LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Brainstorm survey

ml687
ml687

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 15-04-2010 14:17 - Redigeret 15-04-2010 14:17

Hej
Vi er en gruppe spil udviklere som i øjeblikket arbejder på et projekt hvor vi vil lave et platform spil til Wii.
Vi ville derfor sætte pris på at vide hvad folk forventer i et platform spil til Wii, i forhold til spillets funktionalitet og måden det skal kontrolleres på. Vi vil derfor gerne høre hvad du har at sige om emnet, så fortæl os om dine præferencer og hvis der er noget du helt bestemt ikke vil se i denne spiltype. Hold dig endelig ikke tilbage for at skabe lidt debat ved at kommentere på andre menneskers indlæg.
Husk dette er en brainstorm så alt input kan bruges. Lige meget hvor simpel eller kompleks en idé du har, så del den endelig. Og selvom noget allerede er nævnt må du meget gerne skrive det igen, da det vil hjælpe os til at få et bedre billede af hvad der er populært og hvad der ikke er.
Hvis du vælge at lave et indlæg så brug venligst nede stående skabelon, da dette vil hjælpe os med at håndtere data bedst muligt.

Indlægs skabelon
-------------------------------------------------------------------------
Alder:
Køn:
Dit indlæg
--------------------------------------------------------------------------

På forhånd, vil vi sige mange tak for din hjælp.



    'Noes
    'Noes

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 15-04-2010 15:58

    lige en idé hvad er det for en slags spil i har tænkt jer? FPS? RPG? odder was?


    Nikra
    Nikra

    32
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 15-04-2010 17:27

    Det skriver han jo i første sætning: platform.


    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 15-04-2010 21:18 - Redigeret 15-04-2010 21:19

    17 år (fødselsdag i dag, yay!) og dreng (de fleste har deres køn og alder listet på deres profil for øvrigt, her på siden) Smiley

    Jeg er interesseret i et platform-spil hvor fysikken spiller en stor rolle. Jeg elsker at kunne flytte rundt med ting, kaste med dem, og alt muligt hvor fysikken spiller en rolle.

    Jeg er fuldstændig ligeglad med grafik - dog er jeg ikke så vild med spil der er lavet i den "klassiske" flash-stil, der oftest har tykke kanter.

    Jeg vil gerne have en simpel kontrol, hellere end gerne hvor der ikke skal bruges mere end to knapper udover d-pad. At styre det ved at dreje med Wii Remoten e.lign., ville være et meget stort minus herfra.

    Det var vist hvad jeg kunne komme op med Smiley


    'Noes
    'Noes

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 15-04-2010 21:23 - Redigeret 16-04-2010 06:57

    Alder: 16 (snart 17)
    Køn: Dreng/Mand
    Enig med Lukas jeg vil også kunne fyre rundt med tingene og så kunne det være fedt med muligheden for at opgradere eks. våben eller stige i lvl, så man kan forbedre sig.


    M60dk
    M60dk

    0
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 15-04-2010 21:32

    Alder: 18
    Køn: Mand

    I et platform-spil forventer jeg en eller anden form for innovation i kerne-gameplayet.
    For at holde spilleren underholdt igennem hele spillet er det godt at lave en form for progression og varition i gameplayet.
    Det kan være at man lærer nye evner undervejs, og at der er indimellem levels med gameplay der varierer fra det andre levels. (f.eks. vandlevels i Mario, eller løbelevels i Crash Bandicoot).


    Lukas Skywalker
    Lukas Skywalker

    2193
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 15-04-2010 22:29

    Jeg elsker at man udvikler sig gennem spil - det ville være en kanonfed feature Smiley F.eks. at man får en hale på et tidspunkt, eller at man begynder at kunne prutte giftige gasser Smiley


    aidbit
    aidbit

    1626
    Offline
    Level: 27 (Beetle)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 16-04-2010 13:39 - Redigeret 30-04-2010 13:54

    Alder: 29
    Køn: Ja
    Jeg elsker 2D platform spil. 3D platform spil siger mig ingenting. Det der er vigtigst for mig er at et 2D platform spil er simpelt og at der er kælet for det simple.
    For mig er Yoshis Island DS for komplekst så jeg mister tålmodigheden og Giana Sisters DS for uperfektioneret så jeg keder mig.
    Giv mig en symbiose af Super Mario Bros. 1 (SMSmiley og Wonderboy (WSmiley med hoppe-tyngdekraften fra SMB som kan dræbe de fleste monstre og bounce fra dem, samt frugt-samleriet fra WB som samtidigt holder en i live. Giv den fuld knald på farverne og tilføj en glad gentagende melodi. Sørg, som sagt, for at holde det simpelt, så jeg kan koble hjernen fra, mens jeg speed-runner, hopper og samler mig gennem banerne, så bliver det måske det tredje spil jeg vender tilbage til igen og igen Smiley

    God fornøjelse med det interessante projekt. Smid også gerne et emne, når I har et koncept klar, hvis I er interesserede i kritik og brainstorm på det.

    EDIT: Der må da være flere, der vil bruge et par minutter på at støtte op omkring dansk spiludvikling med sine idéer eller meninger Smiley