Microsoft bekræfter, at ...

Cadence of Hyrule annonce...

Vi streamer Hollow Knight...

Cuphead annonceret til Sw...

Castle Crashers Remastere...

Nindies Showcase - alle a...

Double Fine og Bandai Nam...

Game Freaks spil Giga Wre...

Nindies Showcase annoncer...

Vi streamer Hollow Knight...

Switch Friend Codes

Pokemom Sword/Shield what...

Spil på vej til Switch

Google på GDC 2019

Ghita Nørby

Reggie stopper - memes og...

Pokémon GO

Få Hedeholm til at strea...

Nintendo-nyheder fra Japa...

Switch - spilrygter og sp...

S: super smash bros switc...

Tilbudstråden

K: Wii U spil

S : 2 switch Spil

S: 30 Wii U spil

S: Starfox-samling & 3DS-...

K: Voez (Switch)

SOLGT: Diablo 3, Mario+Ra...

S: Super Mario 3D land og...

B: Donkey Kong Tropical f...

N-club Juletema 2018

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Madden 10 (Wii)

Nintendo Switch

O-train

326
Level: 35 (Lakitu)

2
1ups givet

Skrevet 16-10-2015 15:03 - Redigeret 23-01-2017 14:44

Udgivelsesdato: d. 3. marts 2017

Pris: 2649-2999 kr

Specifikationer - endnu ukendt

Liste af forskellig 3rd party support:

Tråden hvor vi diskuterer Nintendos nyeste hardware, som står til at udkomme i marts 2017!

Mit forhold til Nintendo er kompliceret ;I

Andreas Tarding

1060
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#1516 - Skrevet 03-03-2019 12:50 - Redigeret 03-03-2019 13:19

ThePatrickBay skrev:

2-års jubilæum! Smiley

Jeg må indrømme, at min brug af Nintendo Switch, er faldet endnu mere, siden ét-års jubilæet sidste år - men har dette ikke været typisk, for stort set alle konsol-releases? En vis mængde hype over år 1 - og denne falder så simpelthen naturligt, over år 2, hvorefter der evt. sker en stigning igen.

Jeg tror faktisk, at de oplevelser, jeg selv har bidt mest mærke i, har været de "teknisk opsigtsvækkende" - gangene, hvor en udvikler, simpelthen bare har forsøgt, at køre hardwaren helt i gulvet, og få udgivet et spil på maskinen, som man ikke forventede. (Det første eksempel, var vel Doom - men der er jo kommet flere siden.) Jeg synes, at disse projekter udgør et "statement", som Nintendo har brug for - til simpelthen at modarbejde "vi får ikke nok 3rd party releases"-stigmaet.

powerfull499

235
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#1517 - Skrevet 03-03-2019 13:18 - Redigeret 03-03-2019 13:23

#160 - Skrevet 03-03-2017 01:18 - Redigeret 03-03-2017 01:19

Så er jeg tilbage. Jeg fik købt en Nintendo Switch + Zelda! Det var godt nok spontant fra min side. Fik lige dagens motion ved at cykle 20 kilometer ud til Proshop. Mødte også en anden gammel n-clubber, - nemlig Erik Madsen, - sjovt!

Nu må vi håbe, at det var det værd!

Jeg har en af de bedste minder med Nintendo her for to år siden. Jeg havde bestemt mig for, at jeg ikke ville købe konsollen. Men da jeg genså traileren for The Legend of Zelda Breath of the Wild kørte jeg ud til Proshop og købte den på midnatslaunch. De havde linet sodavand og snacks op, og da jeg kom hjem og prøvede Breath of the Wild vidste jeg, at jeg havde gjort et godt køb. Den dag i dag er jeg stadig meget glad for maskinen Smiley. Helt klart den bedste konsol, jeg har eget.

Det var mere specifikt denne trailer, der fik mig til at købe den:

Fantastisk trailer!

Andreas Tarding

1060
Level: 16 (Space Pirate)

1
1ups givet

#1518 - Skrevet 03-03-2019 13:31

Jeg må helt sikkert erklære mig enig i - som næsten et modspil til, hvad jeg skrev - at Breath of the Wild er et interessant stykke nostalgi. I nostalgi-sammenhæng, er 2 år jo ikke specielt længe - og jeg ser nu folk online, bruge udtrykket "modern classic" om spillet, og dette er jo måske meget rammende.

Det er selvfølgelig også helheden, der kan afgøre meget - som du skriver Powerfull499, både oplevelsen af en konsol-launch, og evt. trailerne inden.

powerfull499

235
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#1519 - Skrevet 03-03-2019 13:34 - Redigeret 03-03-2019 13:34

Ja, det kan jeg godt følge. Imponerende tidligt at det er blevet stadfæstet som en klassiker.
Jeg kan også huske en sjov trend. Folk på nettet gjorde grin med, at de ikke kunne få lov til at spille på deres Switch, fordi kæresten spillede Breath of the Wild. Det samme kom til at gøre sig gældende i mit tilfælde. Jeg fik selv gennemført Breath of the Wild, men min kæreste gik all-in og gennemførte det med alle shrines, - og det skal siges, at hun aldrig havde gamet før!

Krisp

1504
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1520 - Skrevet 04-03-2019 08:04

#1516: Jeg har haft min Switch i 1½ år nu og det er stadigt min primære spille maskine. Jeg prioriterer altid Switch'en først, hvis jeg kan få et spil til den.
Genial maskine og der er masser af spil i kikkerten, som jeg glæder mig til. Yoshi's Crafted World, Crash Team Racing, Pokemon Sword/S‪hield, Luigi's Mansion 3 m.fl. Smiley

JOEP

16262
Level: 45 (Stone Talus)

0
1ups givet

#1521 - Skrevet 11-03-2019 13:52

I anledningen af det andet jubilæum for Switch har en amerikansk side ført lidt statistik, som er ganske interessant at se på.

https://switchweekly.com/survey2019?utm_source=newsletter&utm_medium=switchweekly&utm_campaign=121