Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Stay the hell away from "Philips":

Nikra
Nikra

32
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

Skrevet 25-01-2015 08:07

Jeg købte en Philips DVD/Bluray player den 7 Januar 2014. I dag D. 25 Januar 2015 døde den.
Atter et stykke elektronik som er programeret til at dø efter et år. Philips vil aldrig mere komme inden for min dør.

KJ85
KJ85

21454
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 30-01-2015 00:42

^Jeg prøvede såmænd blot at understrege, at jeg også selv har prøvet at have et produkt med fejl, men at det ikke kan siges at være generelt. Jeg har eksempelvis også sagt til mig selv, at jeg aldrig skulle have noget Samsung, fordi en kammerat formåede at modtage tre defekte fladskærme fra dem i streg, men det ændrer jo ikke på, at jeg kender mange andre uden problemer.

Mht. lovgivningen, så delte jeg tidligere dette link her i tråden, og gjorde opmærksom på, at reklamationsretten er på 2 år, hvorfor du burde kunne få dit produkt ombyttet uden problemer. Jeg ved de siger fejlen skal have været der fra start, og det har den jo nok været i dit tilfælde, men den har blot først udløst sig efter et år. Med mindre du har kastet rundt med apparatet, så det er voldsomt ridset eller den slags, så tror jeg ingen forhandler vil benægte dig det..


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 30-01-2015 00:58

Nikra skrev:
Bu Hu: Hvis jeg ikke er i stand til at tilbage vise et argument, så kalder jeg bare folk for dumme



Du snakker om argumenter... men det eneste du selv har er en anekdote.

Tror du ikke snarere det er Illuminatis skyld?


Nikra
Nikra

32
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 30-01-2015 03:58

Faktual står tibage: Købt d.7 Januar 2014. Døde d. 25 Januar 2015. Jeg har på fonemmelsen at den stammer fra samme kinesiske fabrik som Samsung kommer fra (Også berygtet for at dø efter et År).


Nikra
Nikra

32
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 30-01-2015 04:08

KJ85 skrev:
^Jeg prøvede såmænd blot at understrege, at jeg også selv har prøvet at have et produkt med fejl, men at det ikke kan siges at være generelt. Jeg har eksempelvis også sagt til mig selv, at jeg aldrig skulle have noget Samsung, fordi en kammerat formåede at modtage tre defekte fladskærme fra dem i streg, men det ændrer jo ikke på, at jeg kender mange andre uden problemer.

Mht. lovgivningen, så delte jeg tidligere dette link her i tråden, og gjorde opmærksom på, at reklamationsretten er på 2 år, hvorfor du burde kunne få dit produkt ombyttet uden problemer. Jeg ved de siger fejlen skal have været der fra start, og det har den jo nok været i dit tilfælde, men den har blot først udløst sig efter et år. Med mindre du har kastet rundt med apparatet, så det er voldsomt ridset eller den slags, så tror jeg ingen forhandler vil benægte dig det..



Fis: Der er ikke en chance i helvede for du nogensinde får erstattet noget som helst elektronik som er over et år gammel. Den latterlige 2 års garenti er så fuld af smut huller så du tror det er løgn.


KJ85
KJ85

21454
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 30-01-2015 08:39

^Så er det da sjovt, at min lillebror akkurat lige har fået sin 22 måneder gamle telefon repareret uden beregning, fordi den ikke gad lade længere..

Prøv nu at læse den side jeg linkede til igennem, og besøg også gerne nogle af de sider der linkes til derinde. Hvis forhandleren kommer med en søforklaring, så er der måske argumenter imod..

Og husk, det er ikke garanti du har, men derimod reklamationsret...


Thetof91
Thetof91

1201
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 30-01-2015 09:37

#24

Tror lige meget hvad du skriver Smiley Han har så meget had for Philips og åbenbart også for n-club.. Kan jo undre sig over hvorfor han overhovedet kommer her ind og brokker sig så... Smiley

Bliver sur over folk ikke har sammen mening som ham om et produkt Smiley Og bliver sur når prøver at hjælpe ham med det Smiley


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8110
Offline
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 30-01-2015 22:30

Nikra skrev:
Den latterlige 2 års garenti


Der er ikke (nødvendigvis) 2 års garanti, men derimod 2 års reklamationsret. Ikke det samme.


powerfull499
powerfull499

177
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 31-01-2015 14:49 - Redigeret 31-01-2015 14:51

Michael skrev:
Mit absolut bedste argument for hvorfor du er dum finder du i #12. Hvor du bare kaster den ene dumme påstand efter den anden..


KJ85 skrev:
Altså, jeg havde lyst til at skrive det samme til dig Nikra.



Sådan noget sprog klæder ikke N-club eller nogle andre steder. Michael: I det øjeblik du gør det personligt, så taber din argumentation ufattelig meget værdi, og det undrer mig, at KJ85 hopper med på den.
Nok er I ikke enige med Nikras påstande, men at begynde at lange ud efter ham personligt, kommer man jo ingen vegne med.

Tilbage til emnet igen.
Jeg har hørt påstanden om, at firmaerne programmerer deres ting til at vare i et bestemt tidsrum mange gange.
Fra et økonomisk perspektiv kan det give mening, da man derfor køber et nyt produkt, når ens ting gik i stykker.
Jeg vil dog sige, at du glemmer Nikra, at i det øjeblik at ting går hurtigt i stykker fra et firma, så vil du jo ikke købe fra det firma igen, da du er utilfreds. Jeg tror derfor næppe, at det er i Philips interesse at få ting til at vare et bestemt antal tidsrum, - så vil ingen jo købe fra dem igen, hvis sådan noget svineri blev opdaget.

Som de andre også har påpeget Nikra, så er der STOR sandsynlighed for at du kan få erstattet din afspiller, da det er inden for de to års reklamationsret. Du skriver, at du ikke tror, at det kan lade sig gøre, men det kan det. Jeg taler af egen erfaring. Der, hvor du har købt produktet, har kun interesse i at beholde dig som kunde, så de vil prøve at imødekomme dine forventninger. Jeg synes derfor, hvis du har kvitteringen, at du skal prøve at gå ned i forretningen og venligst forklare dem situationen.

PS

Thetof91 skrev:
#24

Tror lige meget hvad du skriver Smiley Han har så meget had for Philips og åbenbart også for n-club..



Måske for Philips, men hvorfor skriver du N-club?


KJ85
KJ85

21454
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 31-01-2015 16:19 - Redigeret 31-01-2015 16:19

^Jo jo, jeg ved ikke lige hvordan jeg ville formulere det, men det var mere den arrogante måde det blev skrevet på, med at dem der ikke havde problemer med Philips sikkert havde gamle produkter - og det klædte ikke beskeden..


Thetof91
Thetof91

1201
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 31-01-2015 17:18

powerfull499 skrev:


Måske for Philips, men hvorfor skriver du N-club?



Der er en kommentar der er blevet fjernet som du nok ikke så Smiley Der brokkede sig noget med over n-club Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 31-01-2015 17:28

Nikra skrev:
Faktual står tibage: Købt d.7 Januar 2014. Døde d. 25 Januar 2015. Jeg har på fonemmelsen at den stammer fra samme kinesiske fabrik som Samsung kommer fra (Også berygtet for at dø efter et År).



De er fra korea Smiley


Michael
Michael

5416
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 31-01-2015 18:07

powerfull499 skrev:
Sådan noget sprog klæder ikke N-club eller nogle andre steder.



Det gør dumme tråde heller ikke.


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1859
Online
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 06-02-2015 07:10

Det jeg, på godt og åndt, kan li' ved dig Nikra, det er at du bruger dette Nintendo forum til at klage over hvornår livet går dig imod....
Måske du, lige som os andre, skulle vokse op og finde et andet klagenævn - så som fjæsbogen...
Kom da glædeligt herind hvis du har noget at klage over der omhandler nintendo - og så lige spar os andre for dit ligegyldige nævenyttige kævl, mmkay?
Dette er jo selvf' kun min egen mening, men jeg tror dog at jeg snakker for en hel del af os.
Næste gang du føler dig snyt i livet, og det måske ikke tilfældighvis omhandler Nintendo, så smider du bare mig en fjæsbogbesked - og jeg skal bede dig stoppe den langt op hvor solen den aldrig nogensinde har tænkt sig at skinne.
^Skal vi ik' lave dén aftale?. . . Smiley
Og så ellers ha' en god aften.