt slemt at preordre og så titlen komme 6 dage efter release... Godt det ikke var pokemon haha