Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Spørgsmål !!

martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

Skrevet 20-06-2007 22:13

Hey derude....
Vil bare lige vide om WII er den eneste af de 3 konsoller hvor det at surfe på nettet er integreret (ved godt at man skal købe browseren først) i maskinen og hvor den altså er beregnet til formålet ? Kam man gøre det samme på PS3 og XBOX 360, eller er WII den bedste hvis man gerne vil bruge den til at surfe med.

    Bambi
    Bambi

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 20-06-2007 22:14

    Man kan ikke med Xbox 360 i hvert fald... Men jeg kan ikke udtale mig om PS3...


     Ed
    Ed

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 20-06-2007 22:15

    Nej, man kan også med PS3. Synes dog ikke det er nogen grund til at vælge en konsol fremfor en anden, overhovedet - jeg foretrækker klart at surfe på nettet via min computer.


    martin31
    martin31

    3
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 20-06-2007 22:24

    Ja, det er da også det bedste. Men hvis man alligevel sidder godt i lænestolen og ikke gider gå ind og starte dyret op, så ville det jo være nemt på konsollen. Jeg tænker mere på at hvis man surfer på PS3 er man vel nødt til at have noget trådlød tastatur og mus, ellers fungerer det vel ikke så godt i forhold til WII. Nogen som har prøvet begge altså WII og PS3 uden tastatur/mus ??



    TuXX
    TuXX

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 20-06-2007 22:25

    Helt enig med Paris Hilton her..

    Bruger aldrig funktionen på min Wii. Det er seriøst kun et "proof of concept" fordi det er da vildt belastende, at surfe på den måde.

    Næh giv mig en mus og et keyboard tak Smiley


    martin31
    martin31

    3
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 20-06-2007 22:36

    Hvad så med online-gaming..... Er Wii den eneste af de tre konsoller hvor det er gratis at spille online (når først altså man har købt browseren) ??


    Pense007
    Pense007

    10
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 20-06-2007 22:38

    martin31 skrev:
    Ja, det er da også det bedste. Men hvis man alligevel sidder godt i lænestolen og ikke gider gå ind og starte dyret op, så ville det jo være nemt på konsollen. Jeg tænker mere på at hvis man surfer på PS3 er man vel nødt til at have noget trådlød tastatur og mus, ellers fungerer det vel ikke så godt i forhold til WII. Nogen som har prøvet begge altså WII og PS3 uden tastatur/mus ??



    Synes selv PS3'ens er bedst. Den gemmer alle de sider du har indtastet i sin ordbog, så du bare skal skrive et par bogstaver, og så popper siden frem i højre side, som er der hvor ordbogen sidder. Ellers er det som sagt rent og skær useless, og meget bedre på PC...


    M60dk
    M60dk

    0
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 20-06-2007 22:42

    Man behøver ikke browseren for at spille online, men ja det er gratis på Wii, men tilgengæld er det først nu vi har taget hul på online gaming på Wii... Og det system som den bruger kræver at skriver en 12 cifret(tror jeg nok) kode hver gang du vil registrere en ven at spille med Smiley
    Jeg er ikke sikker men jeg tror stadig browseren er til gratis download... det er vist først i juli den kommer til at koste 500 wii points.(hvilket jo lige er omkring 40 kr, det kan man jo nok lige overkomme)


    martin31
    martin31

    3
    Offline
    Level: 9 (Bob-omb)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 20-06-2007 22:45

    Men det koster da noget at spille online på XBOX 360. Koster det også noget på PS3 ??
    Og hvor meget koster det på hver af de to maskiner ?



    Benno
    Benno

    444
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 21-06-2007 02:11

    Det koster intet at spille online eller bruge online funktioner på PS3, dog hvis producenten vælger at tage penge for det, vil det selvfølgelig koste noget (dette kan jo så være tilfældet på alle 3 konsoller)
    typisk vil et MMORPG koste penge at spille online.

    PS3 har en internet browser, den er 100% gratis og er med fra starten, så den skal ikke engang downloades. Jeg har kun brugt tastatur 1 gang på den, og synes ikke det er en nødvendighed, det går ret stærkt med at skrive på PS3 browseren efter man har brugt den i noget tid, for den gemmer alle ens ord som man selv indtaster + den har engelske fra starten af.

    jeg har personligt ikke oplevet nogen fejl udover 1 med min browser i PS3. Den omtalte fejl er at hvis jeg lader min ps3 stå for længe på gamereactor.dk for jeg en fejl med at der bliver brugt for meget hukommelse og at den gør siden blank (har prøvet at slette chace, cookies osv.).

    håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet Smiley


    Hyuuga
    Hyuuga

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 21-06-2007 05:22

    martin31 skrev:
    Men det koster da noget at spille online på XBOX 360. Koster det også noget på PS3 ??
    Og hvor meget koster det på hver af de to maskiner ?



    Det koster 500kr om året på Xbox 360 ..
    Det er gratis på PS3 at spille online


     Ed
    Ed

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 21-06-2007 12:29

    martin31 skrev:
    Ja, det er da også det bedste. Men hvis man alligevel sidder godt i lænestolen og ikke gider gå ind og starte dyret op, så ville det jo være nemt på konsollen.


    Ja, og jeg bruger sådan set også kun Wiis browser når jeg har slukket min computer og er for doven til at starte den op, og jeg bare lige skal tjekke noget hurtigt - og det kan jeg ikke engang bruge den til mere, for en af dagene køber jeg en splinterny MacBook som jeg kan starte op lynhurtigt. Smiley Kunne være jeg ville bruge Wiis browser mere hvis jeg havde mus og tastatur til den ... Samt et 50" plasma. Smiley


    Benno
    Benno

    444
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 21-06-2007 12:46 - Redigeret 21-06-2007 12:48

    Lige en opdatering:

    det kan ske at PS3 (Playstation Network) kommer til at koste penge, det er ikke blevet sagt direkte, men det er hvertfald kommet en hentydning til det.

    PSN vil måske koste penge


    Zøvnig
    Zøvnig

    10
    Offline
    Level: 20 (Moblin)

    0
    1ups givet

    #13 - Skrevet 21-06-2007 13:43

    Et par småting.

    Wi browseren er kun gratis små 9-10 dage endnu.
    Wii er god at surfe på. Bruge det ofte når jeg ikke gider tænder for computeren. Er selvfølgelig mest når det er korte ting jeg skal finde jeg bruger den. Bruger den dog en del mere end jeg havde troet.

    Der kommer en del Online spil til Wii i år og friendcodes behøver ikke blive et problem. i Big Brain Adacemy bruger den automatisk den friendcode vi fik med vores Wii. Muligheden for at vi ser mere til dne mulighed er stor. EA arbejder derudover på en kode der gælder for alle deres spil. Så fat mod omkring det idiotiske friendcode system Smiley


    stelzig
    stelzig

    4795
    Offline
    Level: 24 (Whomp)

    0
    1ups givet

    #14 - Skrevet 21-06-2007 13:52

    M60Berserker skrev:det system som den bruger kræver at skriver en 12 cifret(tror jeg nok) kode hver gang du vil registrere en ven at spille med Smiley

    Lige for at den her ikke bliver misforstået. Du skal kun registrerer din vens kode første gang i vil spille sammen.
    Og du kan godt spille mod andre end dine venner, det er bare med et 100% tilfældigt match-up system uden lobby hvor du selv kan vælge hvilke spil du joiner.


    M60dk
    M60dk

    0
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #15 - Skrevet 21-06-2007 14:05

    Jeg bruger selv Wii browseren meget, det er hurtigt og nemt Smiley
    Nem navigation, og youtube på TV'et Smiley
    Det eneste der lige mangler IMO er tapped browsing og muligheden for at bruge tastatur og eventuelt classic controller, til navigation og online flash spil.