Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

LEGO afslører tre nye LE...

Overblikstrailer for Prin...

Snufkin: Melody of Moomin...

Splatoon 3

Legend of Zelda: Tears of...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Outage af Facebook, Insta...

Nintendo Switch

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7591 - Skrevet 01-06-2023 18:37

Ja det er længe siden sidst BonusNinja Smiley Herligt at man aldrig bliver for gammel til at game Nintendo Smiley Husker din sjove hjemmeside fra dengang!

Hvilke skønne klassikere du der har fået fat på til NES Smiley SMB3 er Mario når det er bedst. Lejede det ofte i kiosken. Virkelig en udvikling ifht. det oprindelige SMB. Og TMHT er faktisk super udfordrende - har aldrig gennemført det. Jeg begynder at svede ved tanken om den svømme-level på tid, hvor man hele tiden får stød af de dersens hav-planter Smiley


BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

2
1ups givet

#7592 - Skrevet 01-06-2023 20:40

Enig - det bliver man sgu aldrig for gammel til Smiley Og jeg har fundet ud af, at det er de gamle spil, der (stadig) giver mig mest glæde.

Ah ja, den gamle BonusNinja-blog eksisterer stadig Smiley

Jeg har også SMB3 på All-Stars (+ SMW) til SNES. Kan faktisk rigtig godt lide den opdaterede grafik deri. Men ja, spillet holder stadig.

Haha, en af mine venner nævnte også svømmebanen i går, da jeg fortalte, at jeg havde fået Turtles. Jeg blev ret god til den, kan jeg huske, men fik aldrig klaret den sidste bane. Så det skal jeg have gjort! Smiley


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

2
1ups givet

#7593 - Skrevet 02-06-2023 08:18

De gamle spil har bare en kæmpe nostalgi-faktor. Jeg nyder også at genopleve de gamle klassikere - og mange af dem holder stadig den dag i dag Smiley
For snart mange år siden solgte jeg min ret så store retro-samling. Men har en del NES og SNES spil på min WiiU. Jeg købte også både NES-mini og SNES-mini konsollerne Smiley Så der kan stadig games lidt retro-spil!


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1962
Offline
Level: 25 (Kokiri)

2
1ups givet

#7594 - Skrevet 05-06-2023 00:37

Jeg var til Rammstein koncert i Weekenden i Odense. Til dette havde jeg købt Hannah Montana: Spotlight World Tour. Så mig og drengene kunne rocke ud og sætte stemningen Smiley



BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

2
1ups givet

#7595 - Skrevet 09-06-2023 20:18

F-Zero X N64, F-Zero SNES og Shadowgate NES er lige kommet hjem <3


madjor
madjor

543
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

1
1ups givet

#7596 - Skrevet 09-06-2023 21:42

Skønne klassiske titler! Husker især F-Zero til SNES. En af konsol-launch titlerne som jeg husker det Smiley


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#7597 - Skrevet 10-06-2023 12:54

Der er et større tilbud på eShop, hvor LEGO City Undercover er på tilbud til 47 dkr på den norske eShop. Så det købte jeg til sønnike. Smiley


ChiCkenEL
ChiCkenEL

804
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

#7598 - Skrevet 30-01-2024 20:48

Så kom de første to spil ud af 3, ind af døren. Avatar: The Last Airbender - Quest for Balance og til datteren Bluey. Nu afventer jeg bare på Crash Bandicoot 4: It’s About Time skal ankomme.


6Pac
6Pac

285
Offline
Level: 18 (Twhomp)

2
1ups givet

#7599 - Skrevet 03-02-2024 18:28

Luigis Mansion 3
Mario Strikers
Red Dead Redemption

Alle 3 fra Bilkas tilbud


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1743
Offline
Level: 31 (ChuChu)

4
1ups givet

#7600 - Skrevet 08-02-2024 10:25 - Redigeret 08-02-2024 10:26


Har lige været ude i a postkas' und hente denne skønherlighed!





Smiley