N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad nu hvis...

N-Freak
N-Freak

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 22-05-2006 13:42 - Redigeret 22-08-2006 18:05

Tror ikke der er lavet sådan et emne her, så jeg laver lige et.

Hvis nu der en dag kom nyheden: "Sony og Microsoft har udkonkurreret Nintendo. så nu er Nintendo gået fallit og laver ikke spil mere." Hvad ville i så gøre?

Ville blive så sur at ingen kan stave til det (heller ikke med hjælp af en fra de højere klasser) slå til min PS2 og spille de gamle Nintendo spil.

Hvad ville i gøre? (selv om det ikke sker fordi Nintendo er de bedsteSmiley)

ShiniTenshi
ShiniTenshi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 23-05-2006 23:24

Ja jeg gik jo for lang tid siden fra PlayStation1 fordi spillene var for ensformige, og her mange år efter ser det ud til at intet har/vil ændre sig hos sony... og kort sagt afskyr jeg M$... så jeg tror også bare jeg vil holde mig til de overlevende nintendo konsoller og så ellers PC for resten...

men heldigvis vil dette jo aldrig blive en realitet Smiley Smiley ehehe


the guitar fisk
the guitar fisk

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 24-05-2006 06:46

jeg ville købe en ps3.
men jeg tror vis nintendo gik konkurs, ville nogle andre købe retighederne til at lave deres spilserier


Andreas
Andreas

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 24-05-2006 07:29

Jeg har altid spillet PC hele dagen, så kommer Nintendo i anden række, og ligesom en af jer andre, ville jeg bare spiller PC endnu mere. Jeg har kun gået efter meget bestemte spil, og ikk bare købe ind af Nintendo spil. Fx: Zelda og øhh... Alle de spil som de kommer frem fra dem efterhånden Smiley Det betyder ikk at jeg ikk spiller andre spil en Nintendo på GC, NDS Smiley


ッVideoGamer™
ッVideoGamer™

15
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 24-05-2006 08:12

ville holde mig til computer...

ellers ville jeg uddanne mig som spiudvikler og lave en site på nettet ''nintenTWO2.dk''
selvfølgelig ville det ikk koste noget at spille de spil men så ville jeg prøve at lave en masse efterligninger af Nintendo's bedste spil


hey godt navn... NintenTWO2 <top nice Smiley


SNESboy
SNESboy

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 24-05-2006 10:03

føste vil jeg gå i komma i cirka en uge og så vil jeg nok købe en PS3 da jeg hadder Mircosoft


Hvilkendel
Hvilkendel

20
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 24-05-2006 10:15

Nu tror jeg at Nintendo ville blive opkøbt før de ville gå konkurs... og da ville jeg sansynligvis skifte til de nye ejere...
Ellers, må jeg nok sige at jeg ville gå til Sony, som landet ligger nu.


DennisDynamite
DennisDynamite

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 24-05-2006 12:18

jeg kan godt følge dem der siger at de vil købe en PS3..
fordi som vi ved, så har sony jo altid kopieret Nintendos opfindelser og andre ting som Nintendo har været først med.. derfor ville man nok få følelsen af at spille en lille smule nintendo, hver gang man tænder for sin PS3.. Smiley


N-Freak
N-Freak

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 24-05-2006 12:20

DennisDynamite skrev:
jeg kan godt følge dem der siger at de vil købe en PS3..
fordi som vi ved, så har sony jo altid kopieret Nintendos opfindelser og andre ting som Nintendo har været først med.. derfor ville man nok få følelsen af at spille en lille smule nintendo, hver gang man tænder for sin PS3.. Smiley



True enough.


&lt;--*Damp!*--&gt;
&lt;--*Damp!*--&gt;

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 24-05-2006 15:12

det kan jo umuligt ske Smiley
men jeg ville aldrig holde en x-box360 controller, de er vildt underlige at holde Smiley
og så er en x-box360 (også controlleren) grim!


The ultimate beast
The ultimate beast

2757
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 25-05-2006 20:45

erligt talt så tror jeg det sker en dag. Pga at de lavede DSen for at rede dem selv, hvis PSP havde vundet krigen (som stadig ikke er ovre) var de gået bankarot trist men sant.
Men hvis det skete tror jeg sony ville overtage det meste, der ville ikke gå så lang tid før at de havde udraderet microsoft Smiley.
Jeg tror bare at jeg ville game computer eller sådan noget selvom min computer er total skodSmiley... Eller på min PS2 regner ikke med at købe PS3Smiley


Kaptajn Knudsen
Kaptajn Knudsen

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 25-05-2006 22:34

Emiliow skrev:
erligt talt så tror jeg det sker en dag. Pga at de lavede DSen for at rede dem selv, hvis PSP havde vundet krigen (som stadig ikke er ovre) var de gået bankarot trist men sant.



Jeg tror sagtens at Nintendo kunne have overlevet, selv hvis DS ikke var blevet så stor en succes som den er blevet, fordi de vil altid kunne vende tilbage til at udvikle spil (som vi har set Sega gøre det, med fin succes). Nintendo har endvidere et enormt overskud hvert år (især i sammenligning med Sonys spilafdelings beskedne overskud og MS' spilafdelings underskud) som giver dem noget at falde tilbage på. Alt i alt mener jeg der skal meget mere end en beskeden konsolkrig til at slå Nintendo ihjel. Selv i årene hvor Gamecube var den bærende indtægtskilde har de jo bibeholdt deres overskud, og det er jo ikke nogen hemmelighed at Gamecube ikke var den succes man havde håbet på.


Men hvis det nu skete ville jeg formegentlig vende mig til M$, da jeg godt kan lide deres multifunktionalitet og pc-agtige struktur. Sonys billige dele og deres generelle ry vil formegentlig gøre at jeg ikke ville støtte dem. Jeg ville for den sags skyld nok heller ikke have råd til det...


DennisDynamite
DennisDynamite

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 25-05-2006 22:36 - Redigeret 25-05-2006 22:39

Emiliow skrev:
erligt talt så tror jeg det sker en dag. Pga at de lavede DSen for at rede dem selv, hvis PSP havde vundet krigen (som stadig ikke er ovre) var de gået bankarot trist men sant.
Men hvis det skete tror jeg sony ville overtage det meste, der ville ikke gå så lang tid før at de havde udraderet microsoft Smiley.
Jeg tror bare at jeg ville game computer eller sådan noget selvom min computer er total skodSmiley... Eller på min PS2 regner ikke med at købe PS3Smiley



hvis DS'en havde slået fejl og PSP'en havde vundet krigen, så ville Nintendo da stadig havde været eksisterende.. det er jo ikke fordi at Nintendo går rundt med røven i vandskårben, hvis de er det du tror.. De tjente jo kassen på Pokémon f.eks, og gør det stadig.. plus Nintendos aktier er steget i vejret det sidste stykke tid pga Wii'en og DS'en er jo ikke særlig gammel.. så det syntes jeg da er noget pis det du siger..

plus husk at nintendo har engang overlevet at en af deres konsoller har slået fejl (virtualboy)


Cookieofdoom
Cookieofdoom

16
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 22-08-2006 17:27

Ville syntes at det er ren nedtur med 180km i timen..
Men ville nok ikke være så ked af det igen.. Det eneste man kan gøre er jo at se tilbage på alle de gode tider =( ..


Geisler
Geisler

4
Offline
Level: ()

0
1ups givet

#29 - Skrevet 22-08-2006 22:28

Jeg ville nok gå tilbage til at være pc-gamer igen. Så kunne jeg også blive mere dedikeret der, og købe nogle flere af de spil, jeg gerne vil have, i stedet for at dele midlerne, som jeg gør nu Smiley


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 22-08-2006 23:00

Tror ikke jeg ville gøre noget ved det.. Jeg har stadig min PS2 og min computer .. så det ville jeg sku godt kunne overleve med. Ellers må man jo bare tage GC'en frem fra støv skabet.