Skrevet 09-05-2011 23:29 - Redigeret 11-05-2012 18:07
#16 - Skrevet 10-05-2011 16:53
Sjovt du bruger ordet "tør"#17 - Skrevet 10-05-2011 18:22 - Redigeret 10-05-2011 18:23
Jonas skrev:
Sjovt du bruger ordet "tør"
Måske er folk bare ikke interesseret?
No, no. Consumer = stupid and afraid. Don't yo get it?!
M60 >> Nice, det vidste jeg ikke. Men det art work ligner også det fra Mega Man 3 og frem i Europa. Klart min favorit Mega Man - og vel den rigtige, hvis man kan kalde ham det. Det rammer den perfekte balance mellem "cool" og "nuttet".
#18 - Skrevet 10-05-2011 18:29 - Redigeret 10-05-2011 19:28
Nostalgia Bomb up in here!!Amberrr skrev:
YES!
Dude...jeg forstår ikke hvordan jeg overhovedet kunne glemme Jet Force Gemini - ja, det er et fedt boxart, men det blegner i forhold til selve spillet! Det var første, hvis ikke eneste gang, jeg prøvede et 3rd-person shooter der fungerede på N64, og jeg slap det ikke i ½ år. Det var også kæmpe stort og meget svært - jeg sad ihvertfald fast rigtig, rigtig mange gange!
Looking back, er det bestemt i den pæne ende på en all-time top 20 liste.
Bliver simplthen nød til at finde det frem igen - must...collect...ant-heads..
Se det var dengang Rare ku'!
Og en Clicky til de dovne
On-topic:
Et box-art jeg tydeligt kan huske vagte min fantasi var Castlevania til NES:
Elsker detaljen med pisken udenfor frame!
Men som altid skulle Konami fucke deres boxarts op med kedelige grå farver - se det her er sagen:
Generelt havde jeg en større respekt overfor boxarts dengang!
Idag handler det for mig mest om at have det sjovt og bliver underholdt når jeg spiller. Men dengang var jeg meget mere optaget af historien/mytologien i spillet. Man sugede al information til sig for bedre at forstå hvad der skete på skærmen.
Ofte, især i NES-æraen, var det sparsomt med info - og det der var, var ikke tilgængeligt for en 8 årig der ikke kunne engelsk endnu
Det var her jeg følte boxarts gjorde enormt meget for mig, og min motivation for at spille spillet.
Jeg har brugt et utal af timer under nattelampen med game-boxes og manualer spredt ud over det hele - good times!
Et godt boxart styrkede på alle måder både motivation, fantasi og underholdningsværdi for mig!
Please don't quote this entire post... NC går i stykker!
#19 - Skrevet 10-05-2011 20:45
Jonas skrev:
>Implying MGS arouses no interest in people
Så dumme er folk heller ikke.
Det kræver en satsning fordi folk skal investere deres tid og penge i noget de aldrig har prøvet før - i dette tilfælde nye controls og ukendte cutscenes.
Dette involverer naturligvis risici, heraf 'tør'.
#21 - Skrevet 10-05-2011 21:46 - Redigeret 10-05-2011 21:47
^Haha. Jeg har en plakat med det motiv på min væg,#22 - Skrevet 10-05-2011 21:52
Ord kan ikke beskrive hvor jaloux jeg er.#23 - Skrevet 10-05-2011 21:52 - Redigeret 10-05-2011 21:53
Jeg synes dette boxart beskriver min misundelse meget godt.#24 - Skrevet 10-05-2011 22:07
#25 - Skrevet 10-05-2011 22:23 - Redigeret 10-05-2011 22:24
Denne er en af mine personlige favoritter. Jeg synes illustrationen er kanonflot#26 - Skrevet 10-05-2011 22:26
Fra en tid, hvor RPG faktisk var værd at spille.#27 - Skrevet 10-05-2011 22:33 - Redigeret 10-05-2011 22:46
@Secret of Mana#28 - Skrevet 10-05-2011 22:42 - Redigeret 10-05-2011 22:45
Oni Nick skrev:
Den er fed nok... MEN:
Lidt sej ikke? Den fangede desværre ikke figurene særligt godt.
Den har været med i en del top 10 grimeste covers nogen sinde.
#29 - Skrevet 10-05-2011 22:56 - Redigeret 10-05-2011 22:59
kom lige til at tænke kirby...#30 - Skrevet 10-05-2011 23:01 - Redigeret 10-05-2011 23:02
Maxio,Togbis skrev:
Så dumme er folk heller ikke.
Det kræver en satsning fordi folk skal investere deres tid og penge i noget de aldrig har prøvet før - i dette tilfælde nye controls og ukendte cutscenes.
Dette involverer naturligvis risici, heraf 'tør'.
Hva
Mon ikke dem, der i forvejen er interesseret i MGS er blandt de 4 millioner, der har købt 3'eren?
Jeg tror virkelig ikke på, at folk som sådan er "bange" for at prøve noget nyt. At fire millioner spillere og en håndfuld anmeldere godt kan lide MGS3 betyder ikke, at alle ville kunne lide det, hvis de først prøvede det.
Jeg synes, det er en sjov tendens, jeg har observeret flere gange. Folk kan ikke forstå, at andre mennesker ikke kan lide deres yndlingsspil, så derfor tilskriver de det dumhed eller "frygt for det ukendte."
I virkeligheden har alle bare ikke samme smag i spil.