Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

World Cup 2006

Philcon
Philcon

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 14-09-2005 15:55 - Redigeret 14-09-2005 16:04

Nu er der lige nogle spørgsmål til alle fodboldinteresserede her på N-club..

Hvem tror i vinder vm-slutrunden i Tyskland næste sommer...og hvem tror i bliver de øvrige tophold?
- Jeg tror nok det denne gang bliver Argentina, de spiller vildt godt for tiden.. og Brasilien, England, Frankrig, Spanien og måske Sydkorea vil nok også komme langt i turneringen..

Og hvad mener i om Danmarks muligheder til at komme med til vm?
- Jeg tror desværre ikke det lykkes os at kommer med, da det er meget usandsynligt at tyrkerne skal kunne tabe eller spille uafgjort mod et hold som Albanien... SÅ DESVÆRRE...
Smiley

LT!!!
LT!!!

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 21-09-2005 18:16

jeg tror italien kommer langtSmiley(mit yndlings-hold)Smiley


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2693
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 21-09-2005 18:25

Spansk fodbold er mere mig, specielt Barcá selvfølgelig. Men tvivler dog på, om Spanien kan nå langt.


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 23-09-2005 21:47

Jeg tror helt klart at de eneste seriøse bud på et Verdens mester er Brasilien, Argentina og måske spanien.

Outsidere kunne være Tyskland (hvis de får styr på holdet igen), Italien (generelt gode i slutrunder) Holland (Har mange talenter) og Sydkorea (kunne forestille mig de overraker igen)

De afrikanske hold spiller faktisk stjerne godt oppe foran, men har generelt for store problemer i det defensive spil.

Kan slet ike forstå folk l kan nævne f.eks England. De har en stærk liga men har på ingen måde skabt landsholds resultater før. De skuffer mig ved hver eneste slutrunde.

Danmark kommer ikke med. Tror ikke længere på den. Men det er faktisk lidt ærgeligt. Tror faktisk vi kunne have haft budt på noget til et VM nu. Men Morten Olsen holdt for længe på de gamle drenge der ikke kan bidde sig fast på deres klub hold. Nu får de unge chancen og de viser de er fremtidens mænd.. Bare for sent Morten begyndte at satse (og det gjorde han vel reelt kun pga mange skader)