Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

LEGO afslører tre nye LE...

Overblikstrailer for Prin...

Snufkin: Melody of Moomin...

Splatoon 3

Legend of Zelda: Tears of...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Outage af Facebook, Insta...

Nintendo Switch

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dit seneste køb

BonusNinja
BonusNinja

1371
Offline
Level: 4 (Stalkid)

3
1ups givet

Skrevet 14-08-2006 19:07 - Redigeret 08-06-2007 14:55

Her kan man skrive, når man netop har købt, byttet, forudbestilt eller fået noget. Nintendo- eller gaming-relateret stuff er selvfølgelig mest naturligt at skrive om, men man er også velkommen til at skrive om andre ting.
Overhold venligst N-clubs regler, og lad være med at spamme, ved at skrive om dit daglige pizzakøb el. lign. Smiley

Man er selvfølgelig også velkommen til at stille et spørgsmål eller to til de køb, som bliver fremstillet herinde.

------

Jeg kan starte med at fortælle, at jeg netop har fået Metroid Prime Pinball (US-version). Jeg har endnu ikke prøvet det, men tester det senere i aften. Der følger en Rumble Pak med - og det bliver spændende at teste den ... jeg har dog hørt at den ikke er særlig fed.

wtf
niconej
niconej

710
Offline
Level: 5 (Cheep)

4
1ups givet

#7561 - Skrevet 25-03-2021 21:19

Hades til Switch! Jeg gik med den fysiske udgave, som er rigtig lækker.
Jeg havde hørt så utrolig meget godt om Hades, men jeg var stadig usikker på om det var noget for mig. Jeg er ved at køre træt i rogue-like genren, fordi de kræver så uendelig meget dedikation at komme igennem. Så jeg måtte prøve det hos en kamerat, før jeg for alvor kunne afgøre, om det var noget for mig. Og efter små 30-45 minutters gameplay, må jeg sige at jeg var hooked. Og mine tanker blev ved med at vende tilbage til det. Så nu kastede jeg mig ud i det - og jeg må sige, at jeg ikke har fortrudt! Smiley


Sillyyy
Sillyyy

2793
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#7562 - Skrevet 27-03-2021 14:44

Jeg fik pludseligt lyst til at spille Gamecube/Wii spil igen, så jeg købte en Wii HDMI adapter, og i dag modtog jeg nogle Wii spil, (: Zelda: Twilight Princes, Epic Mickey, Metroid: Other M og Metroid Prime 3.


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

#7563 - Skrevet 27-03-2021 17:16 - Redigeret 27-03-2021 17:18

Så har jeg modtaget min Banjo-Kazooie-amiibo. Smiley Den er godt nok fin!

Og så har jeg været i LEGO Store på Strøget med min søn. Det blev da også lidt af et indkøb der, men mest til ham. LEGO har været så onde at have en robot-figur (altså en Lego-mand) på et af deres kataloger, og den ville han så gerne have mig til at lave - det kan man jo ikke, så jeg foreslog, at vi tog ind og kiggede. Fandt ikke robotten, men fandt en anden robot, noget LEGO City-maskinsæt og nogle assorterede klodser, som vi mangler masser af. Fantastisk butik...


KJ85
KJ85

21266
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#7564 - Skrevet 27-03-2021 18:27

^Jeg har også lige bestilt sådan en amiibo i dag fra Amazon.de, og så smed jeg Catherine: Full Body oveni for at få den gratis fragt Smiley


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

4
1ups givet

#7565 - Skrevet 29-04-2021 13:59 - Redigeret 29-04-2021 13:59

Jeg har købt hus (med min hustru)... Har boet til leje hele mit liv, men nu er det altså slut. Det bliver da spændende.

Eller dvs., alle papirer er underskrevet, så nu er der lige nogen, som skal gennemgå dem og alt det der formelle, men det går formentlig meget smooth igennem.

Og så har jeg købt en bog om børneopdragelse og konflikthåndtering. Har erkendt, at jeg ikke er pædagogisk nok til at kunne klare et børnehavebarn uden hjælp udefra efterhånden. Smiley


Jonezy
Jonezy

4543
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#7566 - Skrevet 29-04-2021 18:46

^Efter 10 år som indskolings folkeskole lærer har jeg stadig dage, hvor jeg har lyst til at gå ind til chefen og sige 'aj vel, jeg er ude...'. Smiley

Kæmpe tillykke med huset! Lyder som om det bliver fundamentet for en skøn familie . Smiley


KJ85
KJ85

21266
Offline
Level: 58 (Tektite)

1
1ups givet

#7567 - Skrevet 10-09-2021 12:53 - Redigeret 10-09-2021 12:54

Har lige været et smut i byen for at hente WarioWare: Get It Together!, og så må jeg jo se, hvornår jeg får kigget på det, men nu har jeg det i hvert fald.

Jeg tog et sats og gik til den nærmeste Elgiganten, til trods for, at det ikke på deres nye (og virkeligt elendige) hjemmeside fremgår, hvorvidt de har spillet på lager. Det havde de heldigvis, og så måtte jeg jo bare få dem til at prismatche med Proshop, der sælger til 340 kr. i øjeblikket, mens Elgiganten ellers forlanger 399 kr.


KJ85
KJ85

21266
Offline
Level: 58 (Tektite)

2
1ups givet

#7568 - Skrevet 14-10-2021 18:49

Var lige ude og snuse i City Syd her i Aalborg i dag, og der var jeg blandt andet forbi POWER. Da jeg var forbi spilafdelingen kunne jeg se, at de havde fået ryddet fint op på hylderne, så det hele stod ret pænt, og lidt derfra var der så en rodekasse med nedsatte spil.

Jeg endte derfor med at komme hjem med følgende fire spil til Switch:
- Dragon Quest Bulilders 2 (49 kr.)
- Bayonetta + Bayonetta 2 (99 kr.)
- Bravely Default II (199 kr.)
- No More Heroes 3 (249 kr.)


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#7569 - Skrevet 19-11-2021 12:25

Mit nuværende TV er fra 2012 og jeg følte, at der var behov for en opgradering. Har længe haft kig på LGs OLED C1'ere (eller CX sidste år), men nu kom det på tilbud til 6777 for 48" (stort nok for mig til min stue), og der var OK fra konen, så det har jeg lige hentet. Fantastisk!


The ultimate beast
The ultimate beast

2632
Online
Level: 20 (Moblin)

1
1ups givet

#7570 - Skrevet 19-11-2021 13:38

Jeg har da selvfølgelig købt et af de nye pokemon spil. Det blev Shining Pearl, som jeg vil hygge mig med, når jeg kommer hjem Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7357
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#7571 - Skrevet 20-11-2021 15:53 - Redigeret 20-11-2021 15:56

JOEP skrev:
Mit nuværende TV er fra 2012 og jeg følte, at der var behov for en opgradering. Har længe haft kig på LGs OLED C1'ere (eller CX sidste år), men nu kom det på tilbud til 6777 for 48" (stort nok for mig til min stue), og der var OK fra konen, så det har jeg lige hentet. Fantastisk!


Tak for dén påmindelse - det er selvfølgelig nok oplagt, at de ryger lidt ned i pris i Black Friday-perioden her. Har også selv overvejet OLED i noget tid, og det er vist meget "fremtidssikringsmæssigt passende" at gå efter Variable Refresh Rate-modellerne (som jo så er C-serien hos LG, modsat den billigere A-serie.)

Og burn-in, ved ren underholdnings- og mediebrug (modsat PC-monitor-brug), lader jo ikke til at være et realistisk problem med OLED i praksis - jfr. Rtings burn-in test, sker dette jo tilsyneladende kun med uafbrudt Live CNN-sening. (Såeh, Donald Trump må jo ærgre sig.) (Eller, han må jo evt. bide i det sure æble, og udskifte sit tv hver 18. måned. Hvis økonomien kan klare det Smiley)

Det foreligger vist meget 50/50, om Switch 2/Pro får VRR-understøttelse, men det er vist efterhånden ikke helt ude i hampen, når den er udskudt så længe. Sony og MS' konsoller, understøtter det jo så selvf. allerede.


JOEP
JOEP

73297
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#7572 - Skrevet 03-12-2021 12:24

Bio-billetter til Spider-man 3 den 15. december! Smiley Uf, jeg glæder mig!


anistorian
anistorian

112
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#7573 - Skrevet 03-12-2021 13:45

Årh! Jeg er jelly! Må også se om jeg ikke kan sikre mig nogle Smiley har ventet så lang tid på den film xD


Mariooriginal
Mariooriginal

12
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7574 - Skrevet 05-12-2021 10:56

Hej, allesammen!

Apropos køb...Hvor kan jeg downloade Super Mario 1, 2 og 3 til PS i nyeste versioner samt alle de nye Super Mario spil til PC - jeg kan se, de er på nettet, men jeg er ikke sikker på det er de rette hjemmesider, jeg er på, så hvis der er nogen, der har links, ville det være en stor hjælp, så jeg kan præge mine 4 niecer Smiley

TAK

Mvh Signe, en mariooriginal


Michael
Michael

5271
Offline
Level: 18 (Twhomp)

4
1ups givet

#7575 - Skrevet 05-12-2021 11:36

Det korte af det lange er, at Mario kun findes på Nintendos maskiner. Det du har fundet involverer blandt andet piratkopiering og brug af emulator, hvilket du ikke får hjælp til at benytte dig af herinde.