Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii eller Xbox 360?

Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 10-07-2007 12:59

Ja er i et rimelig stort dilemma? Ved simpelthent ikk om jeg skal købe en Xbox 360 eller Wii?
Først var det helt klart wii, men er begyndt at tvivle, online delen suck, og grafikken er jo ikk i topklasse. Mens Xbox har et virkelig fedt Online system, og formidable grafik, plus en 20gb Harddisk, men hvis jeg køber xbox'en går jeg glip af alle de fede titler som Zelda, Mario, Super Smash Bros. osv :/

Mic
Mic

292
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 11-07-2007 11:46

Det med "bedre gameplay på Wii" er noget fis. 360eren og PS3 kan da også have rigtig godt gameplay?

Wiien har derimod anderledes gameplay - det er ikke nødvendigvis bedre.


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 11-07-2007 13:59

Michael cod3 har noget med dem da har lavet det, fordi andre spil da ser bedre ud og er mere komplex køre fint.
det er nogen narhatte der nok bare tro de kunne tjerne lidt huritg penge, de har ikke engang gide af bruge nok tid på styrningen.

godt være ps3 har fint gameplay også, men i følge en del ps3 ejre, er da alt for lidt af dem.

xbox360 har også godt gameplay, bare af de fleste af deres spil er FPS, så vist man elsker fps med kontroller, xbox360, vist ikke så wii.



Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 11-07-2007 14:08

Hvis ikke den diskussion skal ender op som værende fuldstændig ubrugeligt så argumenter for tingene. "Den ene har fed grafik men den anden er bare dårlig" er sindsyg dårlige argumenter.

Få nu noget kød på jeres svar tak. Der er ingen regler der tvinger jer til at svare på et indlæg. Smiley



Michael
Michael

5421
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 11-07-2007 15:10

MegaGame skrev:
Michael cod3 har noget med dem da har lavet det, fordi andre spil da ser bedre ud og er mere komplex køre fint.
det er nogen narhatte der nok bare tro de kunne tjerne lidt huritg penge, de har ikke engang gide af bruge nok tid på styrningen.



Uhm... Activision? Deres Call of Duty spil til både PC og Xbox 360 (kan ikke argumentere for PS3, da jeg ikke har prøvet det dertil) kører ellers helt perfekt og er faktisk temmelig underholdende. Det er noget helt andet at spille Call of Duty på Xbox end det er på Wii, alene pga. du ikke går og får frustrationer over den konstante lag.

Btw.. Komplex? Fyrer du bare smart guy-ord af lige nu? For den var godt nok misplaced den der.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 11-07-2007 15:46

mecha_tails skrev:
men hvis jeg køber xbox'en går jeg glip af alle de fede titler som Zelda, Mario, Super Smash Bros. osv :/



Hvis du virkelig gerne vil spille de titler så køb en Wii. Jeg synes selv det er fede titler men gider ikke spille dem, så derfor er valget klart for mig - jeg skal have mig en 360'er hurtigst muligt. Den har nemlig de spil jeg gider spille Smiley


Rabonzo
Rabonzo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 11-07-2007 18:56

Jeg vil gerne have lov til at kommentere den med "Wii har ikke god grafik"

Nu ligger det jo også således at Wii maskinen stadig er forholdsvis ny at lave spil til, men hvis vi vender blikket mod Zelda som er topspillet pt. med hensyn til grafikken, så syntes jeg ikke det er noget der mangler der specielt.
Medal of Honor: Vanguard er skam heller ikke noget grimt noget.

Javist, i kan nemt få bedre grafik på en Playstation 3 og en Xbox 360, men i betaler også det ekstra. For mit vedkommende er det tilfredsstillende nok at have noget der er en tand bedre end gamecuben var.

Nu er det ikke for at nedgøre Playstation 3 eller deres respektive ejere, men helt ærligt... Hvor mange rigtig fede spil er der til Playstation 3 maskinen ligenu? Jeg har ikke set et eneste som ikke kan fåes til de andre maskiner til billigere penge og næsten samme grafik som vinder over de populærer som Call of Duty 3, Godfather og lign.

Xbox360 - Denne maskine har en rigtig fed grafik, og hvis man tager enkeltstående spil som Gears of War, Forza Motorsports 2 og Colin Mcrae Dirt, så syntes jeg ikke der er så mange fede titler til Xboxen længere som virkelig har et superlækkert gameplay.

Men ja, det er altså spiludvalget som man skal tage højde for, det hjælper jo ikke noget du køber en Wii for at sidde og vifte med fjernbetjeningerne eller en Xbox360 for at få herrefed grafik hvis ikke spillet du gerne vil have kommer til netop den platform.

Alt i alt, som det er sagt før, skriv de spil du helst vil have ned på et papir og sammenlign hvilken der har flest. Både kommende titler og nuværende titler.

Det er stadig dig selv der bedst kan tage stilling til om du syntes det er fedt eller ej, ikke os Smiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 11-07-2007 19:09 - Redigeret 11-07-2007 19:10

Formula One - til PS3'en. Den får du svært ved, at finde til Wii Smiley Den må du da have set - det er en launchtitle! Og en af de store endda...

Forza Motorsport 2 er den eneste grund til, at jeg vil købe Xbox360. De få andre titler jeg har kig på er kun kagekrymmel ved siden af Smiley

Så kan man spørge sig selv om, om 3500,- er vildt, at give for et enkelt spil... næh... det synes jeg ikke Smiley




Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 11-07-2007 19:50

sys nu 3500 er meget for et spil xD


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 11-07-2007 19:55

Jeg skal have alle 3 .. og efter hvad microsoft viste frem i går på E3 .. jo tak.. jeg går ikke galt med en Xbox 360 Elite .. Nintendo har lige vidst nyt frem og må sige det er godt nok nederen det de viste frem .. nu venter jeg bare på at se hvad Sony har Smiley .. selvom jeg får en PS3 lige meget hvad Smiley .. Well lige nu ville jeg vælge en X360 hvis jeg var dig Smiley .. eller du kan vente til Elite kommer den 24 august Smiley


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 11-07-2007 20:09

mecha_tails skrev:
sys nu 3500 er meget for et spil xD



Smiley Det spil er bare så fedt .. og hele online delen på Xbox360 er så gennemført det er helt vildt...

Nintedo er et nicheprodukt for mig med deres Wii/GC. Jeg tror ikke jeg sælger min Wii.. den er meget sød og alt det der. Men det er sjældent den er tændt faktisk..


Tupiaz
Tupiaz

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 11-07-2007 23:08

Det er en fis i en hornlygte at sige at wii'en har mere gameplay fordi den interaktiv, for NOGLE ja, men langt fra for alle. Gameplay kommer an på personlighed, er man mere til puzzels, platform/adventure spil er det nok wii'en men skal have. Skal man have rå action er det klart 360'eren man skal have (personligt kan jeg lide begge dele, har også en ds til det formål). Grafikken og onlinen delen er god på xbox'en, har dog pt ikke guld mebership, men har prøvet det og er ganske tilfreds, let og enkelt og ikke svært at logge på nogle steder.

Der til vil jeg sige, en konsol er ikke bedre end dens spil udvalg, vælg konsollen efter hvilken spil du vil spille, vil du spille mario,donkey kong og zelda, så køb wii'en. Men vil du spille ny spil som Bioshock,Mass effect, Blue Dragon og Gears of war, så køb 360.

Hvis du vil have begge dele, så køb dem begge, jeg skal personligt også have en wii, men venter til den falder i pris og der er kommet et noget større spil udvalg. Mario Cart, Mario,Brawl, Meroid og andre af nitendos varemærker.


Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 11-07-2007 23:47

Tror sku jeg køber en wii ;D har lige fået et tilbud på 800kr for den ;D


Fæsseren
Fæsseren

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 12-07-2007 00:27

Så er det bare med at slå til ;P

Har også besluttet mig for at jeg skal ha en Xbox her i første omgang, udelukkende pågrund af spiludvalget (og grafikken Smiley). Men skal helt sikkert have en wii på et senere tidspunkt, syntes bare ikke der er nok spil endnu som rigtig siger mig noget. Men en ting er helt sikkert, jeg skal ha en wii på et tidspunkt, for kan simpelthen ikke undvære zelda og Mario spillene.



Mecha_tails
Mecha_tails

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 12-07-2007 03:26

jeg var lige inde på Play-asia.com og der så jeg nogle super fede Jap. titler til Wii Smiley så nu håber jeg bare den Freeloader snart kommer Smiley