Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1447
Online
Level: 5 (Cheep)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#6166 - Skrevet 23-05-2015 13:09

Fox4Fun skrev:

Rockarina: Har du også fået de 2 Songs from the Legend of Zelda hæfter, så du kan fløjte Zelda melodier på den ? Smiley



Nej desværre. Det hæfte der var med var med alle mulige andre dumme melodier (happy birthday osv i den stil) men jeg må lige Google noder til zelda melodierne Smiley


6Pac
6Pac

285
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6167 - Skrevet 23-05-2015 14:59

The Witcher 3 Wild Hunt Xbox One
Wolfenstein The Old Blood PS4
Darth Vader Coffee Mug


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6168 - Skrevet 23-05-2015 17:59

Har i de sidste to dage indleveret lidt ved gamestop, så i dag blev der købt en ps vita, nogen spil og et ps tv. Uheldigvis mangler der et spil og et hukommelseskort, så må lige tage forbi gamestop i morgen Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6169 - Skrevet 23-05-2015 18:14

Lasse085 skrev:
Har i de sidste to dage indleveret lidt ved gamestop, så i dag blev der købt en ps vita, nogen spil og et ps tv. Uheldigvis mangler der et spil og et hukommelseskort, så må lige tage forbi gamestop i morgen Smiley



Der mangler et spil og et memory card? Hvad mener du? Glemte du at købe det, eller fulgte det slet ikke med i pakken? o.O?


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6170 - Skrevet 23-05-2015 18:38

O-train skrev:

Lasse085 skrev:
Har i de sidste to dage indleveret lidt ved gamestop, så i dag blev der købt en ps vita, nogen spil og et ps tv. Uheldigvis mangler der et spil og et hukommelseskort, så må lige tage forbi gamestop i morgen Smiley



Der mangler et spil og et memory card? Hvad mener du? Glemte du at købe det, eller fulgte det slet ikke med i pakken? o.O?



Jeg bude nok have forklaret mig bedre. Jeg købte en ''Ps vita adventure mega pack'' Hvor der eftersigende skulle følge 5 spil, som ovenikøbet er vist på pakken Smiley Og så et hukommelseskort, jeg regnede selvfølgelig at det var med, da jeg så kom hjem og tjekkede tingene ud. Så var der ikke noget Smiley


HyuugaX
HyuugaX

45
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#6171 - Skrevet 23-05-2015 18:44

^ Spillende skal downloads fra PSN storen. Så der burde være et papir med noget kode af en art med i pakken Smiley .. Og har du kigget om kortet allerede sidder i maskinen ? Smiley


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6172 - Skrevet 23-05-2015 19:36

HyuugaX skrev:
^ Spillende skal downloads fra PSN storen. Så der burde være et papir med noget kode af en art med i pakken Smiley .. Og har du kigget om kortet allerede sidder i maskinen ? Smiley



Det er der skam ikke, og pakken købte jeg ved siden af Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6173 - Skrevet 23-05-2015 20:30 - Redigeret 23-05-2015 20:32

Lasse085 skrev:

HyuugaX skrev:
^ Spillende skal downloads fra PSN storen. Så der burde være et papir med noget kode af en art med i pakken Smiley .. Og har du kigget om kortet allerede sidder i maskinen ? Smiley



Det er der skam ikke, og pakken købte jeg ved siden af Smiley



Nååår. Ugh... Hvilken GS købte du det i? Ekspedienten har sikkert kom til at give dig udstillingsversionen, da det har været den sidste i butikken, og derfor bør indholdet naturligvis ligge gemt væk på lageret... Han/hun har bare glemt at ligge det. Rimelig kedeligt at du skulle opleve det. Husk kvitteringen! Det bør være en smal sag, men for guds skyld husk kvitteringen! Smiley


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6174 - Skrevet 23-05-2015 20:54

O-train skrev:

Lasse085 skrev:

HyuugaX skrev:
^ Spillende skal downloads fra PSN storen. Så der burde være et papir med noget kode af en art med i pakken Smiley .. Og har du kigget om kortet allerede sidder i maskinen ? Smiley



Det er der skam ikke, og pakken købte jeg ved siden af Smiley



Nååår. Ugh... Hvilken GS købte du det i? Ekspedienten har sikkert kom til at give dig udstillingsversionen, da det har været den sidste i butikken, og derfor bør indholdet naturligvis ligge gemt væk på lageret... Han/hun har bare glemt at ligge det. Rimelig kedeligt at du skulle opleve det. Husk kvitteringen! Det bør være en smal sag, men for guds skyld husk kvitteringen! Smiley



Den i Lyngby, har før haft problemer dernede, og ovenikøbet fik jeg den værste ekspedient.. Men jeg skal da nok huske min kvittering Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#6175 - Skrevet 24-05-2015 01:00

BlazBlue: Calamity Trigger - PC
Batman Arkham Asylum - PC

Har hørt godt om BlazBlue, så jeg ville lige prøve det. Det virker cool nok.

Batman Arkham Asylum fik jeg aldrig gennemført, men jeg elskede Arkham City, så tænkte at det var på plads, at jeg fik det gennemført! Og så endda på PC med 60 FPS <3


Thetof91
Thetof91

1206
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#6176 - Skrevet 24-05-2015 12:48

Så kom der godter fra Japan Smiley







Så lidt ting har købt her i weekenden Smiley



Så fik jeg i fødselsdagsgave af kæresten nogle Funko pop fra Adventure Time Smiley



Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#6177 - Skrevet 24-05-2015 13:05

^Hold da op det er noget af et indkøb Smiley


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#6178 - Skrevet 24-05-2015 22:10

Jeg har lige vundet en auktion med denne:


Og en auktion med denne:


^Alt andet end Bomberman 2 og ScoreMaster er til salg, hvis der er interesserede Smiley


Lasse085
Lasse085

599
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#6179 - Skrevet 24-05-2015 22:17

Bjarne Brunsgaard skrev:
Jeg har lige vundet en auktion med denne:


Og en auktion med denne:


^Alt andet end Bomberman 2 og ScoreMaster er til salg, hvis der er interesserede Smiley




Vandt du maleriet inde på loppis?


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#6180 - Skrevet 24-05-2015 22:25

#6294, yessir, Lisa Stridh er skilled Smiley

P.S. Den er ikke til salg. Kun nogle af SNES-tingene.