Skrevet 25-01-2015 08:07
Jeg købte en Philips DVD/Bluray player den 7 Januar 2014. I dag D. 25 Januar 2015 døde den.#16 - Skrevet 30-01-2015 00:42
^Jeg prøvede såmænd blot at understrege, at jeg også selv har prøvet at have et produkt med fejl, men at det ikke kan siges at være generelt. Jeg har eksempelvis også sagt til mig selv, at jeg aldrig skulle have noget Samsung, fordi en kammerat formåede at modtage tre defekte fladskærme fra dem i streg, men det ændrer jo ikke på, at jeg kender mange andre uden problemer.#17 - Skrevet 30-01-2015 00:58
Nikra skrev:
Bu Hu: Hvis jeg ikke er i stand til at tilbage vise et argument, så kalder jeg bare folk for dumme
Du snakker om argumenter... men det eneste du selv har er en anekdote.
Tror du ikke snarere det er Illuminatis skyld?
#18 - Skrevet 30-01-2015 03:58
Faktual står tibage: Købt d.7 Januar 2014. Døde d. 25 Januar 2015. Jeg har på fonemmelsen at den stammer fra samme kinesiske fabrik som Samsung kommer fra (Også berygtet for at dø efter et År).#19 - Skrevet 30-01-2015 04:08
KJ85 skrev:
^Jeg prøvede såmænd blot at understrege, at jeg også selv har prøvet at have et produkt med fejl, men at det ikke kan siges at være generelt. Jeg har eksempelvis også sagt til mig selv, at jeg aldrig skulle have noget Samsung, fordi en kammerat formåede at modtage tre defekte fladskærme fra dem i streg, men det ændrer jo ikke på, at jeg kender mange andre uden problemer.
Mht. lovgivningen, så delte jeg tidligere dette link her i tråden, og gjorde opmærksom på, at reklamationsretten er på 2 år, hvorfor du burde kunne få dit produkt ombyttet uden problemer. Jeg ved de siger fejlen skal have været der fra start, og det har den jo nok været i dit tilfælde, men den har blot først udløst sig efter et år. Med mindre du har kastet rundt med apparatet, så det er voldsomt ridset eller den slags, så tror jeg ingen forhandler vil benægte dig det..
Fis: Der er ikke en chance i helvede for du nogensinde får erstattet noget som helst elektronik som er over et år gammel. Den latterlige 2 års garenti er så fuld af smut huller så du tror det er løgn.
#20 - Skrevet 30-01-2015 08:39
^Så er det da sjovt, at min lillebror akkurat lige har fået sin 22 måneder gamle telefon repareret uden beregning, fordi den ikke gad lade længere..#21 - Skrevet 30-01-2015 09:37
#24#22 - Skrevet 30-01-2015 22:30
Nikra skrev:
Den latterlige 2 års garenti
Der er ikke (nødvendigvis) 2 års garanti, men derimod 2 års reklamationsret. Ikke det samme.
#23 - Skrevet 31-01-2015 14:49 - Redigeret 31-01-2015 14:51
Michael skrev:
Mit absolut bedste argument for hvorfor du er dum finder du i #12. Hvor du bare kaster den ene dumme påstand efter den anden..
KJ85 skrev:
Altså, jeg havde lyst til at skrive det samme til dig Nikra.
Sådan noget sprog klæder ikke N-club eller nogle andre steder. Michael: I det øjeblik du gør det personligt, så taber din argumentation ufattelig meget værdi, og det undrer mig, at KJ85 hopper med på den.
Nok er I ikke enige med Nikras påstande, men at begynde at lange ud efter ham personligt, kommer man jo ingen vegne med.
Tilbage til emnet igen.
Jeg har hørt påstanden om, at firmaerne programmerer deres ting til at vare i et bestemt tidsrum mange gange.
Fra et økonomisk perspektiv kan det give mening, da man derfor køber et nyt produkt, når ens ting gik i stykker.
Jeg vil dog sige, at du glemmer Nikra, at i det øjeblik at ting går hurtigt i stykker fra et firma, så vil du jo ikke købe fra det firma igen, da du er utilfreds. Jeg tror derfor næppe, at det er i Philips interesse at få ting til at vare et bestemt antal tidsrum, - så vil ingen jo købe fra dem igen, hvis sådan noget svineri blev opdaget.
Som de andre også har påpeget Nikra, så er der STOR sandsynlighed for at du kan få erstattet din afspiller, da det er inden for de to års reklamationsret. Du skriver, at du ikke tror, at det kan lade sig gøre, men det kan det. Jeg taler af egen erfaring. Der, hvor du har købt produktet, har kun interesse i at beholde dig som kunde, så de vil prøve at imødekomme dine forventninger. Jeg synes derfor, hvis du har kvitteringen, at du skal prøve at gå ned i forretningen og venligst forklare dem situationen.
PS
Thetof91 skrev:
#24
Tror lige meget hvad du skriver Han har så meget had for Philips og åbenbart også for n-club..
Måske for Philips, men hvorfor skriver du N-club?
#24 - Skrevet 31-01-2015 16:19 - Redigeret 31-01-2015 16:19
^Jo jo, jeg ved ikke lige hvordan jeg ville formulere det, men det var mere den arrogante måde det blev skrevet på, med at dem der ikke havde problemer med Philips sikkert havde gamle produkter - og det klædte ikke beskeden..#25 - Skrevet 31-01-2015 17:18
powerfull499 skrev:
Måske for Philips, men hvorfor skriver du N-club?
Der er en kommentar der er blevet fjernet som du nok ikke så Der brokkede sig noget med over n-club
#26 - Skrevet 31-01-2015 17:28
Nikra skrev:
Faktual står tibage: Købt d.7 Januar 2014. Døde d. 25 Januar 2015. Jeg har på fonemmelsen at den stammer fra samme kinesiske fabrik som Samsung kommer fra (Også berygtet for at dø efter et År).
De er fra korea
#27 - Skrevet 31-01-2015 18:07
powerfull499 skrev:
Sådan noget sprog klæder ikke N-club eller nogle andre steder.
Det gør dumme tråde heller ikke.
#28 - Skrevet 06-02-2015 07:10
Det jeg, på godt og åndt, kan li' ved dig Nikra, det er at du bruger dette Nintendo forum til at klage over hvornår livet går dig imod....