Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Switch 2 - rygter og disk...

Amiibo!

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Pokemon MMORPG

E
E

14
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

Skrevet 21-02-2008 15:32

Jeg fik bare lige lyst til at drømme lidt om denne idé her på n-club sammen med andre pokemon fansSmiley Jeg synes, at det kunne være så fedt, hvis der blev udgivet såden et spil: Pokemon MMORPGSmiley Vil nemlig sammentidig sige, at de godt kan tage at droppe deres "colloseum" idé, det er l'årt! Hvad synes I?

    Xonuss
    Xonuss

    31
    Offline
    Level: 6 (Cucco)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 21-02-2008 16:23

    det kunne da være meget fedt med et pokemon MMORPG og hvis det kom så ville jeg helt klart købe det


    Koopajoh'N'
    Koopajoh'N'

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 21-02-2008 16:33

    nu er det ikke fordi jeg er den store pokemon fan, men tror faktisk at et pokemon mmorpg kunne blive rigtigt rigtigt godt Smiley
    håber da det kommer Smiley


    BecelClaes
    BecelClaes

    5
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 21-02-2008 16:38

    Og hvordan ville folk så få det til at fungere? Altså, folk kan sikkert finde på noget, men jeg vil da godt se hvordan I syntes det skulle fungere.


    Birks
    Birks

    2
    Offline
    Level: 13 (Baby Dodongo)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 21-02-2008 16:42

    Denne idé har jeg selv luftet mange gange tidligere med venner etc., og hver gang er forestillingen endt i stil med:

    Der er én stor fuld 3d region, hvor man kan se diverse PKMNs gå rundt i græsset (som man kan fange, vinde over, whatever). Rundt omkring er der byer, hvor der er Bots, der fungerer som ledere - bemærk, alle disse er 'meget svære' - man skal vinde over dem for at kvalificere sig til en daglig, ugelig - whatever - turnering - ligesom PKMNligaen.

    Man kan udfordre alle andre trænere som man vil, og det skal selvf være fyldt med 'quests'.


    Xyrec
    Xyrec

    5
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 21-02-2008 17:08

    Kender en hjemmeside hvor nogen er ved at lave et Pokémon-MMORPG-first person shooter-spil Smiley


    Freffe
    Freffe

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 21-02-2008 17:27

    Har selv samme koncept som Birks i tankerne. Jeg er ikke stor Pokémon fan længere, men det ville være så fedt! Personligt ville jeg foretrække, spillet kun skulle inkludere generation 1 og 2 Pokémons, men det er mere eller mindre helt og aldeles utænkeligt - medmindre selvfølgelig, at det blev et remake af Gold/Silver/Crystal. Det kunne faktisk være godt med en stor MMORPG, free-roaming verden + et 3D MMO remake af 2. generation. Hvor sandsynligt det er, kan man naturligvis altid diskutere Smiley

    Et Animal Crossing MMO ville desuden også være fantastisk! Smiley


    E
    E

    14
    Offline
    Level: 4 (Stalkid)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 23-02-2008 13:37 - Redigeret 23-02-2008 13:41

    Hvis det kom, ville jeg i hvert fald være den første køber i køenSmiley heh.. Birks har en god forestilling, om hvad det kunne omhandle!

    EDIT: fandt lige den her side: POL (pokemon online) Er der nogen der kender det?


    M60dk
    M60dk

    0
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 23-02-2008 14:40 - Redigeret 23-02-2008 14:41

    Downloaden virker ikke -_-


    Jin16
    Jin16

    10
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 23-05-2009 22:37

    http://www.pokemonworldonline.net/
    her ikke tjekke det endnu men tror det er det testtest på et online pokemon spil...


    Dark Charmander
    Dark Charmander

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 16-09-2009 21:21

    Ja, jeg kender den godt. Spillede det for omkring nogle uger siden.


    AND
    AND

    578
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 17-09-2009 06:56

    Jeg må indrømme at jeg ville blive glad, hvis bare Nintendo ville udgive et Pokemonspil til Wii som var bygget op som en 3D udgave af gameboy-spillene.
    Jeg har altid virkelig undret mig over hvorfor det aldrig er blevet til noget - og jeg vil altså våge at påstå at de der Colloseum-purify-hearts-crap-gale-of-darkness-spil ikke har noget som helst med rigtig Pokemon at gøre...


    Corphish
    Corphish

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 24-10-2009 19:59

    Det jeg syntes kunne være fedt hvis det lavet et spil hvor man var Ash, hvor pikachu følger en ligesom i Yellow, og hvor man først er i Kanto, så johto, Hoern (staves) og så Sinnoh, og når man har gjort det kan man så rejse rundt mellem alle regionerne med færge eller med HT'et Fly