Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Pokémon Unite

Hollow Knight

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

World Cup 2006

Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 14-09-2005 15:55 - Redigeret 14-09-2005 16:04

Nu er der lige nogle spørgsmål til alle fodboldinteresserede her på N-club..

Hvem tror i vinder vm-slutrunden i Tyskland næste sommer...og hvem tror i bliver de øvrige tophold?
- Jeg tror nok det denne gang bliver Argentina, de spiller vildt godt for tiden.. og Brasilien, England, Frankrig, Spanien og måske Sydkorea vil nok også komme langt i turneringen..

Og hvad mener i om Danmarks muligheder til at komme med til vm?
- Jeg tror desværre ikke det lykkes os at kommer med, da det er meget usandsynligt at tyrkerne skal kunne tabe eller spille uafgjort mod et hold som Albanien... SÅ DESVÆRRE...
Smiley

Aura
Aura

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 14-09-2005 15:57

Jeg håber Danmark kommer med!

Jeg tror nogle af topholdene bliver: England, Brasilien og forhåbentligt Portugal!


AND
AND

620
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 14-09-2005 17:03

Brasilien tager da titlen endnu engang, og ellers så bliver Italien, Argentina, Spanien, Sydkorea, Holland og England de dominerende hold - DK kommer sgu ikke med.


Aura
Aura

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 15-09-2005 15:30

Nej jeg kender vinderen!

Grækenland Smiley


Togetic
Togetic

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 15-09-2005 18:04

AND skrev:og ellers så bliver Italien



De kan sgu da ikke noget for tiden.
Jeg er også ret sikker på at Brasilien vinder.


Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 16-09-2005 19:14

Argentina spiller altså strålende for tiden..de vandt jo den Sydamerikanske kvalifikationsturnering..
Bare fordi i brasilien vandt sidst så kan i godt regne med at de får kamp denne gang..

Meget ærgeligt for danmark..de har absolut et vm-mandskab, men de måtte bare spille bedre i kval-kampene., og ikke smide så mange point til de små hold..


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2718
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 16-09-2005 19:41

Argentina tager Messi med, og så har vi en vinder Smiley Ellers er jeg ret sikker på, at vinderen kommer fra Sydamerika, hvilken offensiv kraft Brasilien besidder - Ronaldinho, Kaká, Robinho og Ronaldo, med Baptista og Ricardinho på bænken. Godt nok kun en Barcá-hombre, men alligevel Smiley

Sydkorea kan ikke lave samme trick som sidst, hvor de blev båret frem af hjemmepublikummet. Istedet kan de afrikanske hold sikkert gøre en god figur, især lande som Togo og Elfenbenskysten har jeg lidt fidus til.

Og DK kommer da ikke med - indse det. Så hellere få spillet holdet ordentligt sammen med Larsen som spydspids inden næste kval. starter til næste September.


Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 16-09-2005 19:49

Piey > Udelukker du allerede de europæske lande? (Frankrig, Italien, Spanien, Tjekkiet, Holland, England, TYSKLAND, Sverige, Serbien, Portugal - KLASSEMANDSKABER ALLESAMMEN..)


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2718
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 16-09-2005 20:47

Hvis Brasilien spiller som de gjorde imod Chile, så ja Smiley

De fleste europæiske mandskaber kan jo sagtens komme langt alligevel - VM er en kæmpe turnering sammenlignet med andre.


Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 19-09-2005 14:49

Er der virkelig ikke flere fodbolddrenge på n-club.dk?


Mierda!
Mierda!

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 20-09-2005 16:20

jo mig .. hehe .. DK har faktisk 60% chance for at komme til VM .. Albanien er måske et ikke så godt hold .. men har de tabt en eneste kamp på hjemmebane ???? NEEEJ .. Det har de ikk .. De står rigtig godt på egen grund og derfor får tyrkerne en svær opgave for ..

Ved VM tror jeg egentlig ikk at England kan nå lige så langt som sidste vm .. de har jo alle klasse spillerne Gerrard, Lampard, Rooney, Beckham osv .. Men det ser ud som om at de ikk spiller så godt sammen .. tænker ikk på sammenspil men den måde de spiller på når de er på banen sammen .. det fungerer ikk så godt syns jeg .. Men håber da på at England når langt for det er holdet jeg satser på hvis de får det til at fungere .. Ellers er der også Portugal og Elfenbenskysten som jeg tror vil gøre det rigtig godt .. Drogba og Eto'o !!! Det er klasse .. Smiley


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2718
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 20-09-2005 17:40

Eto'o er godt nok fra Cameroun, men det bliver godt med Drogba til VM, selvom jeg ikke er den store Chelski-fan.

Albanien tabte da hjemme til DK, gjorde de ikke? Selvom de er et godt hold hjemme, et af de bedste i UEFA gennem de sidste 5 år, er de ikke uovervindelige. DK's chancer for at komme til VM ser jeg som godt 5% - husk, at der stadig er 2 Play-off kampe, hvis vi går videre.


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 20-09-2005 18:15

42oo-Mario -> Bookmakerne giver danmark 4-6% chance for VM-deltagelse, ikke 60%. Personligt håber jeg på syd-amerikansk, spansk eller portogisisk (_W_) sejr, da disse lande er de eneste der spiller int. fodbold...


Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 21-09-2005 08:16 - Redigeret 21-09-2005 08:16

Hvordan ser i så frem mod vm slutrunden med henblik på Tyskland?
Tyskland er jo en kæmpe fodboldnation (faktisk den største i europa) så de millioner af fodboldfans i Tyskland forventer da at deres landshold vil nå langt i turneringen, og denne gang er de jo arrangørene, så hvis de kikser ligesom de gjode ved EM sidste år så...?

Men mit bud på en evt. europæsk vinder er nok England..


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2718
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 21-09-2005 15:00

Den tyske liga er godt nok den med det største antal tilskuere pr. kamp, men landsholdet er nu ikke noget der har overrasket mig. Der er noget kedeligt og uinspirerende i deres spil, og jeg tror ikke de kan komme langt, slet ikke til finalen endnu en gang. England er lidt i krise - ikke omkring VM-pladsen, men holdet er noget sløset og spiller elendigt. Det mest pinlige nederlag var ikke det mod DK, men 0-1 mod et dårligt hold som Nordirland, der er på niveau med Luxembourg og Færøerne, holder altså ikke.

Frankrig er kommet igen efter Zidanes comeback, og måske på vej tilbage til eliten. Sverige spiller godt, og er uden tvivl det bedste af de nordiske lande, mens Portugal nærmest er det europæiske Brasilien. Serbien er altså også et talentfuld mandskab, der kan overraske. Italien er lidt deres egne, de spiller kedeligt defensivt, som jeg personligt keder mig sygt meget ved, lidt som Tyskland.

Godt med noget fodboldsnak herinde, elsker at diskutere det pokkers spil Smiley


Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 21-09-2005 15:32 - Redigeret 21-09-2005 15:33

Pieyanthikos skrev:
Den tyske liga er godt nok den med det største antal tilskuere pr. kamp, men landsholdet er nu ikke noget der har overrasket mig. Der er noget kedeligt og uinspirerende i deres spil, og jeg tror ikke de kan komme langt, slet ikke til finalen endnu en gang.


Jeg er enig med dig i, at det tyske landshold spiller kedeligt, men noget godt, må de sgu da have forberedt for hjemmepublikummet, og det glæder jeg mig til at se.
Men tyske klubber styre! Werder Bremen, Schalke 04 og Bayern Munich 4-EVER!