Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 17-12-2011 17:32 - Redigeret 11-05-2012 18:28



    Moysen
    Moysen

    40
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 17-12-2011 17:40

    Her vil jeg gerne indsætte Need for Speed: Undercover på Wii'en som dårligste spil nogensinde. Smiley Hold kæft det var dårligt. Du kunne jo ikke andet end at køre i grimme biler, i grimme omgivelser og kede dig mere og mere jo længere du køre i det ensartede landskab... Også virkede styringen virkelig ringe. Jeg tror jeg har spillet det i 10 min, så skulle det ikke åbnes igen. Det værste må vel være det, at Fona tog 500 for det bras. Sådan noget møg!

    Er der nogen der vil købe det? Smiley


    Jonas
    Jonas

    204
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 17-12-2011 17:47

    Det dårligste spil i verden må nok være Desert Bus. Talk about lack of content! (eller gameplay for den sags skyld).

    Jeg har selv haft den tvivlsomme ære at spille Doshin the Giant (NGC) sammen med nogle andre deltagere til Come 'n' Play 3. Det føltes egentlig mere som en tech demo end et egentligt spil, og der var ingen klare mål eller udfordringer, bortset fra at det åbenbart gik ud på at vokse sig større. Dette gjordes enten ved at gøre folk glade eller bange, men det var nemmest bare at smide lidt rundt med folk. Vores figur blev så stor, at vi var nødt til at smide Action Replay i for at få kameraet langt nok tilbage til at kunne se noget, og alligevel kunne vi kun se noget af kæmpens ben.

    I manualen stod der noget med, at man kunne få folk til at bygge templer til ære for kæmpen, men spillet havde en underlig dag/natcyklus, der slettede alle ens fremskridt, hvis man ikke havde et memory card i konsollen. Vi havde godt nok et memory card, men det var langt fra stort nok til Doshin the Giants enorme save fil. Derfor havde vi ikke tid nok til at komme særlig langt i spillet, og i stedet måtte vi hygge os med at gå og smide rundt med folk og hæve og sænke landet.


    Hassus
    Hassus

    0
    Offline
    Level: 22 (Ice Keese)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 18-12-2011 11:53 - Redigeret 18-12-2011 12:18

    Jonas skrev:
    Det dårligste spil i verden må nok være Desert Bus. Talk about lack of content! (eller gameplay for den sags skyld).



    Wauw... Sindsoprivende gameplay Smiley

    Et andet populært bud(udover de spil Angry Video Nerd plejer at fremhæve) er Big Rigs: Over the Road Racing. Her er Gamespots anmeldelse: Link

    Personligt kan jeg huske de indlæringsspil til DOS fra folkeskolen, hvor man i et af dem skulle en tur til stranden, men først skulle man fremkalde de ting man ville have med ved at skrive dem i en boks. Problemet var at spillet selvfølgelig kun genkendte bestemte ord, så det blev hurtigt til en kamp om at forstå spillets programmører i stedet for overvejelser om hvad man ville tage med til stranden eller for den sags skyld hvordan man stavede til det. Man skulle også bygge et hus i ét af spillene og i et andet skulle man finde på ting til et cirkus("hvorfor kan der ikke være lyssværd i mit cirkus?" ). Jeg blev irriteret, men tilgengæld førte det til at vi som elever måtte snakke sammen og give hinanden tips og idéer. I sidste ende gennemførte jeg nok de fleste af dem, men jeg tøvede ikke med i stedet at spille Duke Nukem eller Jill of the Jungle så snart jeg fik mulighed for det bagefter.

    Edit: De såkaldte "spil" til Odyssey-konsollen er alligevel nogle af de værste bud på videospil jeg har set. De er tilgengæld også fra 70'erne: Her er Angry Video Game Nerd-afsnittet.